Kaverihan on sanojensa mittainen mies:DDDD!!!
http://rapidshare.de/files/6646126/Pout.AVI.html
Poutiaisen nyrkkeilymatsi(eikä hyvin käynyt)
12
2154
Vastaukset 12
- rtytry
kukas oli köniinantajana?
- pelittää
Ei sieltä mitään matsia auennut. Joku rapidsharen sivu jossa tarjottiin erilaisia downloadeja.Miten sieltä mennään eteenpäin,jotta näkis sen Poutun matsin?
klikkaat kohtaa:Choose download-type-->free-->odotat hetken.sitten sinne sivulle ilmestyy pouttu tiedosto ja lataat sen.
- täää
penteleen poutiainen oikein on?
- noin säälittävää
sori että en tiennyt.
ei mollata enää pouttua, ei hän itselleen mitään voi.Tuli melkein tippa linssiin,kun huomasi poutun olevan nyrkkeilyssä yhtä lahjakas kuin kehonrakennuksessa.
- pörde
Mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa, että joku saa videolla turpaansa. Sillä eräällä palstallakin vaan nauretaan tollaselle videolle. Vittu, mitä kakaroita. Sairasta porukkaa...
- prkl.
Jos kaveri kuvittelee itsensä lähes yli-ihmiseksi ja jauhaa siitä vielä julkisesti kuukausitolkulla,niin on aivan oikeutettua paluttaa tällainen henkilö maanpinnalle.Se on hänelle itsellekin parasta.
- Luoja toi Pouttu
On nynny!!Itkee pienestä osumasta ja toi toinen kaveri ei osaa ees lyödä!!
- voi herra paratkoon
jos vieraat valtiot saavat tämän videon käsiinsä ja näkevät totuuden suomen armeijan nykykunnosta,niin tännehän on sen jälkeen jonoksi asti valtaaja-ehdokkaita.
- hahahahah
tää oli paras linkitetään toi jonnekkin ruotsin palstalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189816- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49551
- 69530
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398