lihasopat meinas

..tulla ylös kun söin liikaa ja pinnistin sitten kovasti astianpesukoneen kanssa.. joku kökkäre ylös tulikin ja piti heti huudella se pois puolukkamehu-viinapaukulla jonka olin jo onneksi ehtinyt sekoittaa.. namskis naminannaa..

21

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

      Et sit antanut yrjölle mahdollisutta:o/ Sä olit mun mielessäni eilen...Jo toisen kerran elämässäni hyökkäs koira mun kimppuuni..hyvin lemmekkäästi...Tällä kertaa kuitenkin uroskoiruli;o)

      • ..jotain sentään oikein.. oliko iso vai pieni uroskoira?.. tuosta lihasopasta.. en halunnut tietenkään vatsaani tyhjentää kun hyvää soppaa oli..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..jotain sentään oikein.. oliko iso vai pieni uroskoira?.. tuosta lihasopasta.. en halunnut tietenkään vatsaani tyhjentää kun hyvää soppaa oli..

        halus ulos:o/.....Heh pieni koiruli..Sellanen pötkö ja lyhyt jalkainen...Mut tosi kiihkee..Raukka oikein uikutti ja ulis...;o))


      • quistis kirjoitti:

        halus ulos:o/.....Heh pieni koiruli..Sellanen pötkö ja lyhyt jalkainen...Mut tosi kiihkee..Raukka oikein uikutti ja ulis...;o))

        ..liikaa ja pinnistin sitten liikaa sen astianpesukoneen kanssa.. ehkäpä siksi.. vai pieni koira.. ni mikä sussa oikein sitten on??? vai onko koirat sekoboltseja..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..liikaa ja pinnistin sitten liikaa sen astianpesukoneen kanssa.. ehkäpä siksi.. vai pieni koira.. ni mikä sussa oikein sitten on??? vai onko koirat sekoboltseja..

        Kyllä koira koiran tuntee:o/
        Pervokki hei...Pois rehkiminen..varsinkin ruokailun jälkeen...Hmmm..ainakin vääränlainen rehkiminen:o))


      • quistis kirjoitti:

        Kyllä koira koiran tuntee:o/
        Pervokki hei...Pois rehkiminen..varsinkin ruokailun jälkeen...Hmmm..ainakin vääränlainen rehkiminen:o))

        ..ootko muka koira? tai mistä sen ikinä tietää..
        joo opin sen nyt että rehkiminen ei sovi aterian jälkeen..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..ootko muka koira? tai mistä sen ikinä tietää..
        joo opin sen nyt että rehkiminen ei sovi aterian jälkeen..

        en kyllä koira....Olisisin kamala katti;o)))

        Hyvä Pervokki hyvin kiltti ja oppivainen koi...Koiraspuolinen ihminen;o))


      • quistis kirjoitti:

        en kyllä koira....Olisisin kamala katti;o)))

        Hyvä Pervokki hyvin kiltti ja oppivainen koi...Koiraspuolinen ihminen;o))

        ..koira olis.. niin loistavia kuin ovatkin.. olisin varmaan rotta.. mutta hyvin kiltti, oppivainen rottapoika.. ja jos opettaja olis.. no joo jätetään mainitsematta..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..koira olis.. niin loistavia kuin ovatkin.. olisin varmaan rotta.. mutta hyvin kiltti, oppivainen rottapoika.. ja jos opettaja olis.. no joo jätetään mainitsematta..

        Quu kissatyttö...Nami...Kisut syö rottapoikasia:o))


      • quistis kirjoitti:

        Quu kissatyttö...Nami...Kisut syö rottapoikasia:o))

        ..juu vähän mietinkin.. musta kissa vai valkonen mirri.. hmmm


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..juu vähän mietinkin.. musta kissa vai valkonen mirri.. hmmm

        valkonen..villi;o))Maiskiss;o))


      • quistis kirjoitti:

        valkonen..villi;o))Maiskiss;o))

        ..sä varmaan sit heilutat rottapoikii hännästä..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..sä varmaan sit heilutat rottapoikii hännästä..

        tassuihini ja heiluttelen rottiksia...Niih..Kisut on selaisia ihan luonnostaan:o))


      • quistis kirjoitti:

        tassuihini ja heiluttelen rottiksia...Niih..Kisut on selaisia ihan luonnostaan:o))

        ..kuullut joo.. pyörittelevät pikkurottia ja leikkivät niillä ja.. niin edelleeen..


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..kuullut joo.. pyörittelevät pikkurottia ja leikkivät niillä ja.. niin edelleeen..

        Tää tyttökisu on liian laiska sellaiseen...Tahtoo vain rapsutteluja....;o)))


      • quistis kirjoitti:

        Tää tyttökisu on liian laiska sellaiseen...Tahtoo vain rapsutteluja....;o)))

        ..ei kaipaisi rapsutteluja silloin tällöin...


      • quistis
        pervokki kirjoitti:

        ..ei kaipaisi rapsutteluja silloin tällöin...

        vastustaja tietysti...siis ei niitä kaipaakkaan....Nyt tää Quukissan on pakko heittää laiskuus nurkkaan ja kipittää duuniin...Mut onneksi vain hetkekis:o) Olipas kiva tavata rottapoju...Syömpäs sut sit toisella kertaa;o)) Maiskiss ja miauuuuuu;o)


    • yksitypy

      aloittanut aperitiivilla ja sitten syönnin jälkeen konjakkipaukut, niin olis lihasopat pysyneet siellä minne niiden kuuluu mennäkin :=))))))
      Mutta paukut on jäätävä sitten näihin kahteen tai kökkäreet saattaa tulla ulos liiankin kanssa :=)))))

      • ..olin hommissa ja join yhden oluen.. sitten tuli kova nälkä.. sen jälkeen sekoitin sitä ainoata alkoholia mitä löytyy puolukkamehuun.. eipä se näihin kahteen jää muttei kyllä uloskaan tuu tällä määrällä..


      • yksitypy
        pervokki kirjoitti:

        ..olin hommissa ja join yhden oluen.. sitten tuli kova nälkä.. sen jälkeen sekoitin sitä ainoata alkoholia mitä löytyy puolukkamehuun.. eipä se näihin kahteen jää muttei kyllä uloskaan tuu tällä määrällä..

        se tahtoo olla, että hommissa kuin hommissa nälkä tulee :=))))
        Hyvä ettei niin paljon sitä ole, et ulos tulis.
        Sillai soppelisti kun nauttii, niin ihan hyvä juttu.


      • yksitypy kirjoitti:

        se tahtoo olla, että hommissa kuin hommissa nälkä tulee :=))))
        Hyvä ettei niin paljon sitä ole, et ulos tulis.
        Sillai soppelisti kun nauttii, niin ihan hyvä juttu.

        ..ja se laskeutuu.. sulattelen vielä aperitiiveilla.. mihinkäköhän sekoitan seuraavaksi???


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe