Nimiä listaan!!!

Kohtalon käsi

Laittakaa tähän nimiä listaan(kaikki Halukkaat)ja minä sitten arvon teille oman elämän kumppanin siitä listasta!!!

Voi kertoa myös lyhyesti esim.pituuden,iän tai seksuaalisen suuntautumisen,tai mitä haluat.

Onnea kaikille pareille valinnoissa!

"Koho keikkuu kohta nähdään mitä mä saan"

18

767

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikä 37 pituus 157 paino vaihtelee.

• Kohtalon käsi

Odotellaan vielä............
        Toivotan onnea arvontaan sinulle Tuputuu!

LISÄÄ NIMIÄ???

• Kohtalon käsi kirjoitti:

Odotellaan vielä............
        Toivotan onnea arvontaan sinulle Tuputuu!

LISÄÄ NIMIÄ???

En minä halua jäädä ikäneidoksi:(((

• Kohtalon käsi
        tuputuu kirjoitti:

En minä halua jäädä ikäneidoksi:(((

.......älä huoli tyttö nuori,näen kristallipallostani että ilmoittautujia tulee vielä.......oooooo....mitä näenkään???....mitä mitä?.....häät myös luvassa jo tämän yhden vuoden sisällä!!!!!!!!!!!!!!!

• valkoinen-sulka
        Kohtalon käsi kirjoitti:

.......älä huoli tyttö nuori,näen kristallipallostani että ilmoittautujia tulee vielä.......oooooo....mitä näenkään???....mitä mitä?.....häät myös luvassa jo tämän yhden vuoden sisällä!!!!!!!!!!!!!!!

saadaan tietää että ei mene yö unet

• valkoinen-sulka

31.v yh-äiti 165cm ja tällä hetkellä 76kg mutta näyttää siltä että paino tippuisi pikku hiljaa.

• Kohtalon käsi

Nyt vain odotellaan ja katsotaan......kärsivällisyyttä hyvät neidot,kärsivällisyyttä!

• Kuunkulkija

noin 40, haaveilija, uneksija, tarvittaessa lämmin ja hellä, soittaa kitaraa ja laulaa naiselleen surullisia lauluja kuten Laulu kuolleesta rakastetusta, lämpimän miellyttävät kädet (muiden arvio), ei osaa laittaa hyvää ruokaa mutta yrittää, pitää kuun katselusta ja välillä ulvoo sille, pitää Irlannin Susikoirista, 192cm pitkä ja 77kg kevyt, pitää kaikista muista ruoista paitsi kevytsellaisista jotka useimmiten sisältävät 1900-luvun alussa kynttilöihin kehitettyä halpaa synteettistä rasvaa joka aiheuttaa syöpää ja joka on kielletty Tanskassa, Ruotsissa ja Saksassa muttei Suomessa, omistaa pojan jonka kanssa asuu ja yrittää tehdä aikaisemmin mainittua ruokaa, ei osaa houkutella naisia muuten kuin tekemällä ruokaa jota ei osaa tehdä, omistaa liian pitkät korvakarvat, leikkaa varpaankyntensä säännöllisesti ja on sisäsiisti.

• Kuunkulkija

sopivaa naista kun pitäis kai osata laittaa sitä ruokaa....

• Kuunkulkija kirjoitti:

sopivaa naista kun pitäis kai osata laittaa sitä ruokaa....

kalasoppaa tehdä.

• Kuunkulkija
        tuputuu kirjoitti:

kalasoppaa tehdä.

oli vanhasta ja huonosta kalasta eikä ollut edes minun tekemä; se nainenhan sen teki. Ei näy enää sitäkään....

• Antero 34wee

Tämähän oli mielenkiintoista..

No; Ikää 34, pituus 185, paino 90, vapaana kuljeskelen, heteroseksualisesti ajatteleva nuor.. no, aikuinen mies.

(tipu tipu, täällä mato)

• ypoyksin

kun pullataikina...pituuttakii löytyy niukast...mut hymyä oon ja aurinkoista mieltä yleensä

• TrueLady

jäiks ees jämiä?
      mää vai?
      37w/151cm/painan juu

• ypoyksin

hauskaa ku povari hävis

• Kohtalon käsi

MIEHIÄ ON JÄRKYTTÄVÄN PIENI MÄÄRÄ ILMOTTAUTUNUT!

Kuunkulkijalle olen jo valinnut partnerin(kukka napinläpeen jo valmihiksi!)...ilmoitan kuitenkin tasapuolisuuden vuoksi lopputuloksen vasta kun jokaiselle on löytynyt jotakin!!!

Tietenkin on hyvin epätodennäköistä että tulee täsmälleen parillinen luku mutta ihmistuntemukseni mukaan katson sitte(lisänä kristallipallo)kenelle sopii pari-kolmekin naista/nokka

NIMIÄ!!!

Miehiä kaivataan!!!!Ihan leikkimielinen kisa,että älkää nyt epäröikö yhtään!!!!

• ypoyksin

kun kestää niin kauan

• Moppiliisa

Minäkin ilmottaudun...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      136
      7177
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      4971
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4332
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3483
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2291
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      301
      1773
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      23
      1515
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1485
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1448
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe