kertokaa mikä on teijän mielestä kaikista ihanin lävistys ja miksi:)
hyvää talven alkua kaikille!
maailman ihanin läväri
35
2804
Vastaukset
- JennieF
niebuhr. Ehdottomasti hienoin kasvolävistys. Sopivan harvinainenkin vielä.
Hyvänä kakkosena tulee tragus. On vaan hemmetin hieno (parantuneena) - ...
Labret
- nassikka
medusa ehdottomasti. on erikoinen ja sopii monelle.
myös venomit himottaisi ainakin itseä. - ...on...
nassikka kirjoitti:
myös venomit himottaisi ainakin itseä....vanomi?!
- ...
nassikka kirjoitti:
myös venomit himottaisi ainakin itseä.venomi?
- JennieF
... kirjoitti:
venomi?
sivuille tulevat lävistykset.
- elisant
JennieF kirjoitti:
sivuille tulevat lävistykset.
..nuo on minusta kauniita =)
Sekä tietysti oma lempilapsi Helix!
- tinija
öö.varmaanki napis ja rusto koru. napakoru on nätti ja itsekkin haluaisin sellasen,mutta en saa reijittää muutakuin korvia ennen kuin täytän 18.:´( Rusto on ihan nätti koru,ja itselläkin on sellanen.:)
- mewwy
itse pidän erityisen paljon huulilävistyksistä, erilaisista.... vertikaalinen labret on todella kaunis.
smileyt on kanssa mun mieleen. Oma on vaan harmi kyllä kasvamassa kovaa vauhtia ulos :/ - Tepa
Smiley
-Näyttää niiin söpöltä hymyillessä! :)
Tongueweb
-Erikoisempi, ja näkyy vain näyttäessä. Kiva piirre...)
Tragus
-Erikoisempi, ja mummot eivät katso niin pahasti, kuin esim. jos olisi jokin kasvolävistys. :D- Tyttö vaa...
Se smiley on niinku eli siis mikä läväri?
Ja nuo muut kanssa olis kiva tietää... :)
- siiziisii
Niin, noita "outoja" lävistysten nimiä voi esim. googlettaa, jos et tiedä ^-^ Tulee tosi hienoja kuvia, ni näkee millainen luonnossa! :]
- uiut
hyvinki monta tosi kivaa. mut kivimmät on tragus,niebuhr (Erityisesti niebuhr), smiley ja unicorn.
- siiziisii
uiut kirjoitti:
hyvinki monta tosi kivaa. mut kivimmät on tragus,niebuhr (Erityisesti niebuhr), smiley ja unicorn.
jep, vertical bridge (unicorn) on todellakin erikoinen ja ehkä hienoin! :>
monroe ja yleensäkin kaikki huulilävistykset :> bridge tai unicorn on haaveena... mut kulmaläväreitä inhoon!!!
- kaisy
mielestäni hienoimmat lävistykset ovat varmaankin kulmalävistys, niebuhr ja tragus... kulmaläväri ittelläni jo onkin ja niebuhrin ja traguksen haluaisin :D
- Läväriboju
itellä on tragus ja on tosi kiva myös kielessä, mut haluisin jonku näkyvämmänki. On ollu snakebites mut otin jostain syystä pois :-D
- mermuuli
sattttuko se kielikoru?
- :)moimoi
Snake bites
- haisuli :)
mermuli,sitä voi vaa miettii ku se neula lävistää sun makuhermos tai mikkä lie ja kieli on LIHAS ni sattuu aika helvetisti!
sori en tarkot tiuskimal tota mun tekstiä :)))- jumppp7
kielikoru on yks kivuttomista lävistyksistä, jos menee lävistäjälle?!
ite otin kielikorun ja ei sattunu, vähän nipisti..
että hanki kokemuksia ennenku meet sanoo :)
- fh389475yh34
^ääliö. oikein tehtynä kielilävistys on yksi kivuttomimmista lävistyksistä. toivottavasti otat selvää asioista ennen kun alat levittelemään ja huutamaan sitä kaikille.
- venäri
Ite tykkän venytyksistä vaikkei niitä ehkä lävistykseks voi kutsua =D
- iamemogirl
snake bites! ihan älyttömän hyvän näköset etenki pojilla!
- möröt11
Napakoru. Sen saa piiloon tarvittaessa niin se on vähän salaperäinen :) ja se on tosi kaunis jos on hyväkroppanen.
- idiotismi alas -.-
Haisuli :):lle: EI SATU,EIKÄ MENE LIHAKSEN LÄPI!, Kyllä, kieli on lihas ja elimistön vahvin kokoonsa nähden, mutta kielen sisällä on kaksi erillistä lihasta, joiden välisestä jänteestä koru menee läpi. ÄLÄ PUHU PASKAA, JOS ET ASIASTA MITÄÄN TIEDÄ !!
- idiotismi alas -.-
Ja lempparini on kieli
- läväriii
napa, kieli ja vertical labret!
Napa on mulla jo, mutta vertical labret houkuttelis PAALJON - pwefoufiua
Vertical labret ja angel bites niillei joille ne sopii. Myös silmän alakulmassa oleva horizontal eyebrow on kaunis (en tiedä, että onko tälle lävistykselle omaa nimeä). Itselläni on suunnitelmissa vertical labret ja bridge, kulmasta lävistys jo löytyykin. :)
- smileymur
smiley viehättää eniten
- WannaSmiley
Ite fanitan smileytä ! Hankin vielä sellaisen tässä kohta ;)) Smileyt on niin söpöjä kun hymyilee (:
- iiiuy
madonna,napa,tragus ja kieli, smileyt on kans söpöjä
- taddyiammonster
Eniten pidän kielilävistyksestä ja smileystä ne on vaan niiin söpöjä(:
Hyvänä kakkosina tulee kulma,huuli ja napalävistyket :) Mut en oo mitään lävistyksiä vastaan ja tykkään kaikista vähintään semi verran :::::::::::::::) - shebob(:
Ihan eniten rakastan kieli,napa ja smiley lävistyksiä ne on vaan niin sulosia! Ja toki nenä ja nänni lävistykset on myös niin hienoja ja niska AAWWS(:
- septum<3
kyllä musta "ihanin" on septum. :) se on jotenki erikoinen mutta kuitenki siisti :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391