..ryypätessä?..vai mixi nenäni on iso kuin potaatti.. ainakin tuntuu siltä..eilen radalla tuskin kehtasin puhua naisille kasvavan nenäni takia.... tänäänkin pitäs lähtee bilettää ja vielä paikkaan missä ON naaraita.. miten pärjään suuren nenäni kanssa.. vai oonko saanut nenille enkä muista siitä yhtään mitään??
turpoaako nenä..
32
997
Vastaukset
Siitä sitä kasvaa vaikka mikä paikka jos niin teet.
..en oo.. tiedän että nenä voi kasvaa pituutta narratessa.. mutta tämä on selvää turpoamista.. paisuntaa..
pervokki kirjoitti:
..en oo.. tiedän että nenä voi kasvaa pituutta narratessa.. mutta tämä on selvää turpoamista.. paisuntaa..
poikakavereitaan ja jääneet kiinni. Yleensä joku narraa jos nenä kasvaa tai paisuu.
tuputuu kirjoitti:
poikakavereitaan ja jääneet kiinni. Yleensä joku narraa jos nenä kasvaa tai paisuu.
... eiei kyllä se on niin että se kuka narraa sillä se nenä kasvaa.. eihän muun ihmisen valehtelu voi vaikuttaa sinuun..
pervokki kirjoitti:
... eiei kyllä se on niin että se kuka narraa sillä se nenä kasvaa.. eihän muun ihmisen valehtelu voi vaikuttaa sinuun..
baikkerin tyttöystävä elokuviin ja pyydä sitä sanomaan että on ompelukerhossa. Jos käry käy niin näät kuinka käy sun nokalle.
tuputuu kirjoitti:
baikkerin tyttöystävä elokuviin ja pyydä sitä sanomaan että on ompelukerhossa. Jos käry käy niin näät kuinka käy sun nokalle.
..mutta en harrasta tuollaisia riskisuhteita koska niissä voi käydä todella huonosti.. nenälle..
pervokki kirjoitti:
..mutta en harrasta tuollaisia riskisuhteita koska niissä voi käydä todella huonosti.. nenälle..
vain turvaseksiä.
tuputuu kirjoitti:
vain turvaseksiä.
..riskisuhteisiin.. pitää hankkii hyvä naisystävä tai vaikka kaksi ja pitää hauskaa..
pervokki kirjoitti:
..riskisuhteisiin.. pitää hankkii hyvä naisystävä tai vaikka kaksi ja pitää hauskaa..
vaikka kolme kun niin uutterasti olet etsinyt. Mutta mä kaadun nyt päiväpuulle, onnee sulle etsintään ja mä nään huuhaa- unia ja koitan olla putoomatta sängystä.
tuputuu kirjoitti:
vaikka kolme kun niin uutterasti olet etsinyt. Mutta mä kaadun nyt päiväpuulle, onnee sulle etsintään ja mä nään huuhaa- unia ja koitan olla putoomatta sängystä.
..kolme.. se olis jees.. mut hyviä unia.. mulla alkaa pizzanteko-urakka..
- isosta
Kokemuksesta voin sanoo, että olet onnen pekka!
Naiset kyllä tiedostaa avusi! Sillä kel isohko kyvari, niin iso myös "se"! Siitä me haaveilemme.
Niin minä ulla kuin serkkuni kaisat- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..ajatellut asiaa enkä sitäkään siltä kantilta.. noo eihän se kovin pieni..
et sä taas muista mitään ku olit taas ryyppäämäs tääl kontulan ostaril ja kävelit yhen jätkän nyrkkiin suoraan mul on taas kuvat todisteena ja vie väreissä
rahtari1 kirjoitti:
et sä taas muista mitään ku olit taas ryyppäämäs tääl kontulan ostaril ja kävelit yhen jätkän nyrkkiin suoraan mul on taas kuvat todisteena ja vie väreissä
..höh tiedät taas elämästäni enemmän kuin mä itse.. lähetä juu vaan sit juorutoimittajalle niin saatte taas nauraa selkäni takana..
