Tänään oli taas sellainen päivä pahimmasta päästä, että ihmisvihani kasvoi järkyttäviin mittasuhteisiin.
En voi ymmärtää, miten ihmiset voivatkin olla niin typeriä, ahdasmielisiä ja omaa napaa tuijottavaa poruukaa.
Mitään muuta ei nähdä kuin se oma pieni surkea elämä, joka pyörii pienten mitättömien asioiden ympärillä!
Valitetaan sitä ja valitetaaan tätä. Ei nähdä omia puutteita, eikä olla koskaan tyytyväisiä mihinkään!
Hauskinta tuntuu olevan muiden mollaaminen ja arvostelu, sekä erilaisten ihmisten haukkuminen ja syrjintä.
Olen täällä monella palstallakin huomannut tämän "hauskan" ilmiön siitä, kuinka ihmiset puhuvat itseään ristiin, eivät ajattele omilla aivoillaan, eivätkä ylipäätään osaa keskustella. Ovat siis pikkusieluisia nipottajia lähes kaikki.
Hassua, että olen tavannut elämässäni vain kourallisen fiksuja, ajattelevia ihmisiä..
Ja juu, nyt siellä varmastikkin joku älykkö innostuu, että olempa minä itseäni täynnä, kun pidän itseäni muita ylempänä.
Minussakin on vikani, kyllä ja en todellakaan yritä väittää että olisin täydellinen, tai välttämättä kaikissa asioissa fiksumpi kuin kaikki muut, mutta ainakin minä yritän ajatella omilla aivoillani ja kehittyä ihmisenä, sekä olla objekstiivinen mielipiteissäni, jotka ihan oikeasti osaan myös perustella.
Täälläkin parhaiten ihmisten typeryyden huomaa siitä kuinka ensin valitetaan jostain ja kun kerron oman kantani, heidän mielipiteensä heikot kohdat sekä ristiriitaisuudet ja puutteet perusteluissa, sitä mennään ihan mykäksi, eikä osatakkaan enää vastata tai muuten keskustella kuin haukkumalla tai lokaa heittämällä. Tai sitten mennään kokonaan mykäksi..
Saisivat typerät pikkusieluiset ihmiset mennä itseensä...
Anteeksi vuodatukseni, nyt on taas vähän parempi olo.. kiitos.
Ihmiset on idiootteja!
8
2217
Vastaukset
- kippari
et täällä olis sit muutama kenen kanssa voi jutella kun katsoo tota tekstiä olemme kai kaikki tota kastia suunnilleen:=(Mut kippari ainakin koittaa olla inhimillinen kaikkia kohtaan :=)
- omnnavan tuijottajiin
Aluksi oli hauskaa,sitten piti välliä olla suuttuvinaan.Pahinta oli se että minä otin liian tosissaan huuhaan.Yritin vääntää juttua mutta oko homma meni vituks kun vapaussota ei tullut kuin mielipahaa..Luen palstaa haikein mielin mutta palata en enää aio,ellen pytsty erottamaan
tosiasioita ja lakata kuvittelemasta itsestäni suuria. En tiedä onko minulla mielikuvitusta vai mieli ku vitusta. - TrueLady
kyl se talvi taas tasaa kaiken.. lapioidaan lunta päälle ja aloitetaan puhtaalta hangelta.
- dollarihymy
kukaan eikä mikään tee elämästä hankalampaa kuin juuri jokainen itse. näitä pikkusieluisia itsekeskeisyyden huippuja löytyy joka yhteiskuntaluokasta. itseäni harmittaa että muutama ystävyyssuhde on katkennut juuri siihen, että kun ensin annat itsestäsi kaiken myös ne luurangot kaapista ni johan tulee moraa nikamistoon ja käytetään häikäilemättä hyväksi, koska omassa elämässä ei tapahdu mitään ja tavallaan eletään omaa elämää toisen ihmisen saavutusten kautta, kun ei ole sitä omaa elämää!!!
- Anonyymi
Miksi teille on Jumala edes antanut kyvyn puhua? Olette ihan totaalisia järjenkäytön puutiaisia!
- Anonyymi
Kannattais koskata rakkauden buustia, ehkä kiksejä, kiksejä lisää! mitä muuta elämältä buustaatte?
No oikeesti, yrittäkää elää ihmisiksi; älkää tappako ketään tänään!! BLiis.. - Anonyymi
OK oon bliisu, herjaan tota pikkuhiljaa hyviin fiiliksiin! OK, sopiiko teille? Opettelen oleen kunnon keijari! Paskut tykitttäjille! OK OK OK ???
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835