Onko muilla sama ongelma!? Eli... Normaalisti televisiota katsoessani on volume suunnilleen lukemissa 15-18, mutta BB-kanavalla joudun säätämään sen jopa 28:n!? Yleisesti ottaen digikanavien ääni on hiljaisempi, kuin analogisilla, mutta tämä BB 24/7 vie voiton kirkkaasti. Illalla tulevissa koosteissa ääni on ihan normaali(analogiselta katsoessani)...?
BB 24/7 ääni
5
438
Vastaukset
- kenties
tietokoneen äänensäätö? säätele sitä.
- tekniikkaa kehiin
En siis katso BB:a tietokoneen, vaan telkkarin ja digiboxin kautta.
- ääni kuntoon
tekniikkaa kehiin kirjoitti:
En siis katso BB:a tietokoneen, vaan telkkarin ja digiboxin kautta.
Olen huomannut, että muitakin äänitykseen tyytymättömiä ruvetaan haukkumaan ikään kuin äänitys olisi huippuluokkaa ja valittajat täysin väärässä. Mistä asenne johtuu?
Eikö ohjelman tekniikkapuolta saa arvostella, vain esiintyjiä?
Ohjelman laatijoiltakin haluaisin kysyä, miksi heidän pitää olla noin virikkeettömässä ympäristössä. Ei mitään tekemistä. Lukeminenkin on estetty. Mahtaa talossa olla hiljaista, ei radiota, ei TV:tä, vain toisiinsa kyllästyneitä ihmisiä. Eihän heillä riitä edes puheenaiheet enää.
Onko otettu selvää, mitä tällainen vaikuttaa mielenterveyteen?
Tulee mieleen Suomeen saapuneet turvapaikan hakijat, jotka odottavat toimettomina vastausta koko elämään vaikuttavaan anomukseensa. Heillekään ei kuulemma voida tarjota työtä eikä koulutusta.
Rupeaa ajattelemaan heidänkin selviytymistään ihan uudesta kulmasta. - olla asenne ongelma
ääni kuntoon kirjoitti:
Olen huomannut, että muitakin äänitykseen tyytymättömiä ruvetaan haukkumaan ikään kuin äänitys olisi huippuluokkaa ja valittajat täysin väärässä. Mistä asenne johtuu?
Eikö ohjelman tekniikkapuolta saa arvostella, vain esiintyjiä?
Ohjelman laatijoiltakin haluaisin kysyä, miksi heidän pitää olla noin virikkeettömässä ympäristössä. Ei mitään tekemistä. Lukeminenkin on estetty. Mahtaa talossa olla hiljaista, ei radiota, ei TV:tä, vain toisiinsa kyllästyneitä ihmisiä. Eihän heillä riitä edes puheenaiheet enää.
Onko otettu selvää, mitä tällainen vaikuttaa mielenterveyteen?
Tulee mieleen Suomeen saapuneet turvapaikan hakijat, jotka odottavat toimettomina vastausta koko elämään vaikuttavaan anomukseensa. Heillekään ei kuulemma voida tarjota työtä eikä koulutusta.
Rupeaa ajattelemaan heidänkin selviytymistään ihan uudesta kulmasta.eihän tuota edes haukuttu vaan yritettiin neuvoa!
Aina saa olla volaa säätelemässä kun kanavaa vaihtaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683