- rahtari1
pidä paikkansa ,mulla on se ku hk lenkki mut ei mitenkään kauheen iso nenä mut sellanen ku intiaaneilla on
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..höh tiedät taas elämästäni enemmän kuin mä itse.. lähetä juu vaan sit juorutoimittajalle niin saatte taas nauraa selkäni takana..
ilman sun lupaa mut siin ois kyl hyvä aihe huuhaahan
rahtari1 kirjoitti:
ilman sun lupaa mut siin ois kyl hyvä aihe huuhaahan
..et kyllä lähetä.. maineeni ei kestä enää sellasta kolausta..mut dokupelle mikä dokupelle..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..et kyllä lähetä.. maineeni ei kestä enää sellasta kolausta..mut dokupelle mikä dokupelle..
en lähetä,eikä viittitä sun mainetta enää tahrata,kato mulla on suo varten tietsikas oma kansio minkä nimi on PERVOKIN SESSIOT
rahtari1 kirjoitti:
en lähetä,eikä viittitä sun mainetta enää tahrata,kato mulla on suo varten tietsikas oma kansio minkä nimi on PERVOKIN SESSIOT
..no jopas jotakin.. no onhan mun elämä omastakin mielestä varsin kiinnostava, erikoinen ja tapahtumarikas.. hyvässä ja pahassa..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..no jopas jotakin.. no onhan mun elämä omastakin mielestä varsin kiinnostava, erikoinen ja tapahtumarikas.. hyvässä ja pahassa..
kato senverran tota materiaalia aina viikoloppusin järjestettyä et mun oli pakko tehä sulle jo oma kansio,siel on pari videopätkääkin,mut niist en viitti täs jutella ku tää on perheohjelma
rahtari1 kirjoitti:
kato senverran tota materiaalia aina viikoloppusin järjestettyä et mun oli pakko tehä sulle jo oma kansio,siel on pari videopätkääkin,mut niist en viitti täs jutella ku tää on perheohjelma
..materiaalia putkareissustani?.. videokuvaa, valokuvii jotain joka selvittäisi kyseisen päivän tapahtumat..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..materiaalia putkareissustani?.. videokuvaa, valokuvii jotain joka selvittäisi kyseisen päivän tapahtumat..
ja poliisiaseman pihalta on sit jo aika HÄRSKII kuvaa ja videoo
rahtari1 kirjoitti:
ja poliisiaseman pihalta on sit jo aika HÄRSKII kuvaa ja videoo
..vähän pelkäsinkin.. noh life is life.. na naa naana na.. ja nii edes päin.. härskiiii..
- rahtari1
pervokki kirjoitti:
..vähän pelkäsinkin.. noh life is life.. na naa naana na.. ja nii edes päin.. härskiiii..
mitään opusta, meinaan et järkkää tänään taas mun kansioon vähän uutta matskuu,kato mä oon aina paikalla ku tapahtuu
- leidi_10
mitä ihmettä sä nyt oot menny tekemään..? Saanu ison nenän jostain..Varmaan viel punanenkin..? Niinku Petteri Punakuono..vai..? :))
..oo punanen.. vaan turvonnut.. rahtarin mukaan kävelin nyrkkiin kontulassa.. itse muistelisin olleeni kampissa..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..oo punanen.. vaan turvonnut.. rahtarin mukaan kävelin nyrkkiin kontulassa.. itse muistelisin olleeni kampissa..
muistikin menny..;) Mut onks sil välii oliko nyrkki kontulas vai kampis..? :))
leidi_10 kirjoitti:
muistikin menny..;) Mut onks sil välii oliko nyrkki kontulas vai kampis..? :))
..nenäni ei oo punanen, kipee eikä verinen.. vain paisunut.. siinä on jotain hämärää..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..nenäni ei oo punanen, kipee eikä verinen.. vain paisunut.. siinä on jotain hämärää..
Nythän on paha arvoitus..Mitä olis voinu tapahtuu..? Jos oot haistellu leivinjauhetta..sillähän on jotain tollasii vaikutuksii..
leidi_10 kirjoitti:
Nythän on paha arvoitus..Mitä olis voinu tapahtuu..? Jos oot haistellu leivinjauhetta..sillähän on jotain tollasii vaikutuksii..
..taikinan noin tunti sitten.. nenäni on ollut tällainen jo aamusta..
- leidi_10
pervokki kirjoitti:
..taikinan noin tunti sitten.. nenäni on ollut tällainen jo aamusta..
oot vetäny herneen nenään..jostain..:)))
- obt
turpoamiseen, esim. suunsoitto väärälle henkilölle aiheuttaa verenvuota ja turpoamista. Tosin jotkut väittävät ison nenän olevan merkki hyvinvarustetusta sukukalleudesta.
Ketjusta on poistettu 46 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti37740189Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1158582Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316000Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224598Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623855Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta523612Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743161- 332848
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192438Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192262