Toinen mies

naimisissa pikkupojan kanssa

Elän ihan hyvässä liitossa, tosin miestäni en tunne rakastavani, mutta aivan kelpo veikko hän on. Seksi on sitä ja tätä; toistakymmentä vuotta ei ole sitkeää opetusta riittänyt, vaan mieheni on edelleen melko avuton niissä asioissa. Tästä johtuen läksin aluksi hakemaan "kunnon" seksiä tuntemaltani mieheltä, joka oli kyllä samoin varattu, joten arvelin, ettei tämä seksiä kummemmaksi muutu. Mutta pirulauta muuttuihan se pikkuhiljaa. Olen täysin umpirakastunut tähän mieheen monivuotisen salasuhteemme ansiosta. Itsepä tätä kerjäsin, mutta asia tekee elämästäni... melko hankalan. Olen miettinyt eroamista, mutta täytynee myöntää, että mukavuudenhalu on saanut jäämään. Kuten sanoin, mieheni on kuitenkin hyvä mies, vaikka vähän ummikko onkin. Sellainen ressukka. Itse kuitenkin kaipaisin syvästi rakkausuhdetta aikuiseen mieheen ja kunnollista seksiä säännöllisesti, eikä vain jotain sorkkimista sinne päin. Tuntuu kuin olisin edelleen naimisissa sen poikasen kanssa, joka hän oli naimisiinmennessämme, mutta itse kasvanut jo aikuiseksi ja kaipaisin aikuisten välistä normaalia rakkaussuhdetta. Toinen mies rakastaa samoin minua, mutta ei uskalla omasta suhteestaan erota, koska pelkää tuhoavansa hyvän suhteen turhaan, jos minä en eroakaan. Hassultahan tämä kuulostaa näin kirjoitettuna, mutta... Mikäpä neuvoksi?

40

7574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosissas

Vaikuttaa siltä että molemmat teistä, niin sinä kuin sinun rakastajasikaan ei osaa Rakastaa ketään paitsi ehkä itseään....ette edes taida tietää mitä oikea Rakkaus on. Leikitte keskenänne itsekkäästi ettekä pätkääkään ajattele muita. Säälittävää tuollainen. Ajatelkaa jos ne olisivatkin teidän puolisonne jotka samanlailla touhuaisivat selkänne takana. Erotkaa ihmeessä, menkää yhteen, pettäkää sitten toisianne....te todella ansaitsisitte toisenne.

• höpö

naurettava kommentti. siinä varmaan joku teini päättänyt neuvoa aikuista.

itse en osaa hyvää neuvoa antaa ikävä kyllä.

• on totuuden

siementä muillekin jakaa. Hyvä!

• siitä

rakkaudesta vähän tarkemmin,jokaisella meillä on oikeus rakastaa ja tulla rakastetuksi....
        Myös pettäjien puolisoilla.Minusta ei ole ollenkaan väärin jos parit ymmrtävät päästää irti.
        Ero on myös mahdollisuus uuteen molemmille.

• H***R*

Minusta tuo kuulostaa ihan hyvältä. Varo ahneuden pirua, se kun vaanii selän takana jatkuvasti. Nauti hyvästä seksistä tosi uroon kanssa ja arjesta aviomies veikon kanssa. Veikko on sentään maksanut ihan mukisematta sähkölaskun joka vuosi.
      Arki tulee valitettavasti vastaan heti kun umpirakastumiseen tulee pienikin viilto. Takuuvarmasti hänellä (kuten meillä kaikilla, jopa minullakin) on huonoja puolia, jotka tulee esiin vasta kun ASUU uroksen kanssa X vuosia.

Toisaalta....... mitään ei saa jos ei koskaan ota riskiä.......

Toisaalta....... katsele Hiljaiset sillat elokuva ja kirjoita tarinasi jälkipolville ihmeteltäväksi.......

• GRRRR

"Toisaalta....... mitään ei saa jos ei koskaan ota riskiä.......

Ei ihmiset ole mitään pelinappuloita!

• GNR
        GRRRR kirjoitti:

"Toisaalta....... mitään ei saa jos ei koskaan ota riskiä.......

Ei ihmiset ole mitään pelinappuloita!

" Ei ihmiset ole mitään pelinappuloita! "

Oikeassa olet hyvä veli vaiko sisko !!!!!!!
        On syntiä käyttää ihmisiä pelinappuloina!!!!!!

• junttivaan

Hyvä että muillakin on vastaavia ongelmia!Omakohtainen kokemus,olin kaverini vaimon kanssa sydänystävä,kerrottiin surut ja murheet,lohdutettiin,iloittiin.Tätä jatkui vajaa 7 vuotta,kunnes hänen avioliittonsa alkoi rakoilla,sain puhumalla jäämään miehensä luo vuodeksi mutta,vaikeuksia oli,olin jo olkapäänä ja sitten se tapahtui,hän suuteli minua poskelle,ei muuta.Sen jälkeen meni pasmat täysin sekaisin,tavattiin milloin missäkin,yleensä autossa,niin intohimoista suhdetta en ole sen jälkeen kokenut.Minä erosin,he erosivat,menin naimisiin rakastettuni kanssa,ystäväpiiri ja kaikki kaverit käänsivät meille selkänsä,olimme kahden.Sitten rakastettuni salaa löysikin uuden miehen jonka luo hän muuttikin samantien,lapset mukanaan,nyt olen yksin petturina ei vaimoa ei kavereita,ystäviä.Miettikää haluatteko kokea saman,kerron,se on yhtä helvettiä

• se oo niin, et sitä saa mitä tilaa?

• jos "tarjoilijalla...
        anna2 kirjoitti:

se oo niin, et sitä saa mitä tilaa?

niin huonokuulo, että tulee tilauksesta huolimatta ihan mitä sattuu.

• miääs

ihmisiä, joille mikään ei riitä. hetimullekaikkitässäjanyt. minäminäminäminä...

• naimisissa pikkupojan kanssa

Niin. Vaikka ei tämä nyt ihan hetikään ole tullut. Yhdessä on oltu kaikenkaikkiaan 13 vuotta. Tässä elämässä kieltämättä vielä haluaisin oikean suhteen miehen, ei poikasen kanssa. Nyt on parempi kuin myöhään, koska aika kuluu ja me vanhenemme. Luultavasti vanhenen poikaseni kanssa kuitenkin yhdessä. Eihän sitä henno jättää. Surisi itsensä kuitenkin hengiltä. Kiintynyt olen, mutta... huokaus. Tässä olen, enkä muuta taida voida. Ehkä sitten seuraavassa elämässä?

• murmur79

No onhan siinä hyvä syy pettää jos ei kunnolla kyrpää saa. Sydän ei tunnu eikä näy missään.

Toisaalta onko pakko tunkea naimisiin, jos paneskeleminen useamman kanssa kiinnostaa? Tuskin se vanha poikaveikko on sentään huonommaksikaan seksissä muuttunut kuin oli alussa?

• ----

Aika kitkeriä kommentteja olet saanut. Neuvoa en sinua osaa, mutta toivon voimia sinulle ja sitä, että asiat ratkeavat anna itsellesi aikaa, ja yritä olla ajttelematta asiaa aktiivisesti, monta kertaa alitajunta ratkaisee asian itsestään. Ihmisellä on itsellään ratkaisut kaikeen, kunhan antaa tilaa niiden tulla esille.

Tilanteesi on vaikea, ja toisaalta ainakin luulen ymmärtäväni sinua, vaikka en ole vastaavaa kokenutkaan. VOIMIA!

• Raaka äijä

Voimia sulle in my AAAASSSSSS!!!

Ei tommoselle luuskalle pidä tehdä muuta, kuin ottaa kaikki pois ihan kaikki, niin että jää vain lähikapakan syljetty lasi ja retkujen panot klo 03.00 rappukäytävässä.

• puh

Minä kyllä ymmärrän sinua. Tuollaiset tunteet ovat tosi vaikea asia. Jatkatpa nykyisen miehesi kanssa tai vaihdatpa uuteen, niin ennen kuin saat itsesi ja tunteesi järjestykseen, voi kulua vuosia. Eli helppoa vaihtoehtoa ei ole, ja kumpikin ratkaisu saattaa myöhemmin kaduttaa. Voimia sinulle ja onnea oikean ratkaisun etsimisessä!

