Valmistuin runsas vuosi sitten insinööriksi ja olen tehnyt määräaikaisia työsuhteita jotka eivät ole olleet ammattiani vastaavaa työtä. työsuhdetta saatettiin jatkaa malliin "pidetään miestä jännityksessä", eli suunnilleen viimeisenä päivänä sain tietää jatketaanko työsuhdetta vai potkitaanko mies mäkeen.
Säästöjä ei paljon kerkeä saada aikaiseksi, kun laskut vievät aina työnhaku aikana tilin nollaan. Työttömyyskorvausta ei juuri sopivasti tietenkään kerkeä kokemukseni mukaan tulla kuin enintään pariltapäivältä ja vuokra lainojen korot ja muut menot kuitenkin maksettava.
Olen pian 30 ja perheen perustaminen kiinnostaisi, mutta en halua lapsia tänne muiden elätettäväksi, joten onko ainoa vaihtoehtoni oman yrityksen perustaminen? Mietin vaan, ettei kai kaikki työttömät voi yrittäjiksi alkaa?
läh. 5-viikon työttömyys tilanne taas käynnissä.
kaikki yrittäjiksi?
köyhä ja rappiolla
1
95
Vastaukset
- lisätäkseni...
kiva kun näissä mukavissa kerrostaloissa n. 50-vuotiaat ilkeilevät kysymällä epämukavaan sävyyn työtilanteestani. Ennen ei tarvinnut olla ku joku kansakoulun käyny sälli ja heti oli vakituinen työ ja sitte puhutaan ettei se halua mennä.. ym. vaikka ei tiedetä asiasta mitään.
Ei ole vaikea tietää mitä puoluetta äänestän nyt seuraavaksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760