Silmäluomileikkaus

raskaat luomet

Hei
Onko kellään kokemusta silmäluomileikkauksesta
toipumisaika myöskin ??
Harkitsen vakaasti luomien leikkausta
kaisa

37

33796

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • otsikon alla

      olisi hyvää tietoa, ihan tossa vähän alempana, ole hyvä.

    • pandanalle

      nyt on 8pv operaatiosta.

      Turvotukset ohi, siis eilen en enää huomannut suurempia turvotuksia poskilla silmien alla, yläluomet toki on hieman nestelastissa, mutta vähän.
      Suurempia mustelmia vielä poskilta voitelen hiruroidilla.
      Haavat tuskin huomaa.
      Kipuja ei ole ollut.
      Parinpäivänpäästä saa jo meikata.

      Lisäksi leikkauksen jälkeen on hyvä pestä silmiä parikertaa päivässä ettei tulisi rupea, ja pyyhin alkavat ruvet kosteana pois pumpulitikuilla kevyesti.

      • Ingrid

        Kuka sinut leikkasi siellä Eirassa, oletko tyytyväinen hänen työhönsä, minäkin harkitsen menoa Eiran sairaalaan yläluomileikkaukseen, mutta en osaa oikein päättää kenen lääkärin antaisin leikata.


      • pandanalle
        Ingrid kirjoitti:

        Kuka sinut leikkasi siellä Eirassa, oletko tyytyväinen hänen työhönsä, minäkin harkitsen menoa Eiran sairaalaan yläluomileikkaukseen, mutta en osaa oikein päättää kenen lääkärin antaisin leikata.

        leikkasi Eeva Siitari, toki sielä on useita kirurgeja, mutta hänelle vain sattui minulle sopiva aika, joten en valinnut ketään tietoisesti.

        Juu tosi tyytyväinen olen, aamuisin vielä on hieman turvotusta, muttei huomaa muut kuin itse.
        Vähän vanhaa mustelmanloppua poskella.

        Tuosta lääkäristä vielä, hän on tosi rauhallinen, selostaa kaiken hyvin, sekä operaation aikana, että kotihoito-ohjeet.
        Uskallan suositella


      • Ingrid
        pandanalle kirjoitti:

        leikkasi Eeva Siitari, toki sielä on useita kirurgeja, mutta hänelle vain sattui minulle sopiva aika, joten en valinnut ketään tietoisesti.

        Juu tosi tyytyväinen olen, aamuisin vielä on hieman turvotusta, muttei huomaa muut kuin itse.
        Vähän vanhaa mustelmanloppua poskella.

        Tuosta lääkäristä vielä, hän on tosi rauhallinen, selostaa kaiken hyvin, sekä operaation aikana, että kotihoito-ohjeet.
        Uskallan suositella

        Kiitos pandanalle, päädyn varmaan samaan lääkäriin kuin sinä, annetaanko yläluomileikkauksessa jonkinlainen esilääkitys ennenkuin luomet puudutetaan, eikö siinä tilanteessa kuitenkin tunnu hirveän pelottavalta et mihin on oikein ryhtynyt. Tuntuuko siinä kipua kun puudutetaan luomet. Kiitos jos jaksat vielä vastata. Ja onko yläluomileikkauksen jälkeen joskus joku jälki-
        tarkastus. Oletko itse tyytyväinen luomiisi nyt ja tyytyväinen että menit juuri Eeva Siitarille sinne Eiraan.


      • leikattu
        Ingrid kirjoitti:

        Kiitos pandanalle, päädyn varmaan samaan lääkäriin kuin sinä, annetaanko yläluomileikkauksessa jonkinlainen esilääkitys ennenkuin luomet puudutetaan, eikö siinä tilanteessa kuitenkin tunnu hirveän pelottavalta et mihin on oikein ryhtynyt. Tuntuuko siinä kipua kun puudutetaan luomet. Kiitos jos jaksat vielä vastata. Ja onko yläluomileikkauksen jälkeen joskus joku jälki-
        tarkastus. Oletko itse tyytyväinen luomiisi nyt ja tyytyväinen että menit juuri Eeva Siitarille sinne Eiraan.

        Eeva s. entinen Zetterman leikkasi minutkin. Todella luotettavan, rauhallisen tuntuinen. Ei pelkoa kivuista, kyllä ainakin minut lääkittiin niin perusteellisesti. Jälkeenpäin vähän harmitti ,kun olin ollut niinkin pökkerössä. En tiedä sanoinko edes kiitos lähtiessä, kun ystäväni haki minut kotiin.


      • ent. pandanalle
        Ingrid kirjoitti:

        Kiitos pandanalle, päädyn varmaan samaan lääkäriin kuin sinä, annetaanko yläluomileikkauksessa jonkinlainen esilääkitys ennenkuin luomet puudutetaan, eikö siinä tilanteessa kuitenkin tunnu hirveän pelottavalta et mihin on oikein ryhtynyt. Tuntuuko siinä kipua kun puudutetaan luomet. Kiitos jos jaksat vielä vastata. Ja onko yläluomileikkauksen jälkeen joskus joku jälki-
        tarkastus. Oletko itse tyytyväinen luomiisi nyt ja tyytyväinen että menit juuri Eeva Siitarille sinne Eiraan.

        Moi!!
        Sain suoneen esilääkkeeksi diapamia(stesolid), sekä kipulääkettä ennen puudutusta.

        Puuduts, pieni pistos toki hiukan tuntui mutteii kipeältä, eikä tosiaan tarvitse pelätä.

        Noin viikonkuluttua oli ompeleiden poisto, jolloin samalla myös oli jälkitarkastus.

        Olen täysin tyytyväinen luomiini (aamuisin pientä turvotusta vielä on) Ja nimenomaan olen tyytyväinen leikanneeseen lääkäriin, asiallisesti selostaa kaiken, niin että tavallinenkin ihminen ymmärtää. Rauhallinen ja miellyttävä lääkäri.

        Uskallan suositella, rohkeasti vain, pois turhat riesat, kiva katsella itseään peilistä silmiin :))


      • leikkauksia
        ent. pandanalle kirjoitti:

        Moi!!
        Sain suoneen esilääkkeeksi diapamia(stesolid), sekä kipulääkettä ennen puudutusta.

        Puuduts, pieni pistos toki hiukan tuntui mutteii kipeältä, eikä tosiaan tarvitse pelätä.

        Noin viikonkuluttua oli ompeleiden poisto, jolloin samalla myös oli jälkitarkastus.

        Olen täysin tyytyväinen luomiini (aamuisin pientä turvotusta vielä on) Ja nimenomaan olen tyytyväinen leikanneeseen lääkäriin, asiallisesti selostaa kaiken, niin että tavallinenkin ihminen ymmärtää. Rauhallinen ja miellyttävä lääkäri.

        Uskallan suositella, rohkeasti vain, pois turhat riesat, kiva katsella itseään peilistä silmiin :))

        taidetaan tehdä aika paljon nykyään. Itsellänikin leikkaus ehkä edessä. luomet roikkuvat ripsien päällä ja häiretsevät näköä. en kokisi että tämä olisi ainakaan itselleni mikään kauneusleikkaus...


      • ent. pandanalle
        leikkauksia kirjoitti:

        taidetaan tehdä aika paljon nykyään. Itsellänikin leikkaus ehkä edessä. luomet roikkuvat ripsien päällä ja häiretsevät näköä. en kokisi että tämä olisi ainakaan itselleni mikään kauneusleikkaus...

        olet, leikkaus katsotaan olevan tarpeen terveydellisistä syistä jos luomet painavat, näet harmaata varjoa sivuille katsoessa, jos silmät rasittuu, kihelmöi, kutisee ja vaikka mitä, jolloin leikkaukseen saa lähetteen ja kelakorvauksen, elikkä kauneustoimenpide se todella harvoin onkaan.


