Kokemuksia tuosta mömmöstä otetaan vastaan!
Onko sillä hyvä vaikutus lisänä hampaiden hoidossa?
Itse tuossa pyysin reseptin lääkäriltäni, ja ajattelin testata, josko se auttaisi kariesta vastaan, muun putsingin ohella.
korsodyliä ei muuten suositellut minulle, olis kyllä tietty kirjoittanut, mut kertoi just tuosta värjääntymisestä yms.
Sanoi sen olevan enemmänkin hoitotuote, jos on vaikka leukaluut sidottuna tms. eikä mekaanista putsausta pysty tekemään syystä tai toisesta.
elmex-geeli
5
2542
Vastaukset
- Elmexistä
Hesarissa oli pari kuukautta sitten Terveys-sivuilla vertailu hammastahnoista.
Asiantuntijana ollut Turun yliopiston kariesopin professori Tenovuo sanoi Elmexin vaikuttavaa ainesosaa (mikäsenytttaasolikaan) terveydelle haitalliseksi, ja totesi että "ei suosittelisi tätä ainetta kenellekään".- Katarina--
Eli mulla ei ole hammastahnaa, vaan geeliä, jota käytetään 1-2 kertaa/kuukausi.
- Valtsu
Katarina-- kirjoitti:
Eli mulla ei ole hammastahnaa, vaan geeliä, jota käytetään 1-2 kertaa/kuukausi.
Vaikuttava aine taisi olla amiinifluoridi. Minäkin luin jutun, mutta pidän tuotteesta, hampaat tuntuvat tosi puhtailta Elmexin jälkeen.- Ja kaikista hammastahnoista oli siinä Hesarin jutussa jotain kielteistä sanottavaa, että suo siellä, vetelä täällä.....
- GABA Int.
Valtsu kirjoitti:
Vaikuttava aine taisi olla amiinifluoridi. Minäkin luin jutun, mutta pidän tuotteesta, hampaat tuntuvat tosi puhtailta Elmexin jälkeen.- Ja kaikista hammastahnoista oli siinä Hesarin jutussa jotain kielteistä sanottavaa, että suo siellä, vetelä täällä.....
elmex-hammastahnaa on käytetty Euroopassa turvallisesti jo yli 40 vuotta, se kuuluu käytetyimpiin hammastahnoihin Keski-Euroopassa. elmex-tuoteperheeseen kuuluu amiinifluoridia sisältävien hammastahnojen lisäksi dentaaligeeli ja dentaaliliuos, jotka ovat lääkkeitä. Sekä lääkkeiden että suunhoitovalmisteiden turvallisuus on perusteellisesti tutkittu ennen kuin ne hyväksytään käytettäviksi Euroopan Yhteisön alueella. elmex-valmisteiden teho ja turvallisuus on tutkittu perusteellisesti lisäksi sadoissa kliinisissä tutkimuksissa. Nitrosamiineja ei ole todettu muodostuvan elmexin valmistuksen tai käytön aikana. elmex-tuotteita voi siis jatkossakin käyttää turvallisin mielin.
- Heli
Elmexin tuotteissa on kai kaikissa toi sama erikoisfluori ja tästä fluorista oli opettaja varoitellut hammahoidon opiskelijoita, kuulin tuttavalta,joka opiskelee hammahoitajaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803