Ettepäs ikinä arvaa

yksitypy

Kuka on typyn sielunkummani :=))))))))))))
Sen nimi alkaa M:llä :))))))
Meidän sydämmet kun yhteen hakkaa, niin tuntuu kuin kuljettais yhtä matkaa :=))))))))))))))
Ja tämä ei oo huuhaata :=))))))))))))

30

1576

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doe-01

Mutta enpä munaa itseäni kertomalla sitä tänne;=))Olkoon salaisuutenasi:)

Minun sielunkumppanini nimi muuten alkaa R:llä:)))

• porumies

jaa ei vai...

• yksitypy

sitä tiedä Doe :=)))))
        Luulet tietäväsi vaan. Kerro jos tiedät. Et mitenkään munaa ittees.
        Ja sielunkummpani voi olla eri henkilö kuin rakastettu, vaikka joskus voivat myös olla samojakin :=))))))))
        Ps. enkä tykkää salaisuuksista. Huudan aina asiat julki :=)))

• yksitypy
        porumies kirjoitti:

jaa ei vai...

eikä Mikkokaan. Tai.... Oikeestaan vois olla molemmat :=))) Oletko sinä Porumies Matti? Jos olet niin sitten se olet sinä :=))))
        Eikun sinähän olet Iikka. Eikös itkuiikka ole sama kun porumies? :=)))

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

Ja sielunkummpani voi olla eri henkilö kuin rakastettu, vaikka joskus voivat myös olla samojakin :=))))))))

...mie..))) sehän alkaa ämmällä...))) täälkii jo räntää hipsii,ei viel pääse pallin tekoon..lumipallin...)))

• yksitypy
        AMR-52 kirjoitti:

...mie..))) sehän alkaa ämmällä...))) täälkii jo räntää hipsii,ei viel pääse pallin tekoon..lumipallin...)))

antza :=)))) Tundran lumimäärällä sais jo varmaan yhden pallin tehtyä, kun oikein maata raaputtaa.
        Laulatkos antza koskaan sille sun koiralles et Linda, Linda, oi Linda. Linda, Linda muista mua :=)))))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

salaisuuksista:)))No,onko tällainen henkilö sinulle tuttu:

N.170cm pitkä,normaalivartaloinen,punertavat lyhyet hiukset,käyttää Kalevala-korviksia,lempijuoma on Rooibos-tee,mutta nauttii välillä myös vähän viiniä ja siideriäkin.Joskus harvemmin unohtaa kukkaronsa ravintolan vessaan;=))))

Niin tosiaan..sielunkumppani ja rakastettu eivät ole välttämättä sama asia.Ensinmainitun kanssa tunne-elämykset ovat hieman erilaiset.

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

antza :=)))) Tundran lumimäärällä sais jo varmaan yhden pallin tehtyä, kun oikein maata raaputtaa.
        Laulatkos antza koskaan sille sun koiralles et Linda, Linda, oi Linda. Linda, Linda muista mua :=)))))

...pidä siit elvistelijäst,mut jos ratiost tulee,annan lintan kuunnella..))) yhteen säkeistöön höristää korviaan,sit koisaa lopun lauluu...))))

• yksitypy
        Doe-01 kirjoitti:

salaisuuksista:)))No,onko tällainen henkilö sinulle tuttu:

N.170cm pitkä,normaalivartaloinen,punertavat lyhyet hiukset,käyttää Kalevala-korviksia,lempijuoma on Rooibos-tee,mutta nauttii välillä myös vähän viiniä ja siideriäkin.Joskus harvemmin unohtaa kukkaronsa ravintolan vessaan;=))))

Niin tosiaan..sielunkumppani ja rakastettu eivät ole välttämättä sama asia.Ensinmainitun kanssa tunne-elämykset ovat hieman erilaiset.

tutulta vaikuttaa. Kerran olen tainnut henkilön tavata :=)))) Aika tympee tyyppi oli.
        Ja unohtelee tosiaan tavaroita minne sattuu. Milloin on hukassa avaimet, milloin kukkaro ja joskus hukassa edellispäiväkin :=))))))

• yksitypy
        AMR-52 kirjoitti:

...pidä siit elvistelijäst,mut jos ratiost tulee,annan lintan kuunnella..))) yhteen säkeistöön höristää korviaan,sit koisaa lopun lauluu...))))

Linda varmaan nukahtaa, kun jatkuvasti sen nimeä tää elvistelijä hokee. Kyllästyishän sellaseen ihminenkin:=)))))

• Doe-01
        yksitypy kirjoitti:

tutulta vaikuttaa. Kerran olen tainnut henkilön tavata :=)))) Aika tympee tyyppi oli.
        Ja unohtelee tosiaan tavaroita minne sattuu. Milloin on hukassa avaimet, milloin kukkaro ja joskus hukassa edellispäiväkin :=))))))

unenpuutetta:))Mulla ainakin tulee tollasia oireita,kun viikonkin nukkuu vain 4-5 tuntia yössä.
        Muuten,
        jokos se auton puskurijuttu on selvinnyt,vai eikö HÄN ole vieläkään sitä huomannut;)))?