      • 10%
        ent. pandanalle kirjoitti:

        olet, leikkaus katsotaan olevan tarpeen terveydellisistä syistä jos luomet painavat, näet harmaata varjoa sivuille katsoessa, jos silmät rasittuu, kihelmöi, kutisee ja vaikka mitä, jolloin leikkaukseen saa lähetteen ja kelakorvauksen, elikkä kauneustoimenpide se todella harvoin onkaan.

        Kelakorvaus on korkeintaan 10%.


      • sairaalat?
        10% kirjoitti:

        Kelakorvaus on korkeintaan 10%.

        Mutta eikös asia mene niin, että jos tuosta todetaan ihan terveydellistä haittaa olevan, niin silloin leikkaus voidaan suorittaa julkisessa sairaalassa, eli silloin ei menisi yksityisen puolen maksujakaan?


      • pandanalle
        sairaalat? kirjoitti:

        Mutta eikös asia mene niin, että jos tuosta todetaan ihan terveydellistä haittaa olevan, niin silloin leikkaus voidaan suorittaa julkisessa sairaalassa, eli silloin ei menisi yksityisen puolen maksujakaan?

        tehdään, jos on aikaa ja mahdollisuus odottaa ja voi mennä silloin kun kutsu tulee, mutta moni joutuu valitsemaan yksityisen pelkästään siksi että voi suunnitella itselle sopivan ajankohdan, kuten syksy, jolloin ei ole pelkoa auringonpaisteesta joka voisi vaikuttaa arpiin, koska niitä täytyy suoata auringolta 1/2 vuotta ainakin.
        Tiedän monia joilla on tehty keskussairaalassa silmäosastolla ja yhtä hyvät tulokset.


      • Mallu 7
        pandanalle kirjoitti:

        leikkasi Eeva Siitari, toki sielä on useita kirurgeja, mutta hänelle vain sattui minulle sopiva aika, joten en valinnut ketään tietoisesti.

        Juu tosi tyytyväinen olen, aamuisin vielä on hieman turvotusta, muttei huomaa muut kuin itse.
        Vähän vanhaa mustelmanloppua poskella.

        Tuosta lääkäristä vielä, hän on tosi rauhallinen, selostaa kaiken hyvin, sekä operaation aikana, että kotihoito-ohjeet.
        Uskallan suositella

        Hei minä kanssa kävin 5.3 Eirassa sama lääkäri Eeva Siitari ja olen tyytyväinen. Voin suositella myös.


    • tuhkimon sisko

      Minulla oli tänään luomileikkaus Tehtiin paikallispuudutuksessa, Hyvä lääkäriteam.Olis pitänyt mennä jo paljon aikaisemmin!

      • Raskasluomi

        Sain kutsun sairaalaan silmälääkärille ja olen menossa hänen luokseen ensi viikolla (4/2010). Saa nähdä pääsenkö todella silmäluomileikkaukseen. Kerron täällä jatkossa miten kaikki meni.

        Minäkin olen tavannut Eiran sairaalassa työskentelevän Eeva Siitarin. Hän sanoi, että jos odotan vielä vähän (vuoden) niin saan leikkauksen yleisellä puolella. Kohta on tapaamisestamme vierähtänyt kaksi vuotta, sillä olin hänen luonaan toukokuussa 2008 ja toukokuussa 2009 aloin puuhata leikkausta yleisellä puolella. Että se tästä aikataulusta. Hän olisi ollut valmis kirjoittamaan lähetteen, jos terveyskeskuslääkäriltä en sellaista saa, mutta lähetteen teki kuitenkin terveyskeskuslääkäri.


      • ajatus:
        Raskasluomi kirjoitti:

        Sain kutsun sairaalaan silmälääkärille ja olen menossa hänen luokseen ensi viikolla (4/2010). Saa nähdä pääsenkö todella silmäluomileikkaukseen. Kerron täällä jatkossa miten kaikki meni.

