Tässä ollaan sitten kuultu 20 Idols kokelasta ja 4 on valittu loppukilpailuun ja edelleenkin olen sitä mieltä että Ilkka Jääskeläinen on vahva ehdokas numero yksi vuoden 2005 idoliksi.
Ilkka on ollut ehdottomasti paras näistä jatkoon menneistä tähän mennessä. Kritikkiä on esitetty paljon täällä keskustelupalstalla siitä että Ilkka lauloi nuotinvierestä ???? Minkähän nuotin vierestä lauloi,,,kysyn mä..musiikki ihmisenä Ilkan laulu oli todella hyvä eikä mennyt nuotin vierestä, jos olisi mennyt niin nuotinvierestä kun nää arvostelijat antavat ymmärtää niin ei Ilkka olisi jatkossa :), Tsemppiä Ilkalle jatkossa....Ps Hennalle 10 pistettä kun rohkeni laulaa Gospel biisin Idolsissa ja minusta ihan jees että hengellinen musiikki kerrankin löi nää maalliset rallatukset \0/
Ilkka edelleen paras !
Laulajapoika
2
230
Vastaukset
- Jape
Kysymys- ja huutomerkin edessä ei ole välilyöntiä. Tässä malli! Ei näin ! Tajusitko?
- Näin on!
Sinun kanssa ihan samaa mieltä. t. Mia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760