Suomi on ideologisesti vapaa maa! Kaikki saa olla mitä mieltä haluaa, jopa rasistitkin!
Rasismi sallittava!
10
517
Vastaukset
- Suomityllerö
Puolin ja toisin olemme rasisteja, joten keskustelu takuuvarmasti tulee jatkumaan sekavana niin kauan kun täällä Suomessa on sopeutumattomia ulkomaaneläviä. Tämä mielipiteeni oli puhtaasti suomalaisen mielipide.
Nämä kulttuuriimme sopeutumattomat viljelevät kovin kiihkeästi sanaa rasisti. Miksi?
Minulla on nykyään ymmärrys mennyt jo ihan pihalle kun suomalaisia haukutaan rasisteiksi. Miten meidän päättäjäsuomalaiset vastaanottavaiset myös somaleita paapovat voivat olla rasisteja?
Jos uskallamme ihmetellä edes yhden tavun verran ulkomaanelävien suhtautumista suomalaiseen kulttuuriin, niin heti me itse olemme rasisteja.
Hetkinen...me suomalaiset asumme OMASSA MAASSAMME, MEITÄ EI KÄSKE, EIKÄ MEILTÄ EI KUKAAN MUUKALAINEN TULE HAALIMAAN ETUUKSIA OMIIN TARKOITUKSIINSA.
JOKOS KÄY RIITTÄVÄN SELVÄKSI MUUKALAISILLE ELI SUOMALAISUUDEN VASTUSTAJILLE, ETTEI TÄÄLLÄ ULKOPUOLISTEN KANNATA ENEMPÄÄ TUODA VAATIMUKSIAAN JULKI!
JOS VIELÄ KEHTAATTE SUOMESSA MEILTÄ SUOMALAISILTA JOTAIN VAATIA, NIIN PERUSTELKAA SE VAATIMUKSENNE OIKEUS TODELLA TARKKAAN!Jos ne vapaat mielipiteet on kerran niin sallittuja, niin siinä tapauksessa kaikilla kommunisteilla on myös täysi oikeus tuoda mielipiteensä julki ja haukkua mielensä mukaan näitä vääräuskoisia natsirasisteja.
- oletko sinä
DarkFear kirjoitti:
Jos ne vapaat mielipiteet on kerran niin sallittuja, niin siinä tapauksessa kaikilla kommunisteilla on myös täysi oikeus tuoda mielipiteensä julki ja haukkua mielensä mukaan näitä vääräuskoisia natsirasisteja.
islaminuskoinen?
oletko sinä kirjoitti:
islaminuskoinen?
Mistä niin päättelit että minä olisin islamin uskoinen? Kannatan ateismia enemmän kun mitään uskontoa, tästä huolimatta minulla ei ole mitään eri uskontoja vastaan.
Mutta pidän kyllä kaikkia rasisteja ja natsismin ihailijoita erittäin pahasti vääräuskoisina, enkä näin ollen hyväksy heidän rasistisia mielipiteitä ollenkaan.- Natsi entuasisti
DarkFear kirjoitti:
Jos ne vapaat mielipiteet on kerran niin sallittuja, niin siinä tapauksessa kaikilla kommunisteilla on myös täysi oikeus tuoda mielipiteensä julki ja haukkua mielensä mukaan näitä vääräuskoisia natsirasisteja.
Eikö teillä kommareilla muka ole oikeutta tuoda mielipiteitänne julki? Eikä natsismi ole mikään synonyymi rasismille.
- Ateisti
DarkFear kirjoitti:
Mistä niin päättelit että minä olisin islamin uskoinen? Kannatan ateismia enemmän kun mitään uskontoa, tästä huolimatta minulla ei ole mitään eri uskontoja vastaan.
Mutta pidän kyllä kaikkia rasisteja ja natsismin ihailijoita erittäin pahasti vääräuskoisina, enkä näin ollen hyväksy heidän rasistisia mielipiteitä ollenkaan.Murhaamisesta fantasioiva kommari elukka! sellainen tämä meidän DarkFear on.....
- sullekin
DarkFear kirjoitti:
Mutta pidän kyllä kaikkia rasisteja ja natsismin ihailijoita erittäin pahasti vääräuskoisina, enkä näin ollen hyväksy heidän rasistisia mielipiteitä ollenkaan.saatanan kommari.
- Kiihotus kansanryhmää vasta...
Kyllä rasistit saavat olla asioista aivan vapaasti mitä mieltä tahansa, mutta Suomessa voimassa olevan lain mukaan julkinen kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kielletty rangaistuksen uhalla. Internet on julkinen, joten kyseinen laki koskee mm. tällä palstalla kirjoittelua. Se kannattaisi rassujen muistaa, ettei joudu virkavallan kanssa vaikeuksiin...
Rikoslaki (19.12.1889/39)
11 luku (21.4.1995/578)
8 §
Kiihottaminen kansanryhmää vastaan
Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.- antifa
totuuden kertominen on suurinta rasismia ja kiihotusta kansanryhmiä vastaa. kiellettävä.
- mä vaan
Eiväthän natsit piittaa demokratiasta. Mikä vialla? Sananvapauden puuttuminen pitäisi olla itsestään selvä asia fasisteille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565745Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752932Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella222168No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401935Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191828
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61559Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah721006