        Minäkin olen tavannut Eiran sairaalassa työskentelevän Eeva Siitarin. Hän sanoi, että jos odotan vielä vähän (vuoden) niin saan leikkauksen yleisellä puolella. Kohta on tapaamisestamme vierähtänyt kaksi vuotta, sillä olin hänen luonaan toukokuussa 2008 ja toukokuussa 2009 aloin puuhata leikkausta yleisellä puolella. Että se tästä aikataulusta. Hän olisi ollut valmis kirjoittamaan lähetteen, jos terveyskeskuslääkäriltä en sellaista saa, mutta lähetteen teki kuitenkin terveyskeskuslääkäri.

        Minä ostin aikanani yläluomileikkauksen itselleni joululahjaksi. Yläluomeni olivat olleet raskaat nuoruudesta saakka ja katsoin että 890 euron joululahja oli ihan paikallaan vaikka itsekin maksaen.


      • Raskasluomi
        Raskasluomi kirjoitti:

        Sain kutsun sairaalaan silmälääkärille ja olen menossa hänen luokseen ensi viikolla (4/2010). Saa nähdä pääsenkö todella silmäluomileikkaukseen. Kerron täällä jatkossa miten kaikki meni.

        Minäkin olen tavannut Eiran sairaalassa työskentelevän Eeva Siitarin. Hän sanoi, että jos odotan vielä vähän (vuoden) niin saan leikkauksen yleisellä puolella. Kohta on tapaamisestamme vierähtänyt kaksi vuotta, sillä olin hänen luonaan toukokuussa 2008 ja toukokuussa 2009 aloin puuhata leikkausta yleisellä puolella. Että se tästä aikataulusta. Hän olisi ollut valmis kirjoittamaan lähetteen, jos terveyskeskuslääkäriltä en sellaista saa, mutta lähetteen teki kuitenkin terveyskeskuslääkäri.

        Olin nyt sitten eilen HYKSissä tutkimuksissa, mutta minua ei hyväksytty silmäluomileikkaukseen. Lääkäri ei edes sanonut, että olisi kauneusleikkaus, jos menisin yksityiselle, plastiikkakirurgian puolelle leikattavaksi. Ei sanonut yhtikäs mitään muuta kuin että yleisellä ei leikata.

        Nyt olen epätoivoinen kun se kauneusleikkaus on yhä mielessä. Olen ihan surkea. Eeva Siitarinko puoleen pitää nyt sitten kääntyä uudestaan?

        Miten teillä muilla - onko ollut puhtaasti kauneusleikkaus, nuorennusleikkaus vai onko ollut lääketieteellisiä syitäkin? Ymmärtäähän sen, että jos yhdelle myöntävät niin kohta olisi koko kansa pyytämässä silmäluomileikkauksia yleisellä puolella, joten tosi tiukkoja niiden on varmaan pakko olla.


      • rajoittavat....
        Raskasluomi kirjoitti:

        Olin nyt sitten eilen HYKSissä tutkimuksissa, mutta minua ei hyväksytty silmäluomileikkaukseen. Lääkäri ei edes sanonut, että olisi kauneusleikkaus, jos menisin yksityiselle, plastiikkakirurgian puolelle leikattavaksi. Ei sanonut yhtikäs mitään muuta kuin että yleisellä ei leikata.

        Nyt olen epätoivoinen kun se kauneusleikkaus on yhä mielessä. Olen ihan surkea. Eeva Siitarinko puoleen pitää nyt sitten kääntyä uudestaan?

        Miten teillä muilla - onko ollut puhtaasti kauneusleikkaus, nuorennusleikkaus vai onko ollut lääketieteellisiä syitäkin? Ymmärtäähän sen, että jos yhdelle myöntävät niin kohta olisi koko kansa pyytämässä silmäluomileikkauksia yleisellä puolella, joten tosi tiukkoja niiden on varmaan pakko olla.

        Olin luomileikkauksessa syyskuussa 2009. Sain leikkauksen julkisella puolella.

