Yasmine ja ei orgasmia..

Hanna

Olen syönyt Yasmineita nyt n. 2 vuotta ja jo jonkin aikaa on kulunut, etten enää saa orgasmia yhdynnässä. Ennen olen saanut sen jopa monta kertaa peräkkäin, mutta en enää. Olen päättänyt vaihtaa pillerimerkkiä johonkin toiseen ja toivottavasti se auttaa. Onko jollakin muulla ollut samanlaisia kokemuksia Yasminesta ja onko merkin vaihto auttanut? Mihin merkkiin vaihdot?

5

663

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anni

vaihda cerazetteen! Mä oon syöny niitä kohta vuoden ja nyt vasta oon alkanu tajuta mistä vois johtua etten saa enää orgasmeja. Ennen pillereitä kaikki oli hyvin, mutta melkein heti cerazetten jälkeen se ilo loppu...:(

• |l|l|

Se on niin yksilöllistä, että ei auta kuin kokeilla. Jos ei siis tunnepuolella tms. ole tapahtunut suurta muutosta, ettet siksi voisi saada orgasmia. Edellinen kirjoittaja kielsi vaihtamasta Cerazetteen, koska ei saa enää orgasmia. Minä olen käyttänyt Cerazettea vuoden ja lähes aina olen saanut orgasminkin, eli mikä toimii toisella, ei välttämättä toimi toisella.

• nipsu85

Samanlaisia kokemuksia löytyy, paitsikin et mulla meni halut kokonaan. Yasminpillereistä ihoni meni huonoksi ja aloin olemaan todella herkkä ja masentunut. Tänään sain uudet pillerit merkkiään Trikvilar, joten en osaa vielä sanoa niiden toiminnasta. Moni tuttuni käyttää Yasminia ja halut ovat menneet, mutta tuosta orgasmin saamisesta en tiedä.

• yan

ei halujen "katoamiseen" voi vaikuttaa pelkästään pillerit. sellaiset tapaukset on erittäin harvinaisia. Kyllä se voi muistakin syistä johtua. ne saattavat johtua vaikka elämäm eri vaiheista,kolhuista ym. käytän yasmineita (5kk) ja en ole ainakaan vielä huomannut mitää halujen katoamista. pikemminki päinvastoin, koska yleisesti e-pillereiden käytön aloittaminen enemmänki lisäsi halujani.(aivokopassa vaikuttava positiivinen muutos, koska pidin heti pillereitä 'helppona'ehkäsykeinona, kun on vak. kumppani) menkkakivutki hävis muutaman kk:n jlk.

• pikku-H
        yan kirjoitti:

ei halujen "katoamiseen" voi vaikuttaa pelkästään pillerit. sellaiset tapaukset on erittäin harvinaisia. Kyllä se voi muistakin syistä johtua. ne saattavat johtua vaikka elämäm eri vaiheista,kolhuista ym. käytän yasmineita (5kk) ja en ole ainakaan vielä huomannut mitää halujen katoamista. pikemminki päinvastoin, koska yleisesti e-pillereiden käytön aloittaminen enemmänki lisäsi halujani.(aivokopassa vaikuttava positiivinen muutos, koska pidin heti pillereitä 'helppona'ehkäsykeinona, kun on vak. kumppani) menkkakivutki hävis muutaman kk:n jlk.

Kyllä tuo halujen hiipuminen voi olla pelkästään pillereistä johtuvaa. Eri asia on sitten vaikuttaako tuohon enemmän libidon heikkeneminen vai se, että limakalvot ohenee/kuivuu (yleinen sivuoire pillereissä), jolloin seksistä ei pysty enää nauttimaan.

Esim. Arto Saure kertoo kirjassaan: Nainen ja hormonit, sen mekanismin, miten pillerit heikentää libidoa.

Ja sen haluan sanoa, että ne halut voi kadota vasta myöhemmin, eli kun on syönyt pillereitä jo vaikka vuosia. Elimistö tavallaan tottuu pillereiden hormonimääriin, eikä pitoisuudet riitä enää ylläpitämään normaalia libidoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      155
      11788
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5423
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      43
      4437
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3632
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      39
      2728
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1926
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      107
      1646
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      361
      1601
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      97
      1499
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      136
      1441
    Aihe