Onko kellään kokemuksia isosta rasvaimusta vatsan alueelle? Pienenikö vatsa? Kuinka paljon rasvaa imettiin? Kuinka pitkään oli työkyvyttömänä / kivuliaana? Kuinka pitkään piti pitää tukihousuja? Suositteletteko? Mitä firmaa?Toivon saavanio infoa: kiitos etukäteen!
Vatsan rasvaimu
5
3629
Vastaukset
- mayko
eli nostan vähän.kokemuksia?
- Kno
Minä myös olen menossa ja mietin että paljonkohan maksaa, kun näyttää olevan hinnastot muotoa "1 alue, 2 aluetta, 3 aluetta jne.." Mutta jos esin vatsasta ja kyljestä haluaa saada paljon pois, niin onko se saman hintaista kuin samoisat paikoista paljon pois.
Itse harkitsen viroon lähtemistä.
- Onnistunut rasvaimu
Mulle tehtiin vatsan ja kylkien rasvaimu kk sitten Tallinnassa, varasin The Health Clinicin kautta, sairaala oli Fertilitas ja leikkaava lääkäri Reim Adamson. Maksoin 2500 plus laivamatkat. 3 litraa otettiin, eli koko rölli pois, olen tulokseen oikein tyytyväinen. Voitelin ekat 2 vkoa joka pävä ensin IcePowerilla ja sitten öljyllä, niin nahka on vetäytynyt oikein hyvin vaikka olen jo 48 v. Kipuja oli mielestäni yllättävän vähän, ja kk:n olen pitänyt tukiliiviä yötä päivää, sen kai voisi nyt jättää jo poiskin mutta lasken varman päälle ja pidän vielä ainakin pari viikkoa.
Olisin mennyt jo aiemmin, mutta nyt vasta oli aikaa ja rahaa. Suosittelen mikäli itsellä on realistiset odotukset tuloksen suhteen. Kaikilla ei varmaan parane ja nahka vetäydy yhtä hyvin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271