        Luomet olivat aiemmin hyvin raskaat ja luomet olivat ajoittain silmämustuaisten päällä. Otsaa piti kohotella, että edes näki jotain. Oli aika vaikeaa käyttää tietokonetta ja ajaa autoa. Vaistomaisesti pidin päätä takakenossa. Silmäripset koskettivat helposti silmää ja vaistomaisesti tuli hierottua silmiä.

        Sain lähetteen työterveyshuollon kautta ja ennen leikkausta oli yksi tarkastus yliopistollisessa sairaalassa. Leikkaus onnistui ihan hyvin se, kesti puolisen tuntia silmää kohti. Viikon päästä leikkauksesta oli tikkien poisto ja toipumiseen meni suunnilleen yhteensä kaksi viikkoa. En ollut töistä poissa.
        Olen ollut tyytyväinen lopputulokseen. Silmien toimintakyky on parantunut huomattavasti.


      • sitten
        Raskasluomi kirjoitti:

        Olin nyt sitten eilen HYKSissä tutkimuksissa, mutta minua ei hyväksytty silmäluomileikkaukseen. Lääkäri ei edes sanonut, että olisi kauneusleikkaus, jos menisin yksityiselle, plastiikkakirurgian puolelle leikattavaksi. Ei sanonut yhtikäs mitään muuta kuin että yleisellä ei leikata.

        Nyt olen epätoivoinen kun se kauneusleikkaus on yhä mielessä. Olen ihan surkea. Eeva Siitarinko puoleen pitää nyt sitten kääntyä uudestaan?

        Miten teillä muilla - onko ollut puhtaasti kauneusleikkaus, nuorennusleikkaus vai onko ollut lääketieteellisiä syitäkin? Ymmärtäähän sen, että jos yhdelle myöntävät niin kohta olisi koko kansa pyytämässä silmäluomileikkauksia yleisellä puolella, joten tosi tiukkoja niiden on varmaan pakko olla.

        kauneusleikkaus osaltani. Minulla oli roikkuvat yläluomet - kolmiosilmät ja silmät näyttivät aina surullisilta ja väsyneiltä. Asko totesi että korjataan nämä surusilmät. Luomet eivät roikkuneet niin paljon että olisin päässyt julkiselle puolelle, joten kävin yksityisellä eikä hintakaan ollut paha. Tulos oli hyvä, eikä tullut edes mustelmia. Jälkikäteen huomasin että olin kohotellut kulmia kun vieläkin kohottelen vanhasta muistista ja pitää keskittyä rentouttaakseen otsan.


      • kesää kohti
        sitten kirjoitti:

        kauneusleikkaus osaltani. Minulla oli roikkuvat yläluomet - kolmiosilmät ja silmät näyttivät aina surullisilta ja väsyneiltä. Asko totesi että korjataan nämä surusilmät. Luomet eivät roikkuneet niin paljon että olisin päässyt julkiselle puolelle, joten kävin yksityisellä eikä hintakaan ollut paha. Tulos oli hyvä, eikä tullut edes mustelmia. Jälkikäteen huomasin että olin kohotellut kulmia kun vieläkin kohottelen vanhasta muistista ja pitää keskittyä rentouttaakseen otsan.

        kanssa menossa Salmen Askolle yläluomileikkaukseen. Muutama tuttava käynyt samalla lääkärillä ja tulos on ollut loistava. Olen viime vuonna köynyt Askolla vatsankiristysleikkauksessa ja olen erittäin tyytyväinen vatsaani. Ei roiku enään reppu. Toipuminen kesti aika kauan, mutta onhan se iso leikkaus. Aivan erilaista on nyt ostaa housuja. Suosittelen.


