Profetia,(ilmoittakaa jos minulta tulee liikaa)

Ilmestyskirja 21:8

Minulla on sellainen tunto että Herra laittaa kivet huutamaan koska uskovat ovat hiljaa.
Tulevista ahdistuksista ja moraalisesta saastasta alkavat kivet huutamaan ja varoittamaan koska uskovat ovat hiljaa.
Profeettoja nousee huolestuneista kansalaisista mitä erilaisista paikoista.
Moni nyt ensimmäinen uskova tulee huomaamaan olevansa viimeinen.
Tulee nousemaan perheen isiä jotka ovat eläneet Herran nuhteessa ilman että ovat edes koskaan olleet seurakunnissa vaan ovat eläneet ja rukoilleet omissa kammioissaan.
Tulee perheen äitejä jotka profetoivat, naisia jotka ovat kasvattaneet perheitä ja itkeneet ja rukoilleet yksinäisyydessä Suomen ja lastensa ja moraalin vuoksi.
Kuulkaa tämä sana. Monet saarnamiehet tulevat kaatumaan ja joutuvat häpeään, monet seurakuntalaiset luopuvat kilvoittelusta.
Moni josta kukaan ei ole kuullut ja ei edes tiedä heidän sydämen uskostaan tulevat ja julistavat väkevästi Jeesuksen tulosta ja rulevista tuomioista jos parannusta ei tapahdu.
..Tämä sama sana on tuolla alempana yhdistettynä seurakunnantehtävä aiheessa, mutta sain sydämelle laittaa sen näin erikseen myös.

6

431

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tero-tapio_timonen

      >>Profetia,(ilmoittakaa jos minulta tulee liikaa)

      • Ilmestyskirja 21:8

        Juu en tarkoittanut.
        Aika pitkältä tuntui se sanomasi.
        Pikkasen liiankin pitkältä?
        Herra siunatkoon sinua veljeni Jeesuksessa.
        Tarkoitin vaan että aika monia profetioita olen itse tuonnut täällä esiin ehkä liikaakin.
        Jeesus kanssasi.
        Jumala on rakkaus.


      • tero-tapio_timonen
        Ilmestyskirja 21:8 kirjoitti:

        Juu en tarkoittanut.
        Aika pitkältä tuntui se sanomasi.
        Pikkasen liiankin pitkältä?
        Herra siunatkoon sinua veljeni Jeesuksessa.
        Tarkoitin vaan että aika monia profetioita olen itse tuonnut täällä esiin ehkä liikaakin.
        Jeesus kanssasi.
        Jumala on rakkaus.

        Viesti on pitkä, koska laitoin kaiken kerralla, jotta ne joita kiinnostaa ja etsivät ja tutkivat, kaikesta sydämestään, voisivat saada jotakin rakentavaa, jos Herran Henki, sen heillekin suo.

        Siunausta ja rauhaa


    • RappioJaRomahdus

      Olisipa mukavaa päästää menneeseen aikaan kertomaan näille kirjoittelijoille minkälainen aika nyt on. 12 vuodessa maamme on niin muuttunut. Tuomiot ovat alkaneet . Maamme on niin suuressa rappiotilassa että jos joku olisi siitä kertonut näille vuoden 2005 kirjoittajille niin eivät olisi uskoneet.

      Kivet todella huutavat tänä päivänä. Mutta ne kivet ovat ns kansallismielisiä. He yrittävät eri tahoilla tuoda totuutta esiin mutta heitä syytetään mitä kummallisemmista rikoksista.
      Ei ole uskova vainottu. Miksi ei? Koska uskova ei puolusta totuutta. Jopa uskovat puolustavat maahamme saapuneita naisten teurastajia joista niin varoitettiin kun pyydettiin rukousta Lähi-idän vainottujen puolesta. Nyt nuo vainoajat ovat saapuneet maahamme ja saavat kaikenlaisia palveluja. Ei puolusta uskova enää totuutta eikä varoita kyseisten Lähi-itäläisten harrastaman kulttuurin vaaroista.

      Jos vuoden 2005 kirjoittajille olisi kerrottu että totuutta puolustaa enää ne henkilöt joita haukutaan rasisteiksi, niin eivät olisi nuo uskoneet että Suomen tilanne voi ikinä niin hirveäksi mennä. Mutta näin on valitettavasti käynyt näin lyhyessä ajassa ja ainoa selitys on JUMALAN TUOMIO.

      • <<Tuomiot ovat alkaneet .>>

        Raamatussa kylläkin Jumalan tuomiot tai siunaukset ovat aina seuranneet, tuomiot tottelemattomuutta ja siunaukset tottelemista. Kautta aikojen on ollut siis Jumalan tuomioita. Miten sinusta Jumalan tuomiot ovat vasta nyt alkaneet?


      • RappioJaRomahdus

        Tarkoitan Suomen tilannetta. Jokaisella maalla on siunauksen ja tuomioiden aika. Yllä jo kerron miksi nyt on tuomioiden aika.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      901
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe