Mittariston alapaneeli menee välillä pimeäksi jopa ajon aikana se nyt ei niin vakavaa, mutta kun se on pimeänä, kun yrität käynnistää, niin ajonesto ei lähde päältä(nyrkillä kylkeen, niin jo pelitää taas...) onko tietoa,että mikä vaivaa? Folio katkos mittarin piirikortissa,tms? missä kohtaa, ei löytynyt ainakaan ensimmäisellä tarkastelu kerralla...
Chrysler voyager mittaristovika
6
1964
Vastaukset
- zaq
vika muuten mutta yläosan valot pimeänä. Muuta harmia siitä ei ole ollut, mutta tässä diesel mallissa olis kiva kun näkis hehkutusmerkkivalon. Sama "koputuskonsti" on käytössä ja riittää kun kolauttaa ylös kojelautaan. Näyttää liittyvän kylmiin ilmoihin suoraan.
- Töhö
Usein esim. akkukaapelin huono kosketus saa aikaan juuri vastaavia ongelmia. Kunnon kosketus, niin jo pelittää ja löytyy kaikki tarvittavat valot. Tarkista kaapeloinnit.
- Korjaaja.
Töhö kirjoitti:
Usein esim. akkukaapelin huono kosketus saa aikaan juuri vastaavia ongelmia. Kunnon kosketus, niin jo pelittää ja löytyy kaikki tarvittavat valot. Tarkista kaapeloinnit.
Yleisin syy
Vika johtuu jännitteensäätimestä tai tarkemmin heikosta juotoksesta jännitteen säätimessä tai huonosta kontaktista foliossa.
Jännitteen säädin reguloi (tasaa ) syöttöjännitteen mittaristolle.
Olen vastaavan vian korjannut MB 2,2 E DSL autoista tarkistamalla juotokset ja juottamalla (tinaamalla)uudelleen .
Homma vaan on hiukan ongelmallinen,koska siinä tarvitaan myös mikroskooppia juotosten havainnointiin.
Irroittakaa mittaristo ja toimittakaa se TV-korjaajalle.Jos syy on huonossa juotoksessa -> ok - zaq
Korjaaja. kirjoitti:
Yleisin syy
Vika johtuu jännitteensäätimestä tai tarkemmin heikosta juotoksesta jännitteen säätimessä tai huonosta kontaktista foliossa.
Jännitteen säädin reguloi (tasaa ) syöttöjännitteen mittaristolle.
Olen vastaavan vian korjannut MB 2,2 E DSL autoista tarkistamalla juotokset ja juottamalla (tinaamalla)uudelleen .
Homma vaan on hiukan ongelmallinen,koska siinä tarvitaan myös mikroskooppia juotosten havainnointiin.
Irroittakaa mittaristo ja toimittakaa se TV-korjaajalle.Jos syy on huonossa juotoksessa -> oktuota foliota olen itsekkin arvaillut syyksi mutta kuten sanottu ainakin minun tapauksessa ei ole suuri haitta. Liian suuri homma tuo mittariston irroittaminen ainakin mulle vielä, kun ei enempää haittaakaan ole.
- heksat
zaq kirjoitti:
tuota foliota olen itsekkin arvaillut syyksi mutta kuten sanottu ainakin minun tapauksessa ei ole suuri haitta. Liian suuri homma tuo mittariston irroittaminen ainakin mulle vielä, kun ei enempää haittaakaan ole.
Ainakin toisiin automerkkeihin saa mittarintaustafolion
- toho
Töhö kirjoitti:
Eipä kai tuo mittarin "kopauttaminen" vaikuta akkukaapeliin asti....
Todennäköisesti vika tosiaan löytyy piirikortista ja jos olisi mikroskooppi, niin vielä paremmin... Autokeskuksessa juttelivat just uudelleen tinauksesta, lieneekö heilläkin hakuammuntana...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724314Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003750Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363439- 513030
- 402528
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182449Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222222- 231866
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141645Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331622