Nightwish teki sen mitä Suomen kansaltakin voidaan lähiaikoina odottaa. Tarja tulee tehdä työttömäksi.
Tarjalle potkut, koska se alkuperäinen palo ja syy omaan tekemiseen on vaihtunut ylimieliseen ja rahanahneeseen "globbailuun".
Nightwish -ilmiö myös politiikkaan!
7
198
Vastaukset
- Itämaan Viisas
Mielenkiintoinen yhtäläisyys lööppien ja politiikan välille.
Yhtä kaikki, olen samaa mieltä. Halonen tulisi vaihtaa.- Rannikkojääkäri
...onhan se itämaan viisastelijakin täällä taas.
Kas kun et hehkuttanut Niinistöä kuten yleensä.
Silti samaa mieltä, Halonen vaihtoon!
- ex-demari
Demarien ja Nightwishin välillä on pieni ero. NW tekee kovaa tulosta ja talous on kunnossa, demarit sen kuin vastuuttomasti hummaavat ja kasvattavat valtion velkaa.
Muuten täysin samaa mieltä. Niinistöstä tulisi paras presidentti.
Ja minkäkö takia? No koska köyhän paras ystävä on hyvin hoidettu valtiontalous kuten Outi Ojala (vas.) taannoin totesi. - Saulin tukija
"Kepulaisuuden huippu: Mauri Pekkarinen Reisjärven matkahuollon edessä jakamassa vaalilehtisiä pehmein käsin, mutta maha kovana."
Tuollaisen vitsin kuulin tänään. Tiedoksi vaan Pekkarisen diggarille.
Sinänsä olet kyllä ehdottomasti isänmaan asialla. Halonen on saatava vaihdettua! - Sauli voittaa
Toveri Haloselle eivät läntiset liitoutumat (EEC, EU ja NATO) kelpaa, vaan hänen aatemaailmansa tulee DDR:n kahlintayhteiskunnasta. Tällaista sossutyperystä emme enää kaipaa tämän maan johtoon. Sauli edustaa länsimaista demokraattista markkinataloutta, hän on siis enemmistön valinta.
- oobladii, oobladaa
Tarjalle kenkää!
Toivottavasti porvaripuolen markkinointimiehet ovat ottaneet leikekirjaansa viime päivien iltapäivälehtien tekstejä.
Vaalien suurin jännitys tuleekin olemaan kumpi porvarihepuista, Vanhanen vai Niinistö vie voiton.
Itse laittaisin roponi Niinistölle.- Sanoo Suomalainen
Jos niin käy, ettei Sale toiselle kierrokselle pääse, saa Matti täyden tukeni, vaikka umpiporvari olenkin. Niin paljon vit. anteeksi ketuttaa tuo Halonenko sen nimi nyt oli?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15811059
- 545278
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452493- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131741Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421604Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351216Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6976Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952