• *ihmettelee*

Miten suhde voi olla hyvä, kun vihreä ruoho houkuttanut noinkin pitkään? Valitettavasti, en näe tuossa mitään hyvää, muutakuin on joskus hyväksytty ihminen sellaisena kuin se on ja yks kaks ei haluta sitä samaa ihmistä sellaisena kuin sen aiemmin on hyväksynyt!? :( valitettavasti satutat omilla haluillas omaa puolisoosi, ellei sitten puolisosi ole itse sanonut, että ei halua seksiä, juokse vaan vieraissa sen minkä kerkiit, ei minua haittaa?!Tuskinpa tässä näin on käynyt. minun mielestä kumpikin teistä toimii petollisesti ja itsekkäästi, oletko ajatellut intohimosi kohteen toista osapuolta? Perheen äitiä/lapsia?Miltä sinusta tuntuisia elää samalaisessa tilanteessa ajatteleppa omalle kohdallesi samalainen tilanne ja pohdi sitä mitä miehesi käy läpi? itse en kyllä suostus loukkamaan noinkin pitkiä aikoja saatikka edes lyhyttä aikaa, ennemmin eroisin kuin hyppisin tolpasta tolppaan etsimässä sitä intohimoa vuosikausia...Seksistä pitää keskustella liitossa syyttelemättä, monesti miehelle syntyy suorituspaineita ja arvaa vaan nyt mitä se on kun saa/tietää että oot paneskellu toisen kanssa huh huh..tuskinpa tossa enään edes ammattiauttaja pysy auttamaan..sen sanon että ei se vaihtamalla parane arki tulee sieltäkin suunnasta ja meni mihin suuntaan vaan arki aina on se väistämätön, osta dildo anna miehelle hyvää suuseksiä jne jne kaikkee tollasta ois voinut kokeilla ennenkuin hakee''vierasta tolppaa'' ymmärrän seksuaalisen halun mutta jos se johtaa vuosikausia kestävään pettämiseen siinä menee mun ymmärrys :/

• !!!!!!!!!

Oletko koskaan ajatellut että joku ihminen voi muuttua iän myötä. Sitä ikään kuin kasvaa.
        Näin ei ole käynyt aviomiehelle eikä ilmeisesti koskaan myös sinullekaan.
        Kannattaa pohtia asiaa vaikka se uusien asioiden oppiminen sinua saattaa pelottaakin.

• ...

Olemme samassa veneessä, eli olen itse täysin vastaavassa tilanteessa! Todella hämmästyin, että jollain on asiat juuri kuten minulla.
      Toivon sinulle jaksamista!

• Rakastaja Nylkynen

Kyllähän täs elämäs tehdään pahempaakin kuin loikataan toiseen petiin, yleensä maanantain lehdistä saa lukea kuinka toivoton keskustelu johti
      pahoinpitelyyn tai keskustelun jatkeena käytettiin
      "moraa"tai muuta kättä pidempää.Tuo sun tilantees,en halua olla mikään valopää, on kestänyt jo sen verran kauan etten usko sen mitään tuulen tuomaa tai viemää olevan.Yritä kuunnella sydämesi ääntä,tarkasti ja unohda elämäsi
      "kehykset".Ota vaikka rakastajaasi pieni etäisyys ja
      ajattele tosiaan mitä haluat,ihan viileästi vain.Ei se sun veikkos tai rakastajas siitä mihinkään karkaa.Itse olen huomannut,että jos elämässä on kaksi hyvää vaihtoehtoa tarjolla niin on aika odottaa.Olin seurusteluaikana tällaisessa
      tilanteessa ja valitsin siitä sen huonoimman vaihtoehdon,no ei se toinenkaan vaihtoehto nyttemmin olisi liioin ollut hyvä,mitä siitä nyt olen kuullut.Mutta olen ymmärtänyt sen että olisi ollut aika odottaa sitä parasta.Mieti,sitä saa mitä tilaa!

• Mikähän saattaa

johtaa siihen toivottoman keskusteluun, joka sitten johtaa pahoinpitelyyn tai keskustelun jatkeena käytetään moraa tms.
        Ettei vaan tollanen toisen viaton sänkyyn hyppääminen, kun siitä jää kiinni..?
        Aika lyhytnäköistä ajattelua sinulta.

• Rakastaja Nylkynen
        Mikähän saattaa kirjoitti:

johtaa siihen toivottoman keskusteluun, joka sitten johtaa pahoinpitelyyn tai keskustelun jatkeena käytetään moraa tms.
        Ettei vaan tollanen toisen viaton sänkyyn hyppääminen, kun siitä jää kiinni..?
        Aika lyhytnäköistä ajattelua sinulta.

