Miten paljon leikkaus maksaa, jos PELKÄSTÄÄN rustoa poistetaan, ei luuta? Haluan vähän konkreettista tietoa niiltä, joilla sitä on.
Nenäleikkaus
7
1883
Vastaukset
- haluaa tietää
niin joka ainoa klinikka kertoo nettisivuillaan toimenpiteen ja hinnan, miksi siis et ota selvää netistä.
Siis lähin yksityis sairaala, panet sen hakuun ja yllätys, siellä on aina myös hinnasto - pottu
Nenäni kärkirustoja leikattiin Siluetissa markka-aikaan n. 4 vuotta sitten. Nukutuksessa tehty toimenpide maksoi reilut 37 000 mk. Luuhun ei koskettu.
- ei niin paljoa
itselläni maksoi 1500€ eikä leikattu muuta kuin rustoa nenän päästä. olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen vaikka nenän väliseinä vieläkin (leikkaus 3.8.) tuntuu turvonneelta ja kovalta. toisaalta en ihmettele koska nenälle tehtiin suljettu leikkaus joten väliseinään on väkisinkin oltu kovassa kosketuksissa..
- ragazzina
ei niin paljoa kirjoitti:
itselläni maksoi 1500€ eikä leikattu muuta kuin rustoa nenän päästä. olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen vaikka nenän väliseinä vieläkin (leikkaus 3.8.) tuntuu turvonneelta ja kovalta. toisaalta en ihmettele koska nenälle tehtiin suljettu leikkaus joten väliseinään on väkisinkin oltu kovassa kosketuksissa..
Hei,
saanko kysyä missä leikkauksesi tehtiin? - pottu
ragazzina kirjoitti:
Hei,
saanko kysyä missä leikkauksesi tehtiin?Harmittaa, kun maksoin Siluetissa tehdystä leikkauksesta niin paljon. Se tehtiin nukutuksessa ja olin yön sairaalassa, mikä kaikki nostaa hintaa. Ymmärsin, että vaikka leikataan vain rustoa, niin sekin tehdään mieluiten nukutuksessa. Puudutusaine näet turvottaa nenää, jolloin lääkärin on vaikeampi leikatessa nähdä kuinka homma edistyy. Eli hintaa nostavat anestesia ja yöpyminen. Kaiken huippu oli, kun kirurgi ehdotti minulle myös leuan suurentamista, jotta nenä vaikuttaisi pienemmältä profiilista katsottuna. Sitä perusteltiin myös mahdollisella purentavirheellä, joka voitaisiin korjata leukaa operoitaessa. Suostuin tämän takia kalliisiin röntgenkuviin, josta ilmeni vain, ettei mitään purentavikaa ollut! Leukaani en antanut tietenkään operoida. Olis varmaan maksanut mammonaa sekin!
- Miipu
pottu kirjoitti:
Harmittaa, kun maksoin Siluetissa tehdystä leikkauksesta niin paljon. Se tehtiin nukutuksessa ja olin yön sairaalassa, mikä kaikki nostaa hintaa. Ymmärsin, että vaikka leikataan vain rustoa, niin sekin tehdään mieluiten nukutuksessa. Puudutusaine näet turvottaa nenää, jolloin lääkärin on vaikeampi leikatessa nähdä kuinka homma edistyy. Eli hintaa nostavat anestesia ja yöpyminen. Kaiken huippu oli, kun kirurgi ehdotti minulle myös leuan suurentamista, jotta nenä vaikuttaisi pienemmältä profiilista katsottuna. Sitä perusteltiin myös mahdollisella purentavirheellä, joka voitaisiin korjata leukaa operoitaessa. Suostuin tämän takia kalliisiin röntgenkuviin, josta ilmeni vain, ettei mitään purentavikaa ollut! Leukaani en antanut tietenkään operoida. Olis varmaan maksanut mammonaa sekin!
Rötgenkuvista saa onneksi kelakorvauksen, tai ainakin minä sain. Eihän se tietenkään auta jos kuvat otetaan turhaan, mutta vähän saa takaisin.
Ennemmin olisin nukutuksessa leikkauksen ajan, kun hereillä kuuntelisin ja odottaisin 4 tuntia kun nenää leikataan... (se aika mulla meni) - pottu
Miipu kirjoitti:
Rötgenkuvista saa onneksi kelakorvauksen, tai ainakin minä sain. Eihän se tietenkään auta jos kuvat otetaan turhaan, mutta vähän saa takaisin.
Ennemmin olisin nukutuksessa leikkauksen ajan, kun hereillä kuuntelisin ja odottaisin 4 tuntia kun nenää leikataan... (se aika mulla meni)Vai 4 tuntia meni! Ja minulla vain 1/2 tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318