mä vihaan tätä päivää,itkettää vitusti, meni 3v suhde poikki... hajoo pää!!! nyt sit ilmeisesti pitää noi nuvarngit käyttää loppuu ja lopettaa koko käyttö. vai miten muut on tehny tässä tilanteessa?? pistääkö menee 15e/kk renkulaan jollei ei oikeen oo käyttöö..??
lisäks kysyisin niiltä,jotka on lopettanu, että millasias muutoksia on ilmentynyt? positiivisiä/negatiivisiä? esim tuleeko jotain aknea tms..
oon ihan hel*etin väsyny, nukkunu 3h ja itkeny 6h yön aikana.....
nuvan lopetus?
3
340
Vastaukset
- potkii päähän..:(
Itse varmaan käyttäisin jäljellä olevat rinkulat loppuun, en niitä roskiinkaan heittäisi. Ja sitä paitsi oon huomannu että aina kuitenkin tulee jonkunlaisia sopeutumisvaikeuksia kropalla kun alottaa/lopettaa hormonaalista ehkäsyä, niin tällasessa 'sekavassa' tilanteessa vois yrittää vähentää pinnankiristyksiä ja mielenvaihteluja jatkamalla rinkuloitten käyttöä vielä hetken? :)
Ite oon saanu eron jälkeen jopa mielihyvää tajuttuani vapauttavaa yksinolo voi olla ja kuinka erinomaisesti sitä kuitenkin yksin tuleekin toimeen!! FREEDOM!!! :) Tsemppiä!- vi'*******
helevetti, kun on paska olo... no tilanne on se,että just meni pari pvää sitte uus nuva sisään ja yks olis vielä käyttämättä.. ne nyt ainakin sitten käytän nää kaks.. kyllä kai tää pahin menee ohi 2kk aikana.. kiinnostas todellakin vaan kuulla lopettaneiden kokemuksia??
- vi'*******
kaipaisin kovasti tietoa...ja kokemuksia nuvaringin lopetuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241