Lyhytnäköistä tai ei mutta kyllä tuo kahden miehen loukussa oleminen ei ainakaan ole oikeaa.Ratkaisujahan siinä pitäisi tehdä.Ja olin lukevinani rivien välistä jonkin asteista sääliä aviomiestä kohtaan.Kokemuksesta tiedän että sääli on sairautta,ei se elämä säälimälläkään mene eteenpäin.
        Ja jos oikein asian halkaisee,niin läheisriippuvuutta se jo hipoo.Kyllähän täs elämäs säälittäviä piisaa,en tarkoita että pitäisi olla kylmä ja tunteeton mutta antaako säälittävä kävellä
        säälijän ylitse,siitähän tässä on myös kyse.

• ja nimenomaan kylmää
        Rakastaja Nylkynen kirjoitti:

Lyhytnäköistä tai ei mutta kyllä tuo kahden miehen loukussa oleminen ei ainakaan ole oikeaa.Ratkaisujahan siinä pitäisi tehdä.Ja olin lukevinani rivien välistä jonkin asteista sääliä aviomiestä kohtaan.Kokemuksesta tiedän että sääli on sairautta,ei se elämä säälimälläkään mene eteenpäin.
        Ja jos oikein asian halkaisee,niin läheisriippuvuutta se jo hipoo.Kyllähän täs elämäs säälittäviä piisaa,en tarkoita että pitäisi olla kylmä ja tunteeton mutta antaako säälittävä kävellä
        säälijän ylitse,siitähän tässä on myös kyse.

ajattelua. Ja lyhytnäköistä, ei kun pahenee.

• pikkutyttö?

Oletkohan se paska ämmä, joka on pettänyt minua vuosikaudet miehen kanssa. Olisit selvittänyt ensin oman suhteesi ennekuin lähdet seksin kuumeessa muita hakemaan välittämättä mitä tapahtuu sen jälkeen. Löysittekö te samanlaiset alapään ohjastamat toisenne.

Hyvä se on nyt rakkautta vannoa, kun on ensin petattu perhe-elämä ja kakkos-elämä ja nyt voi vain valita kumman ottaa.

Omahyväistä ja vastuutonta puuhastelua!

• naimisissa pikkupojan kanssa

En taida olla juuri tarkoittamasi paska ämmä. Kyllä meitä on muitakin, mutta yritämme kaikki luultavasti löytää ratkaisun tilanteeseen, mikä tuottaa kärsimyksiä sekä petetylle, että pettäjälle itselleen. Tällaisen viestimen käyttö palvelee myös tätä tarvetta. Ei sillä ettäkö ratkaisun odottaisin löytyvän näistä hyvin äärilaitoja edustavista mielipiteistä, mutta saapahan ainakin aivot jumppaa.
        Seksi ja seksuaalisuus on ainakin minulle, aikuiselle ja terveelle naiselle tärkeää ja olettaisin sen olevan tärkeää monille muillekin. En ole valmis luopumaan siitä ja sen tuomasta mielihyvästä, kun vaihdevuodetkin siintävät vielä toivottavasti kaukana.
        Olemme mieheni kanssa lapseton pari ja seksikumppanini lapset ovat jo pesästä lentäneet.
        Oman mieheni kanssa olemme asiasta keskustelleet aika ajoin hyvinkin usein ja syvällisesti, mutta edistystä ei ole tullut. Kerran olemme käyneet terapeutilla, jonka jälkeen mieheni kieltäytyi menemästä enää. Olen ollut jopa niin rohkea, että olen ehdottanut parinvaihtoa, mikä sai mieheni täysin lukkoon. Minun puoleltani asia oli kyllä viimeinen konsti-luokasta ja siihen olisin tuskin itsekään valmis ollut. Jotain piti yrittää, kun kaikki keinot oli käytetty.
        Itse olen asiasta itkuni itkenyt, enkä jaksa häkeltyä kriittisistä mielipiteistä. Olen kyllä ollut loppujen lopuksi aika huvittunut siitä, kuinka syviä intohimoja asia herättää varsinkin kriittisten kulmasta.

• elämän parasta aikaa keski-...
        naimisissa pikkupojan kanssa kirjoitti:

En taida olla juuri tarkoittamasi paska ämmä. Kyllä meitä on muitakin, mutta yritämme kaikki luultavasti löytää ratkaisun tilanteeseen, mikä tuottaa kärsimyksiä sekä petetylle, että pettäjälle itselleen. Tällaisen viestimen käyttö palvelee myös tätä tarvetta. Ei sillä ettäkö ratkaisun odottaisin löytyvän näistä hyvin äärilaitoja edustavista mielipiteistä, mutta saapahan ainakin aivot jumppaa.
        Seksi ja seksuaalisuus on ainakin minulle, aikuiselle ja terveelle naiselle tärkeää ja olettaisin sen olevan tärkeää monille muillekin. En ole valmis luopumaan siitä ja sen tuomasta mielihyvästä, kun vaihdevuodetkin siintävät vielä toivottavasti kaukana.
        Olemme mieheni kanssa lapseton pari ja seksikumppanini lapset ovat jo pesästä lentäneet.
        Oman mieheni kanssa olemme asiasta keskustelleet aika ajoin hyvinkin usein ja syvällisesti, mutta edistystä ei ole tullut. Kerran olemme käyneet terapeutilla, jonka jälkeen mieheni kieltäytyi menemästä enää. Olen ollut jopa niin rohkea, että olen ehdottanut parinvaihtoa, mikä sai mieheni täysin lukkoon. Minun puoleltani asia oli kyllä viimeinen konsti-luokasta ja siihen olisin tuskin itsekään valmis ollut. Jotain piti yrittää, kun kaikki keinot oli käytetty.
        Itse olen asiasta itkuni itkenyt, enkä jaksa häkeltyä kriittisistä mielipiteistä. Olen kyllä ollut loppujen lopuksi aika huvittunut siitä, kuinka syviä intohimoja asia herättää varsinkin kriittisten kulmasta.

ei pääty vaihdevuosiin!!!
        Tämä näin sivuhuomautuksena vain, ja tiedoksi kaikille muillekin tietämättömille!

• Toinen pettäjä...

On se hyvä että suomessa on niin korkean moraalin omaavia kuin täällä monet tuomitsijat ovat. Joku joskus kirjoitti, että korkea moraali on niillä joilla ei ole edes mahdollisuuksia sitä rikkoa. Uskon tosin että onhan niitä oikeastikin täydellisiä ihmisiä ainakin jokunen... No, itsekin siis kuulun pettäjiin. 15 vuotta suhteeni kesti ilman syrjähyppyjä, mutta kun kemiat kohtasi toisen miehen kanssa, niin sorruin. Mahdollinen eroni ei tule tosin johtumaan "toisesta miehestä" vaan monesta muusta tekijästä.

Kerran täällä vaan eletään. Enemmän kadun kaikkea mitä olen jättänyt tekemättä, kuin mitä olen tehnyt. Sama pätee tähän "salasuhteeseeni". On ihanaa kokea sama huuma kuin joskus nuoruudessa ja vaikka tiedänkin ettei se kestä ikuisuuksia, niin mitä sitten? Nautin tästä hetkestä täysillä!

• kateellinen

me kaikki uskolliset olemme pirun kateellisia sulle kun kelpaat kahdelle miehelle! Voi että sentään! Taidat olla ihan oikeassa, että kaikki pettäisi jos kelpaisi vaan muille kuin sille kotona odottavalle vanhalle. Saat olla ylpeä itsestäsi. Sekä seksikkyydestäsi, että kehittyneestä ajatusmaailmastasi.

Miksi muuten sen nautinnon pitää tulla jonkun toisen kustannuksella? Mikset voi erota ja paneskella sitten ympäriinsä? Vai oliko se nyt niin, että jos voi, niin kannattaa pitää useampaa kerralla? Muuten on luuseri, joka ei kelpaa juuri kenellekään?

• käsitteet

Ihmetyttää "moralisoijien" halveksunta(?).

Suurin osa vastaajista on minun käsityksen mukaan kyseenalaistanut - siis moralisoinut(?) - oman puolison satuttamisen pettämisellä. Ei minun mieleen ainakaan tulisi arvostella tai kritisoida ihmistä, joka ei hyväksy TAHALLISTA toisen ihmisen satuttamista! Oletko itse todella sitä mieltä, että loukata voi keinolla millä hyvänsä ja ketä hyvänsä ilman, että siitä joutuisi kuulemaan kritiikkiä?!

Muutenkin uskottomuus asiassa on ajatusmaailma ihan nurinkurista: eroa mietitään tarkkaan, koska se voi olla taloudellisesti huono(mpi) vaihtoehto, tai lapsille. Mutta uskottomuutta ei mietitä tarkaan, vaikka jokainen ymmärtää, mitä se merkitsee petetyn psyykkeelle. Sinä ei minkään valtakunnan rahat lohduta, tai auta tieto, että olipa kiva puoliso, kun ei jättänyt vaan petti..

