Hei, olen 25-vuotias suomalainen mies ja vein eilen, 22.10, suunnilleen samanikäistä nigerialaista ystävääni katsomaan Jokerit-Hifk ottelua. Tämä oli ystävälleni ensimmäinen kerta, kun hän pääsi katsomaan lätkää livenä.
Hämmästys oli suuri, kun jo matkalla Pasilan asemalta areenalle N-sanaa huudettiin useaan kertaan.N-sanojen välissä saattoi tulla sellaisia kommenteja kuin "Vit**un kaikki N ja kaikki N pitäisi tappaa". Tämä oli siis ennen kuin astuimme sisään jäähallille.
Jäähallissa meno rauhoittui vähäksi aikaa, jos ei oteta huomioon sellaisia yksittäisiä kommenteja kuin " Toi N on nyt ihan väärässä hallissa, lätkä on tarkoitettu vain valkoisille ja apinat viidakkoon !"
Toisella erätauolla sitten jysähti. Muutama istuinrivi meidän takana istui kymmenen miehen seurue, joka rupesi kuuluvalla äänellä rytmisesti laulamaan" N vit**un, N vit**un" lauluesitystä säesti joukko muita solvauksia. Onneksi lauluniekkojen suut hiljenivät yleisön valuessa takaisin paikoilleen erätauon lähestyessä loppuaan.
Matsi oli muuten hyvä ja tilannerikas, mutta minulle, puhumattakaan ystävästäni, ei jäännyt hyviä fiiliksiä kaikesta tapahtuneesta.
On hassua, että vaikka eletään vuotta 2005, mustan miehen näkeminen jäähallissa saa joissain ihmisissä noin paljon tulemaan tunteet pintaan.
Rasismia Jäähällissa!
Katsomo 312
2
597
Vastaukset
- Wiking
...helsikiläisten suhteen, mutta ilmeisesti
sieltäkin löytyy hyviä suomalaisia!
Nostan hattua teille kaikille suomalaisuuden
kunnioittajille - eläköön valkoinen Suomi!!! - Miten ois?
Mikset vienyt mustaa NAISTA? Olisivat juntit saaneet silmäniloa;-)
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872