MINÄ EN OLE RAKENNUSMIES

Kopuli

enkä kukaan muukaan, kuin kopuli. Mielestäni ei ole järkeä kirjoittaa monella nimimerkillä ja uskallan kyllä itse kirjoittaa omalla nimimerkilläni... Ja eihän siinä mitään uskaltamista ole, kun kumminkin olen aika kasvoton ja nimetön täällä netissä...

9

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luullutkaan

:-) Eikä varmaan kukaan muukaan. Olen kyllä huomannut että "uskallat" omalla kopulillasi kirjoittaa. ÄLÄ MUREHDI HYVÄ SISAR TUOLLAISIA !

• keskusteluketjuun viittaat.

Luulen, että hän on erehtynyt henkilöstä... Mitä nyt moista miettimään. Hei, ei tämä ole todellista elämää, vain ajankulua. ÄLÄ OTA SITÄ VAKAVASTI ;-)

• sun-glasses

Eikös kaikki uskovat ole jonkin sortin "rakennusmiehiä"? :)

9. Sillä me olemme Jumalan työtovereita; te olette Jumalan viljelysmaa, olette Jumalan rakennus.

10. Sen Jumalan armon mukaan, joka on minulle annettu, minä olen taitavan rakentajan tavoin pannut perustuksen, ja toinen sille rakentaa, mutta katsokoon kukin, kuinka hän sille rakentaa.

11. Sillä muuta perustusta ei kukaan voi panna, kuin mikä pantu on, ja se on Jeesus Kristus.

12. Mutta jos joku rakentaa tälle perustukselle, rakensipa kullasta, hopeasta, jalokivistä, puusta, heinistä tai oljista,

13. niin kunkin teko on tuleva näkyviin; sillä sen on saattava ilmi se päivä, joka tulessa ilmestyy, ja tuli on koetteleva, minkälainen kunkin teko on.

14. Jos jonkun tekemä rakennus kestää, on hän saava palkan;

15. mutta jos jonkun tekemä palaa, joutuu hän vahinkoon; mutta hän itse on pelastuva, kuitenkin ikäänkuin tulen läpi.

16. Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä?

• Kopuli

En ymmärrä itseäni, miksi vedin herneet nenääni tuosta asiasta, koska ei sillä oikeasti ole väliä mitä ihmiset luulee... Mutta on se vähän kurja, jos toisten sanoja laitetaan väärän henkilön suuhun. Tai täällä voisi paremminkin sanoa toisten kirjoituksia ;-)

• BoisenMarja

kehen kalikka kapsahtaa... Ei savua ilman tulta jne jne.

Vaikka en usko, että käytät monta eri nimimerkkiä, kun se taitaa olla vähän liian monimutkaista älyllisesti teille uskovaisille ;-)

• Kopuli
        BoisenMarja kirjoitti:

Vaikka en usko, että käytät monta eri nimimerkkiä, kun se taitaa olla vähän liian monimutkaista älyllisesti teille uskovaisille ;-)

Niinhän se taitaa olla meikäläisen kohdalla tuo älykkyys :-D

• RitariOlevainen
        BoisenMarja kirjoitti:

saisit mennä oksallesi vielä hieman kypsymään,näsäviisaus ei oikein ole tännekkään sopivaa,asiassa pysminen voisi rakentaa,ei millään pahalla,virheitä me kaikki tehdään silloin tällöin,mutta jos se on tarkoituksellista nälvintää,NIIN MIKSI ?

• Kopuli
        RitariOlevainen kirjoitti:

saisit mennä oksallesi vielä hieman kypsymään,näsäviisaus ei oikein ole tännekkään sopivaa,asiassa pysminen voisi rakentaa,ei millään pahalla,virheitä me kaikki tehdään silloin tällöin,mutta jos se on tarkoituksellista nälvintää,NIIN MIKSI ?

BoisenMarja on ateisti tms. ja pitää hauskaa meidän kustannuksella. Mutta siperia opettaa !

Enkä minäkään kyllä hirveästi tykkää hänen nälvinnästään..

• BoisenMarja

saa jo riittää täällä leikkiminen, kun ei jää aikaa muilta hommilta kiusata sinua ja muita ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe