Ihmiset on idiootteja!

Minä vain

Tänään oli taas sellainen päivä pahimmasta päästä, että ihmisvihani kasvoi järkyttäviin mittasuhteisiin.

En voi ymmärtää, miten ihmiset voivatkin olla niin typeriä, ahdasmielisiä ja omaa napaa tuijottavaa poruukaa.
Mitään muuta ei nähdä kuin se oma pieni surkea elämä, joka pyörii pienten mitättömien asioiden ympärillä!

Valitetaan sitä ja valitetaaan tätä. Ei nähdä omia puutteita, eikä olla koskaan tyytyväisiä mihinkään!
Hauskinta tuntuu olevan muiden mollaaminen ja arvostelu, sekä erilaisten ihmisten haukkuminen ja syrjintä.

Olen täällä monella palstallakin huomannut tämän "hauskan" ilmiön siitä, kuinka ihmiset puhuvat itseään ristiin, eivät ajattele omilla aivoillaan, eivätkä ylipäätään osaa keskustella. Ovat siis pikkusieluisia nipottajia lähes kaikki.

Hassua, että olen tavannut elämässäni vain kourallisen fiksuja, ajattelevia ihmisiä..

Ja juu, nyt siellä varmastikkin joku älykkö innostuu, että olempa minä itseäni täynnä, kun pidän itseäni muita ylempänä.

Minussakin on vikani, kyllä ja en todellakaan yritä väittää että olisin täydellinen, tai välttämättä kaikissa asioissa fiksumpi kuin kaikki muut, mutta ainakin minä yritän ajatella omilla aivoillani ja kehittyä ihmisenä, sekä olla objekstiivinen mielipiteissäni, jotka ihan oikeasti osaan myös perustella.

Täälläkin parhaiten ihmisten typeryyden huomaa siitä kuinka ensin valitetaan jostain ja kun kerron oman kantani, heidän mielipiteensä heikot kohdat sekä ristiriitaisuudet ja puutteet perusteluissa, sitä mennään ihan mykäksi, eikä osatakkaan enää vastata tai muuten keskustella kuin haukkumalla tai lokaa heittämällä. Tai sitten mennään kokonaan mykäksi..

Saisivat typerät pikkusieluiset ihmiset mennä itseensä...

Anteeksi vuodatukseni, nyt on taas vähän parempi olo.. kiitos.

8

2077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kippari

      et täällä olis sit muutama kenen kanssa voi jutella kun katsoo tota tekstiä olemme kai kaikki tota kastia suunnilleen:=(Mut kippari ainakin koittaa olla inhimillinen kaikkia kohtaan :=)

    • omnnavan tuijottajiin

      Aluksi oli hauskaa,sitten piti välliä olla suuttuvinaan.Pahinta oli se että minä otin liian tosissaan huuhaan.Yritin vääntää juttua mutta oko homma meni vituks kun vapaussota ei tullut kuin mielipahaa..Luen palstaa haikein mielin mutta palata en enää aio,ellen pytsty erottamaan
      tosiasioita ja lakata kuvittelemasta itsestäni suuria. En tiedä onko minulla mielikuvitusta vai mieli ku vitusta.

    • TrueLady

      kyl se talvi taas tasaa kaiken.. lapioidaan lunta päälle ja aloitetaan puhtaalta hangelta.

    • dollarihymy

      kukaan eikä mikään tee elämästä hankalampaa kuin juuri jokainen itse. näitä pikkusieluisia itsekeskeisyyden huippuja löytyy joka yhteiskuntaluokasta. itseäni harmittaa että muutama ystävyyssuhde on katkennut juuri siihen, että kun ensin annat itsestäsi kaiken myös ne luurangot kaapista ni johan tulee moraa nikamistoon ja käytetään häikäilemättä hyväksi, koska omassa elämässä ei tapahdu mitään ja tavallaan eletään omaa elämää toisen ihmisen saavutusten kautta, kun ei ole sitä omaa elämää!!!

    • Anonyymi

      Miksi teille on Jumala edes antanut kyvyn puhua? Olette ihan totaalisia järjenkäytön puutiaisia!

    • Anonyymi

      Kannattais koskata rakkauden buustia, ehkä kiksejä, kiksejä lisää! mitä muuta elämältä buustaatte?

      No oikeesti, yrittäkää elää ihmisiksi; älkää tappako ketään tänään!! BLiis..

    • Anonyymi

      OK oon bliisu, herjaan tota pikkuhiljaa hyviin fiiliksiin! OK, sopiiko teille? Opettelen oleen kunnon keijari! Paskut tykitttäjille! OK OK OK ???

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3694
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3358
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2438
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1420
    Aihe