HYVÄT SUOMENKANSALAISET!! JÄRJESTETÄÄN MIELENOSOITUS VALTIOTA VASTAAN!! EDUSKUNNAN PALKAT ALAS SAMALLE TASOLLE KUIN OPISKELIJOILLA!!
VEROT ALAS!! MITÄ VAIN SYITÄ MIELENOSOITUKSENN. NÄYTETÄÄN, ETTÄ KYLLÄ ME SUOMALAISET OSATAAN!!
MIELENOSOITUS
6
344
Vastaukset
- Pate
Vaaditaan, että kaikkien kansanedustajien nimen pitää olla Koistinen. Jos ei ole valmiiksi, pitää vaihtaa. Ihan yhtä älykäs ehdotus kuin nuo sinunkin juttusi.
OISKO VARMUUDEN VUOKSI MINUNKIN PITÄNYT HUUTAA? - F. You!
Saakutin oppilas, TEE TÖITÄ!!!!!
Me maksetaan sun juopottelut siel sinun "koulussa"!!!!!!- nyt loppu
mun jupottelut koulussa?? minä vietän viikonloppuni hoitovauvan kanssa joka on paljon mielekkäämpää puuhaa kuin juopottelu teidän rahoilla..=) ja käyn koulun ohella myös töissä joten maksan veroilla oman opintotukeni joten älä siihen takerru..
- kjagöljadfl
nyt loppu kirjoitti:
mun jupottelut koulussa?? minä vietän viikonloppuni hoitovauvan kanssa joka on paljon mielekkäämpää puuhaa kuin juopottelu teidän rahoilla..=) ja käyn koulun ohella myös töissä joten maksan veroilla oman opintotukeni joten älä siihen takerru..
Mä oon samaa mieltä sun kaa. Mä oon itekkin miettiny sitä mut oon ala-ikänen ja sillei.
- reservissä
Esittemäsi ongelma on puhuttanut Suomen ja suomalaisten parasta tavoittelevia kansalaisia jo kauan sitten. Marssittiin kylttien kanssa ja pidettiin kokouksia, vaadittiin ja laadittiin koulujärjestelmä. Sen ansiosta jokainen lapsi syntyperästä ja varallisuudesta riippumatta tänäkin päivänä saa nauttia ilmaisesta ja pakollisesta koulutuksesta. Siellä muun hyödyllisen muassa kasvatetaan yhteistoimintaan muiden ihmisten kanssa, opetetaan tärkeimmät luonnonlait sekä järjestytyneessä demokraattisessa yhteiskunnassa elämisen perusasiat. Ellet jostain syystä päässyt mukaan aikanaan, niin pyri joukkoon nyt. Milloinkaan et ole liian vanha oppimaan.
- Kuka vaan.....
koskaan ajatellut muuttaa toiseen maahan? Siinäpä Suomelle rangaistusta kerrakseen ;-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701