Avohaavan paranemisen raajassa näkee, mutta sydämessä olevat haavat pysyvät piilossa ja vaikuttavat tulevaisuudessa - tahtoi ihminen sitä tai ei.

Pettäjän on varmaan helppo(?) sanoa, että täällähän eletään vaan kerran. Millainen kyynikko sitten jättää petetylle tuskaisen elämän?! Eikö sillä petetylläkin ole vain yksi elämä..?

• Annamaija

Voi voi!Kemiat kohtaa ja sitä rataa, vai?

Yksittäinen syrjähyppy - eritoten humalassa - on jotenkuten ymmärrettävissä. Sen sijaan tietoinen rinnakkaissuhteen ylläpito on todiste henkisestä kypsymättömyydestä.

Katselepa ympärilles tarkemmin. Ihminen joka on pettänyt, ei saavuta täyttä luottamusta - joka on vakavan parisuhteen edellytys - uudelta puolisoltaan koskaan. Aina on ajatuksissa taustalla, että kerran pettänyt pettää vaikeuksien ilmaantuessa uudelleen.Se on se heidän ongelmien ratkaisutapa.

Rinnakkaissuhteissa elävien tulisi todellakin turvautua ammattiauttajien apuun.Samaa ongelmien ratkaisutapaa he nimittäin opettavat mahdollisille lapsilleen.

• kateellinen
        Annamaija kirjoitti:

Voi voi!Kemiat kohtaa ja sitä rataa, vai?

Yksittäinen syrjähyppy - eritoten humalassa - on jotenkuten ymmärrettävissä. Sen sijaan tietoinen rinnakkaissuhteen ylläpito on todiste henkisestä kypsymättömyydestä.

Katselepa ympärilles tarkemmin. Ihminen joka on pettänyt, ei saavuta täyttä luottamusta - joka on vakavan parisuhteen edellytys - uudelta puolisoltaan koskaan. Aina on ajatuksissa taustalla, että kerran pettänyt pettää vaikeuksien ilmaantuessa uudelleen.Se on se heidän ongelmien ratkaisutapa.

Rinnakkaissuhteissa elävien tulisi todellakin turvautua ammattiauttajien apuun.Samaa ongelmien ratkaisutapaa he nimittäin opettavat mahdollisille lapsilleen.

Aivan noin. Heikkona hetkenä tapahtuvan sortumisen pettämiseen voi toki ymmärtää ja antaa anteeksi, mutta millainen ihminen todella löytää pettämiselleen täyden oikeutuksen? Eikä näe omaa pettämistään vääränä tai paheksuttavana?

Varmasti meistä moralisoijistakin jotkut ovat pettäneet joskus tai voisivat pettää väärissä oloissa, mutta me emme puolustele tekoamme ja yritä saada hyväksyntää sille. Jos hairahdumme, ymmärrämme edes tehneemme hirveän väärin.

• kannattaisi

kokeilla terapiaa. Sanovat että auttaa, itse en uskalla.

• ollaan

Ymmärrän täysin sua, kaippa kun itsekin olen vastaavassa tilanteessa.

Tottakai seksiä haetaan sieltä mistä sitä parempaa saa. Tuomitsijat eivät ilmeisesti ole hirveän seksuaalisia ihmisiä, eikä silloin voi ymmärtää, ettei tyydy huonoon seksiin.
        Itselläni on ollut ukkomies rakastajana jo toista vuotta. En kyllä häntä huoli miehekseni, mutta sängyssä hän on ihana peto.

Oma mies taasen on kaverini, jonka kanssa jaan kaiken muun, paitsi seksuaalisen puolen.

Olette naurettavia, moralisoijat!!

• sinulla
        ollaan kirjoitti:

Ymmärrän täysin sua, kaippa kun itsekin olen vastaavassa tilanteessa.

Tottakai seksiä haetaan sieltä mistä sitä parempaa saa. Tuomitsijat eivät ilmeisesti ole hirveän seksuaalisia ihmisiä, eikä silloin voi ymmärtää, ettei tyydy huonoon seksiin.
        Itselläni on ollut ukkomies rakastajana jo toista vuotta. En kyllä häntä huoli miehekseni, mutta sängyssä hän on ihana peto.

Oma mies taasen on kaverini, jonka kanssa jaan kaiken muun, paitsi seksuaalisen puolen.