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

Linda varmaan nukahtaa, kun jatkuvasti sen nimeä tää elvistelijä hokee. Kyllästyishän sellaseen ihminenkin:=)))))

...sil piisit jonkiinmoisii on,ei käy kieltäminen..))) mie laulan lintal ite,nukahtaa viel nopiammin..))) kuijaa on,joko pyörä varastoon siulla tulee laitettuu. jossai näht semmosen,mis etupyörän paikal suksijalas,muutoin fillari....miten olis,väsäänkö siul talveks...)))

• yksitypy
        AMR-52 kirjoitti:

...sil piisit jonkiinmoisii on,ei käy kieltäminen..))) mie laulan lintal ite,nukahtaa viel nopiammin..))) kuijaa on,joko pyörä varastoon siulla tulee laitettuu. jossai näht semmosen,mis etupyörän paikal suksijalas,muutoin fillari....miten olis,väsäänkö siul talveks...)))

hyvä idea :=)))) Ilman muuta sellasen tahdon. Mutta pitäiskö siinä edessä olla kaks suksea vierekkäin, ettei talvella kaadu? :=))))
        Siinähän sulle antza riittäis iltapuhdetta :=)))))
        Mä ajattelin ostaa itelle ison palapelin. Sellasen jossa 2000 palaa. Kuluu illat rattosaan :=))))

• yksitypy evk
        Doe-01 kirjoitti:

unenpuutetta:))Mulla ainakin tulee tollasia oireita,kun viikonkin nukkuu vain 4-5 tuntia yössä.
        Muuten,
        jokos se auton puskurijuttu on selvinnyt,vai eikö HÄN ole vieläkään sitä huomannut;)))?

ainakaan mitään. Varmaan huomannut, mut luullut että ite aiheuttanut sen :=)))) Taisin päästä kuin koira veräjästä :=))))

• Doe-01
        yksitypy evk kirjoitti:

ainakaan mitään. Varmaan huomannut, mut luullut että ite aiheuttanut sen :=)))) Taisin päästä kuin koira veräjästä :=))))

Täytyy sitä joskus elämässä tuuriakin olla;=)))

• AMR-52
        yksitypy kirjoitti:

hyvä idea :=)))) Ilman muuta sellasen tahdon. Mutta pitäiskö siinä edessä olla kaks suksea vierekkäin, ettei talvella kaadu? :=))))
        Siinähän sulle antza riittäis iltapuhdetta :=)))))
        Mä ajattelin ostaa itelle ison palapelin. Sellasen jossa 2000 palaa. Kuluu illat rattosaan :=))))

...taakse viel kumitelat,köykäset polkee ja voit oikaista peltojen,metsii läpi..))))) palapelit kivoi,miul ei kyl niit,pekkään et linta tulee mukaan "sommittelemaan"...)))

• Nupo

Mun nimi alkaa Ö:llä. Arvaa mikä?

• yksitypy

näin kait susta unta viime yönä. Jotenkin tutun tuntoinen tuo nikki :=)))))
        Vai alkaa sun nimi Ö:llä. Mikähän se olis??
        Hmmm... Öskari??? :=)))

• Nupo
        yksitypy kirjoitti:

näin kait susta unta viime yönä. Jotenkin tutun tuntoinen tuo nikki :=)))))
        Vai alkaa sun nimi Ö:llä. Mikähän se olis??
        Hmmm... Öskari??? :=)))

Oon ittekki nähny joskus unta, mut sillon heräsin.
        Ei oo Öskari... Arvaas vielä?

• .. JU
      • yksitypy

Näkyy olevan tosi mies tuo Juha. Onhan se näköjään söötti ja ah.. niin voimakas. :=))))
        Mutta varo vain. Saattaa olla myös aika raju, mitä kuvista katselin :=))))))))))))

• ..JU

mies, vai olet löytänyt uuden kukan, onnea vaan :)))

• yksitypy

löytänyt? Siis uuden kukan. Millaisenhan kukan oon löytänyt? Annas vähän vinkkiä :=)))))
        Orvokki, Kaunokki, Vuokko tai joku muu?? :=)))

• ..JU
        yksitypy kirjoitti:

löytänyt? Siis uuden kukan. Millaisenhan kukan oon löytänyt? Annas vähän vinkkiä :=)))))
        Orvokki, Kaunokki, Vuokko tai joku muu?? :=)))

orkiodea :=)))).
        Lempikukkani on tulppaani :=)))

• yksitypy
        ..JU kirjoitti:

orkiodea :=)))).
        Lempikukkani on tulppaani :=)))

on kaunis kukka, mutta mun lempikukka on keltainen ruusu. Ja luonnonkukista rentun ruusu :=)))) Kerran eräs ihana renttu mulle toi sellasen :=))))

• ..JU
        yksitypy kirjoitti:

on kaunis kukka, mutta mun lempikukka on keltainen ruusu. Ja luonnonkukista rentun ruusu :=)))) Kerran eräs ihana renttu mulle toi sellasen :=))))

Täytyypä ottaa mallia :=]
        Se renttu teki sulle vaikutuksen! :) (( )) ))))

• quistis

En ikinä arvaa et kuka kumma...:o/ Mut mulla kuules onkin oikea IHANA:o))) Oli kivaa;o) (enemmän siis)

• quistis

• takaisin kampanja

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5505
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2436
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1900
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      146
      1773
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1635
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      36
      1622
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1418
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1125
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1098
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      228
      1089
    Aihe