Rasismi sallittava!

Natsi entuasisti

Suomi on ideologisesti vapaa maa! Kaikki saa olla mitä mieltä haluaa, jopa rasistitkin!

10

517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomityllerö

Puolin ja toisin olemme rasisteja, joten keskustelu takuuvarmasti tulee jatkumaan sekavana niin kauan kun täällä Suomessa on sopeutumattomia ulkomaaneläviä. Tämä mielipiteeni oli puhtaasti suomalaisen mielipide.

Nämä kulttuuriimme sopeutumattomat viljelevät kovin kiihkeästi sanaa rasisti. Miksi?

Minulla on nykyään ymmärrys mennyt jo ihan pihalle kun suomalaisia haukutaan rasisteiksi. Miten meidän päättäjäsuomalaiset vastaanottavaiset myös somaleita paapovat voivat olla rasisteja?

Jos uskallamme ihmetellä edes yhden tavun verran ulkomaanelävien suhtautumista suomalaiseen kulttuuriin, niin heti me itse olemme rasisteja.

Hetkinen...me suomalaiset asumme OMASSA MAASSAMME, MEITÄ EI KÄSKE, EIKÄ MEILTÄ EI KUKAAN MUUKALAINEN TULE HAALIMAAN ETUUKSIA OMIIN TARKOITUKSIINSA.

JOKOS KÄY RIITTÄVÄN SELVÄKSI MUUKALAISILLE ELI SUOMALAISUUDEN VASTUSTAJILLE, ETTEI TÄÄLLÄ ULKOPUOLISTEN KANNATA ENEMPÄÄ TUODA VAATIMUKSIAAN JULKI!

JOS VIELÄ KEHTAATTE SUOMESSA MEILTÄ SUOMALAISILTA JOTAIN VAATIA, NIIN PERUSTELKAA SE VAATIMUKSENNE OIKEUS TODELLA TARKKAAN!

• Jos ne vapaat mielipiteet on kerran niin sallittuja, niin siinä tapauksessa kaikilla kommunisteilla on myös täysi oikeus tuoda mielipiteensä julki ja haukkua mielensä mukaan näitä vääräuskoisia natsirasisteja.

• oletko sinä
        DarkFear kirjoitti:

Jos ne vapaat mielipiteet on kerran niin sallittuja, niin siinä tapauksessa kaikilla kommunisteilla on myös täysi oikeus tuoda mielipiteensä julki ja haukkua mielensä mukaan näitä vääräuskoisia natsirasisteja.

islaminuskoinen?

• oletko sinä kirjoitti:

islaminuskoinen?

Mistä niin päättelit että minä olisin islamin uskoinen? Kannatan ateismia enemmän kun mitään uskontoa, tästä huolimatta minulla ei ole mitään eri uskontoja vastaan.

Mutta pidän kyllä kaikkia rasisteja ja natsismin ihailijoita erittäin pahasti vääräuskoisina, enkä näin ollen hyväksy heidän rasistisia mielipiteitä ollenkaan.

• Natsi entuasisti
        DarkFear kirjoitti:

Jos ne vapaat mielipiteet on kerran niin sallittuja, niin siinä tapauksessa kaikilla kommunisteilla on myös täysi oikeus tuoda mielipiteensä julki ja haukkua mielensä mukaan näitä vääräuskoisia natsirasisteja.

Eikö teillä kommareilla muka ole oikeutta tuoda mielipiteitänne julki? Eikä natsismi ole mikään synonyymi rasismille.

• Ateisti
        DarkFear kirjoitti:

Mistä niin päättelit että minä olisin islamin uskoinen? Kannatan ateismia enemmän kun mitään uskontoa, tästä huolimatta minulla ei ole mitään eri uskontoja vastaan.

Mutta pidän kyllä kaikkia rasisteja ja natsismin ihailijoita erittäin pahasti vääräuskoisina, enkä näin ollen hyväksy heidän rasistisia mielipiteitä ollenkaan.

Murhaamisesta fantasioiva kommari elukka! sellainen tämä meidän DarkFear on.....

• sullekin
        DarkFear kirjoitti:

saatanan kommari.

• Kiihotus kansanryhmää vasta...

Kyllä rasistit saavat olla asioista aivan vapaasti mitä mieltä tahansa, mutta Suomessa voimassa olevan lain mukaan julkinen kiihottaminen kansanryhmää vastaan on kielletty rangaistuksen uhalla. Internet on julkinen, joten kyseinen laki koskee mm. tällä palstalla kirjoittelua. Se kannattaisi rassujen muistaa, ettei joudu virkavallan kanssa vaikeuksiin...

Rikoslaki (19.12.1889/39)
      11 luku (21.4.1995/578)
      8 §
      Kiihottaminen kansanryhmää vastaan

Joka yleisön keskuuteen levittää lausuntoja tai muita tiedonantoja, joissa uhataan, panetellaan tai solvataan jotakin kansallista, rodullista, etnistä tai uskonnollista ryhmää taikka niihin rinnastettavaa kansanryhmää, on tuomittava kiihottamisesta kansanryhmää vastaan sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

• antifa

totuuden kertominen on suurinta rasismia ja kiihotusta kansanryhmiä vastaa. kiellettävä.

• mä vaan

Eiväthän natsit piittaa demokratiasta. Mikä vialla? Sananvapauden puuttuminen pitäisi olla itsestään selvä asia fasisteille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      56
      5745
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      75
      2932
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2168
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1935
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      161
      1829
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1828
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1559
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1172
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1171
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      72
      1006
    Aihe