Olette naurettavia, moralisoijat!!

oma puoliso tietoinen siitä, että hän kykenee antamaan sinulle vain huonoa seksiä? Jos ei, niin silloin käsittääkseni sinua saa "moralisoida" ihan vapaasti. Kyllä täytyy uskaltaa ne tarpeet sille omalle kumppanille sanoa ensin, ja katsoa, onko olemassa muita vaihtoehtoja kuin ottaa varattu-sänkypeto.

Annat ymmärtää, että kumppanisi ei ole seksuaalinen olento. Kuten senkin, että vain pettäjät ovat seksuaalisia ihmisiä. Että uskolliset ovat suorastaan frigidejä tai impotentteja..

Ei voi muuta todeta, että kyllä vaan paranee selitykset pettämiselle! Kykenisitkö sanomaan yhtään selitystä sille, miksi sinun kumppanisi ei olisi ansainnut pettämistä? Mitä miehesi ajattelisi pettämisestäsi? Olisiko hänkin se naurettava moralisoija?

Kyseessä ei ole suinkaan se, että tyytyykö joku huonoon seksiin, vaan siitä, että jollekin oman puolison pettäminen ei merkitse mitään, kun taas joku toinen yrittää löytää vähemmän kumppaniaan satuttavan ratkaisun hyvän seksin saamiseksi.

• vituttaa valtavasti
        sinulla kirjoitti:

oma puoliso tietoinen siitä, että hän kykenee antamaan sinulle vain huonoa seksiä? Jos ei, niin silloin käsittääkseni sinua saa "moralisoida" ihan vapaasti. Kyllä täytyy uskaltaa ne tarpeet sille omalle kumppanille sanoa ensin, ja katsoa, onko olemassa muita vaihtoehtoja kuin ottaa varattu-sänkypeto.

Annat ymmärtää, että kumppanisi ei ole seksuaalinen olento. Kuten senkin, että vain pettäjät ovat seksuaalisia ihmisiä. Että uskolliset ovat suorastaan frigidejä tai impotentteja..

Ei voi muuta todeta, että kyllä vaan paranee selitykset pettämiselle! Kykenisitkö sanomaan yhtään selitystä sille, miksi sinun kumppanisi ei olisi ansainnut pettämistä? Mitä miehesi ajattelisi pettämisestäsi? Olisiko hänkin se naurettava moralisoija?

Kyseessä ei ole suinkaan se, että tyytyykö joku huonoon seksiin, vaan siitä, että jollekin oman puolison pettäminen ei merkitse mitään, kun taas joku toinen yrittää löytää vähemmän kumppaniaan satuttavan ratkaisun hyvän seksin saamiseksi.

Mikä on suhteessa sitten teidän kyselijöden mielestä pettämistä? Mitä jos sinun puoliso suutelee toista? Mitä jos puolisosi tyydyttää itseään? mitä jos sinun puolisosi katsoo kaupassa kiihoittavan näköistä toista sukupuolta?
        Mitä jos se puolisosi ajattelee sinun kanssa rakastellessa sitä kaupassa näkemäänsä kiihoketta ja saa sen avulla orgasmin?
        Mitä sinä todella ajattelet näistä kysymyksistä?
        Olenko minä nyt naurettava?
        Voi V***U
        Eihän nyt kukaan hylkää omatuntoaan ja sorru ns. pettämiseen ilman ettei olisi YRITTÄNYT ensin parantaa tilannetta.
        Se nyt sattuu vaan oleen niin että ne jotka eivät tunne itseään kuvittelevat tuntevansa paremmin toisen ihmisen ajatukset ja siksi moralisoinnillaan estävät koko edistyksen.
        Tämän takia suomi on kuin kehitymaa albania eikä puutu enää kuin kaavut naisille ja kivitykset jumalanpilkasta.

• jos ei oo miehes vielä oppinut hyväks rakastajaks, niin täytyy kertoa sulle karu totuus.
      SÄ OOT HUONO.
      kyllähän koirankin saa oppimaan erilaisia temppuja, kun sitä osaa oikein kouluttaa.
      jos ei muu auttanut, niin sun olis pitänyt "kädestä pitäen" näyttää ja kertoa miten hommat hoidetaan.
      sähän saat hävetä tosi paljon kun ja jos (juttuhan riippuu sun "salarakkaastas" mitä se viitsii ja haluaa tehdä. todennäköisesti ei ainakaan erota vaimostaan, koska ei oo sitä jo tehnyt) te erootte sun ukkos kanssa.
      sen uudet naisethan ihmettelee ihan kybällä et minkäslaisen eukon kans se on ollut naimisissa, kun ei osannut opettaa edes alkeita?

sä oot, tai ainakin sun pitäis olla kiitollinen sun "salarakkaas" vaimolle ja entisille tyttöystäville, kun ne on osanneet opettaa sen miehen niin hyväks rakastajaks.

ja tää juttu on tosi.
      oon meinaan itte kouluttanut omani niin hyvin, et kelpaa muillekkin.