      • Pitkä odotus
        kesää kohti kirjoitti:

        kanssa menossa Salmen Askolle yläluomileikkaukseen. Muutama tuttava käynyt samalla lääkärillä ja tulos on ollut loistava. Olen viime vuonna köynyt Askolla vatsankiristysleikkauksessa ja olen erittäin tyytyväinen vatsaani. Ei roiku enään reppu. Toipuminen kesti aika kauan, mutta onhan se iso leikkaus. Aivan erilaista on nyt ostaa housuja. Suosittelen.

        epäonnistunutta silmäluomilaikkausta? En ainakaan halua samalle lääkärille mennä. Leikkausarvet olivat epäsymetriset ja ihonalainen tikki vetää toista luomea ylöspäin, tuloksella että se näyttää siltä kohdalta puolta leveämmältä kuin toinen. Ihon alaisten tikkin sulaminen saattaa parantaa tilannetta, mutta nyt pitää odottaa vajaa kolme kuukautta sitä. Olen todella tyrmistynyt, että näinkin voi käydä. Kaiken lisäksi silmät näyttävät olen kuopalla kuin kuolleella ihmisellä. Eikö rasvaa kannattaisi poistaa yläluomistakaan nykyisin?


      • Pitkä Odotus
        Pitkä odotus kirjoitti:

        epäonnistunutta silmäluomilaikkausta? En ainakaan halua samalle lääkärille mennä. Leikkausarvet olivat epäsymetriset ja ihonalainen tikki vetää toista luomea ylöspäin, tuloksella että se näyttää siltä kohdalta puolta leveämmältä kuin toinen. Ihon alaisten tikkin sulaminen saattaa parantaa tilannetta, mutta nyt pitää odottaa vajaa kolme kuukautta sitä. Olen todella tyrmistynyt, että näinkin voi käydä. Kaiken lisäksi silmät näyttävät olen kuopalla kuin kuolleella ihmisellä. Eikö rasvaa kannattaisi poistaa yläluomistakaan nykyisin?

        tarkoittanut Asko Salmea. Halusin tietää vain, onko hänellä taitoa korjata toisten virheitä.


      • mitä...
        Pitkä odotus kirjoitti:

        epäonnistunutta silmäluomilaikkausta? En ainakaan halua samalle lääkärille mennä. Leikkausarvet olivat epäsymetriset ja ihonalainen tikki vetää toista luomea ylöspäin, tuloksella että se näyttää siltä kohdalta puolta leveämmältä kuin toinen. Ihon alaisten tikkin sulaminen saattaa parantaa tilannetta, mutta nyt pitää odottaa vajaa kolme kuukautta sitä. Olen todella tyrmistynyt, että näinkin voi käydä. Kaiken lisäksi silmät näyttävät olen kuopalla kuin kuolleella ihmisellä. Eikö rasvaa kannattaisi poistaa yläluomistakaan nykyisin?

        leikattiin? Kun AS leikkasi yläluomeni, hän poisti runsaasti rasvaa (sitä oli kertynyt paljon huomaamatta). Silmistä tuli hyvän näköiset. Noita tikkejä aloin ihmetellä. Ei ainakaan minulle laitettu mitään ihonalaisia itsestään sulavia tikkejä. Ainoa ommel oli jatkuva ommel joka sulki ihon. Runsaan viikon kuluttua terveyskeskushoitaja veti toisesta päästä kiinni pitäen ommellangan pois ja silmät oli valmiit.


      • Pitkä odotus
        mitä... kirjoitti:

        leikattiin? Kun AS leikkasi yläluomeni, hän poisti runsaasti rasvaa (sitä oli kertynyt paljon huomaamatta). Silmistä tuli hyvän näköiset. Noita tikkejä aloin ihmetellä. Ei ainakaan minulle laitettu mitään ihonalaisia itsestään sulavia tikkejä. Ainoa ommel oli jatkuva ommel joka sulki ihon. Runsaan viikon kuluttua terveyskeskushoitaja veti toisesta päästä kiinni pitäen ommellangan pois ja silmät oli valmiit.

        varma? Nyt olen huolissani vielä enemmän. Tietääkö joku muu, laietaanko ihonalaisia tiekkejä. Tai laietaanko niitä jossakin vanhoissa tekniikoissa?


