Kesäauto pitäisi ottaa pois kilvistä. Tartteeko katsastusasemalle ottaa jotain muuta mukaan kuin autosta irrotetut kilvet?
Kilvistä poisto
7
629
Vastaukset
- mukaan
Kilvet, rekisteriote (omistusosa) ja henkilöllisyyspaperit. Ja rahaa.
- Kesäauto paaluun
A-katsastuksen sivun hinnastossa ei lue toimenpiteelle hintaa. Tuskin kuitenkaan mahdottomia maksaa?
- oletko_vakavissasi
Kesäauto paaluun kirjoitti:
A-katsastuksen sivun hinnastossa ei lue toimenpiteelle hintaa. Tuskin kuitenkaan mahdottomia maksaa?
Ei nimittäin kannata, jos pelkän käyttömaksun yrität välttää..
- jossu
oletko_vakavissasi kirjoitti:
Ei nimittäin kannata, jos pelkän käyttömaksun yrität välttää..
10€ siis poisto ja 80€ rekisteröinti.
- Kesäauto paaluun
jossu kirjoitti:
10€ siis poisto ja 80€ rekisteröinti.
Eikai se mikään rekisteröinti ole jos vien kilvet pois ja pukkaan auton pellolle peltoautoksi?
- neuvoteuvo
Kesäauto paaluun kirjoitti:
Eikai se mikään rekisteröinti ole jos vien kilvet pois ja pukkaan auton pellolle peltoautoksi?
Sitten ei kannata kilpiäkään palauttaa vaan tehdä luovari "tuomo algrenille" ja tehdä ilmainen luovutusilmoitus Akelle.
- molemmat
osat otteesta,kilvet ja 9 egee. sit saat uudet paprut,jos vaik keväällä laitat taas kesäpelin liikenteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057