• voihan

sitä kouluttaa ja toinen oppiakin, mutta jokainen valitsee itse milloin oppejaa käyttää ;-)

• Juuri
        voihan kirjoitti:

sitä kouluttaa ja toinen oppiakin, mutta jokainen valitsee itse milloin oppejaa käyttää ;-)

eiköhän ne opit ja taidot joko ole tai ei ole, ei näissä asioissa tarvi opettajaa eli jos kybällä synkkaa niin se on AIVAN IHANAA oli sit kyseessä minkä ikäinen/tasoinen/värinen/vapaa/varattu hyvänsä ;)

• Juuri kirjoitti:

eiköhän ne opit ja taidot joko ole tai ei ole, ei näissä asioissa tarvi opettajaa eli jos kybällä synkkaa niin se on AIVAN IHANAA oli sit kyseessä minkä ikäinen/tasoinen/värinen/vapaa/varattu hyvänsä ;)

haluaisin vielä tarkentaa, tai itseasiassa puolustaa tän alkuperäisen jutun kirjoittajan miestä. ei taida ukkoparka tietää mitä eukko ajattelee, kirjoittelee ja kaiken huipuks tekee??
        mun mielestä olis reiluu kertoa miehelle et ei iske, ja antaa toisellekkin mahdollisuus löytää joku sellainen ihminen joka välittää ja ehkä opettaakin jotain kivoja jippoja. (tällä sanalla jippoja, mä tarkoitan kaikkea seksiin liittyvää). seksiin liittyviä asioita voi aina (mun mielestä) oppia toiselta ja vastavuoroisesti opettaa toiselle.
        ei niiden tarvii läheskään aina olla joltain muulta opittuja, vaan voi sitä panna omatkin mielikuvitusnystyrät liikkeelle, ja keksiä kaikenlaista kivaa mistä itse ja toinen tykkäävät.

mä voin olla väärässä, mut mä käsitän juuren kommentin siitä synkkaamisesta, et se meinaa ihastumista tai rakastumista?

siinä mä oon ihan samaa mieltä, et edellämainitut rakastumiset ja ihastumiset on aivan ihania tunteita. ei siinä mitään.
        se vaan kaihertaa et tällä tavallaan viattomalla/viattomilla osapuolilla ei oo mitään (ehkä) aikaa tai tietoa varautua tulevaan. mitä se nyt sitten onkin.
        niitäkin juttuja on kuultu täälläkin satoja, et puoliso on luullut, et kaikki on hyvin, ja sit yhtäkkiä toinen kertookin haluavansa erota.

mun mielestä vaan on tosi väärin,et näiden kahden rakastuneen "edellisten" kumppaneiden "selän" takana touhutaan jotain, joka saattaa satuttaa tosi paljon.

pitäis olla jotenkin "reilu peli", eikä vaan ajatella itteään ja yrittää turvata oma selusta, jos asiat ei menekkään uuden tyypin kanssa niinkuin on kuvitellut.

no, joka tapuksessa, niinkuin meidän kaikkien tuntema Masa on sanonut:elämä on laiffii.
        eli välillä elämä satuttaa ja sataa kaatamalla paskaa niskaan ja toisinaan taas aurinko porottaa täydeltä taivaalta.

hyvät yöt kaikille. mun täytyy nyt mennä antamaan muksuille nuijanukutukset, koska ne ei mee nukkumaan hyvällä vaan pahalla.

no joka tapauksessa

• ajattelee sinusta?

Oletpa aika itsekäs olento. Onko hyvä seksi kiinni pelkästään miehestä. Et taida paljon häntä arvostaa etkä taida yleensä arvostaa parisuhdeta kun alat sekoilemaan varatun miehen kanssa.

Tekstisi viestittää ette kykene ajattelmaan juuri muuta kuin omia halujasi ja käytät ihmisiö härkisti hyväksi.

Toivottavasti saatte toisenne jotta voitte sitten pettää toisianne...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      6182
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4684
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      41
      3294
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      62
      3091
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      359
      1703
    6. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      11
      1498
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      71
      1391
    8. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1368
    9. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      241
      1308
    10. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1189
    Aihe