      • varma...
        Pitkä odotus kirjoitti:

        varma? Nyt olen huolissani vielä enemmän. Tietääkö joku muu, laietaanko ihonalaisia tiekkejä. Tai laietaanko niitä jossakin vanhoissa tekniikoissa?

        omasta leikkauksestani! Haava ommeltiin plastiikkakirurgien yleisesti käyttämällä jatkuvan ompeleen tekniikalla, joka on yksi lanka haavan päästä päähän. Se liukui ulos lähes huomaamatta kun toisesta päästä hoitaja leikkasi päätysolmun pois ja veti pinseteillä vastakkaisesta päästä. Lääkäri määräsi ompeleen poistoon ja se olisi tehty samalla klinikallakin (kuului hintaan), mutta minulle ei kyseinen päivä sopinut, niin kävin parisen päivää myöhemmin omassa terveyskeskuksessa.

        Jos ompeleet (tai tikit) on poistettavaa laatua, siitä saa varmasti ohjeet, yleensä jopa kirjallisena. Jos kyseessä on itsestään sulavat ommelaineet, niistäkin kerrotaan potilaalle, kunhan ei mene ohi korvien. Varminta on että soitat lääkärille ja kysyt mitä pitäisi tehdä. Varsinkin jos nyt on ongelmia niin senkin takia kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin.


      • ...
        varma... kirjoitti:

        omasta leikkauksestani! Haava ommeltiin plastiikkakirurgien yleisesti käyttämällä jatkuvan ompeleen tekniikalla, joka on yksi lanka haavan päästä päähän. Se liukui ulos lähes huomaamatta kun toisesta päästä hoitaja leikkasi päätysolmun pois ja veti pinseteillä vastakkaisesta päästä. Lääkäri määräsi ompeleen poistoon ja se olisi tehty samalla klinikallakin (kuului hintaan), mutta minulle ei kyseinen päivä sopinut, niin kävin parisen päivää myöhemmin omassa terveyskeskuksessa.

        Jos ompeleet (tai tikit) on poistettavaa laatua, siitä saa varmasti ohjeet, yleensä jopa kirjallisena. Jos kyseessä on itsestään sulavat ommelaineet, niistäkin kerrotaan potilaalle, kunhan ei mene ohi korvien. Varminta on että soitat lääkärille ja kysyt mitä pitäisi tehdä. Varsinkin jos nyt on ongelmia niin senkin takia kannattaa ottaa yhteyttä lääkäriin.

        hei,
        täälläkin suunnitellaan yläluomien leikkausta. Ainut hinta, minkä löysin netistä, oli Rolf Nirdströmin klinkalla 1900 euroa. Tuntuu aika kalliilta...


      • varma...
        ... kirjoitti:

        hei,
        täälläkin suunnitellaan yläluomien leikkausta. Ainut hinta, minkä löysin netistä, oli Rolf Nirdströmin klinkalla 1900 euroa. Tuntuu aika kalliilta...

        Maksoin yläluomileikkauksestani runsaat kaksi vuotta sitten 890 € ja nyt hinta KL-sairaalassa näyttää olevan 895 €.


      • silmät kuin tähdet ;
        varma... kirjoitti:

        Maksoin yläluomileikkauksestani runsaat kaksi vuotta sitten 890 € ja nyt hinta KL-sairaalassa näyttää olevan 895 €.

        leikattiin 3 vuotta sitten ja leikkauksen teki J Rintamäki terveystalo Kouvola ja maksoi silloin 1100€ ja itsellä oli myös kauhiat lurpat ja silmien sisäsivulla isot rasvapussit nyt ileme todella nuorentava eli leikkaukseen vaan rohkeasti


      • -.--..
        silmät kuin tähdet ; kirjoitti:

        leikattiin 3 vuotta sitten ja leikkauksen teki J Rintamäki terveystalo Kouvola ja maksoi silloin 1100€ ja itsellä oli myös kauhiat lurpat ja silmien sisäsivulla isot rasvapussit nyt ileme todella nuorentava eli leikkaukseen vaan rohkeasti

        onko kokemuksia Klinikka22? Siellä oli leikkaukset alle tonnin, kun Siluetti ja Nordström velottaisi tupla hinnan...


