Kuten tämänkin, kun tässä arvostelaan seriffiä. Tuota "oikeuden puolustajaa"
Taitaa olla ihastunut...
Seriffi poistaa kaikki
9
647
Vastaukset
Herjaavat viestit.. Kirjoita niin että ne viestit voi jättää...
Katso ettei aihesta ole juuri keskusteltu, jolloin voit viestisi laittaa jo aloitettuun ketjuun.
- liika on liikaa
Cesar kirjoitti:
Katso ettei aihesta ole juuri keskusteltu, jolloin voit viestisi laittaa jo aloitettuun ketjuun.
Nyt on n tunnin aikana tullut ainakin puolitoista sivua uusia aloituksia koskien kathyn lähtöä.Voisitko kenties siirtää niitä yhteen tai edes huomauttaa asiasta (taas kerran)ettei ihmiset avaa vielä sata uutta keskustelua aiheesta.Mielenkiintoinen käännehän tämä on mut rajansa kaikella...
- Regina
kato vaikka.. Terhi on niin läski että syöks se koko ajan??
Lenkille hushus!!- Läski
Mutta sitä ei saa sanoa. Shhhhhh!!!!
Seriffi suuttuu just tosta. - Regina
Läski kirjoitti:
Mutta sitä ei saa sanoa. Shhhhhh!!!!
Seriffi suuttuu just tosta.Se lienee sallittua!!
Ja muuten se ois ihan ookoo roppainen mut se vyötärö vaan on nin älytön!! - Päniin
Regina kirjoitti:
Se lienee sallittua!!
Ja muuten se ois ihan ookoo roppainen mut se vyötärö vaan on nin älytön!!Säkin olisist varmaan hyvännäköinen jos olisit nätimpi;-)
- Regina
Päniin kirjoitti:
Säkin olisist varmaan hyvännäköinen jos olisit nätimpi;-)
Sit mää oisin fiksu jos oisin vähän älykkäämpi!!
- terhi fani
Regina kirjoitti:
Sit mää oisin fiksu jos oisin vähän älykkäämpi!!
ovat oikeasti kateellisia ja mielenvikaisia yksilöitä.Eikö teille tule paha mieli kun koko ajan haukutte terhiä?mulle ainakin tulis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42447
- 47427