      • kaihdinveke
        -.--.. kirjoitti:

        onko kokemuksia Klinikka22? Siellä oli leikkaukset alle tonnin, kun Siluetti ja Nordström velottaisi tupla hinnan...

        Eilen 15 03 -10 Yleisellä leikattiin yläluomet terveydellisistäsyistä olo on kuin turpaan olis tullu rajusti aika kivat mustelmat ei kipuja Jos ei olisi ollut pakko en olisi moiseen ryhtynyt.Saa nähdä milloin mustelmat häipyy nyt silmät vuotaa vettä lomaa reilu viikko.


    • Kokemusta on

      Olen mainoksen orja. Valitettavasti. Menin Plastic Surgery Centeriin, koska sen mainos
      on joka paikassa. Leikaustulokseen olen pettynyt. Rahat pois kiireellä. Ottakaa hyvät ihmiset selvää ja suosituksia leikkauksessa käyneiltä tai esim.kosmetologeilta. Katsokaa Yläluomileikkaus hintavertailu-Oikohaku. Keskihinta n.1200€. Kallein ei välttämättä ole paras. Laser Tilkassa ja toki monessa muussakin paikassa on uusim-
      mat laitteet, joka toki vaikuttaa myös tulokseen.
      Ystäväni kävi Tom Schröderillä ja tulos oli toivottu. Hän on laserin käytössä ykkönen
      ja paneutuu asiakkaan toiveisiin. Hyviä lääkäreitä on paljon. Suosittelen, että kiireettömästi kyselette ja etsitte itselle sopivan lääkärin. Minulle kävi huono tuuri.

      • kiinnostaa?

        Kuka leikkasi PSC:ssä?


      • on myöskin uhri

        Et ole ainoa. Palautteet psc-sta poistavat yleensä samantien. Takana on porshen omistaja ja kultarahaksi pojat. Rahat tiskille ja hyvät suhteet ainakin tännekin. joten kohta sun palaute on poissa ja toinen mainosuhri pilattu ;-/


    • Heiska

      Itselläni kolmisen viikkoa leikkauksesta ja ihanaa huomata, että päänsäryt loppuivat!!! Jokapäiväiset päänsäryt ja valokuvat joissa näytän lähinnä hämmentyneeltä kun nostelen luomiani olivat päätös miksi itse hakeuduin leikkaukseen. Arvet näkyvät vielä, mutta osuvat kyllä luomivakoon, joten tuskin niitä muut huomaavat kuin minä.
      Yhtään mustelmaa ei tullut (ihmettelin sitä), mutta turvotusta kesti kyllä reilu viikon (pysyttelin sisätiloissa). Nahkaa leikattiin pois sentin paksuinen kaistale (paksuimmasta kohtaa siis) ja toinen luomi roikkui ripsirajan yli, toinen pysähtyi ripsirajaan.
      Nyt odotellaan kuinka suuri kelakorvaus on näin jälkikäteen haettuna :) EI tosin kaduta yhtään, vaikken saisi yhtään korvauksia!

    • seija13

      Minulle on tehty silmäluomileikkaus jo yli 10 vuotta sitten ja se on kyllä parasta, mitä ulkonäön suhteen on tapahtunut. Ilme muuttui kerrasta ja tulos on pysyvä.
      Ei se ihan läpihuutojuttu ole, mutta jos pystyy jonkun päivän, pari kolme olemaan tösitä pois tai leikkaus tehdään perjantaina, niin selviää. Aikanaan sain Cyclocapronia muutaman tabletin ennen toimenpidettä, kun minulle tulee tosi herkästi mustelmia. Säästyin mustelmilta lukuun ottamatta pientä "luomiväriä". Päätä särki parina päivänä. Jos nyt menisin, valitsisin KC-clinicin ja Heikki Kupin.

    • leikkausta harkitsev

      Onko jollakin tehty luomileikkaus Turussa. Mitä kokemuksia. Silmäexpertissä leikataan myös.

    • Anonyymi

      Moi ! Kävin, toipumisaika noin 20pv.

      Tikit 7 vrk kuluttua pois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe