Olen miettinyt matkapuhelimen käytön eettisiä puolia, kuten työntekijöiden oikeuksia ja ympäristöasioita. Masennuin kuullessani, että Nokia on huono valinta ainakin työntekijöitä ajatellen. Suuntasin SonyEricssonin kotisivuille, löysin asiaa siitä kuinka yritys hoita kyseiset asiat hyvin ja luulin löytäneeni uuden puhelimeni valmistajan. Petyin kuitenkin käytyäni myös Nokian sivuilla. Samat pälinäthän sielläkin olivat.
Tietääkö joku enemmän?
Eettinen puhelinvalmistaja
5
367
Vastaukset
- Faxe
Niin minäkin ja sen takia minulla ei ole matkapuhelinta.
- webe71
mun tietääkseen Beneffonilla ei ole kun yks tehdas suomessa että eikö se kelpais eettiseks valinnaks.
- parhaasta päästä
Älä usko kaikenlaista propagandaa, älä myöskään kaikkea, mitä Nokiaa vastaan propagoidaan.
Nokia varmasti on parhaimmasta päästä näistä firmoista. Se on saanut palkintojakin ekologisten arvojen huomioimisesta. Muut ei ole saaneet senkään vertaa. Ja ottaen huomioon paikalliset olot, Nokian työntekijöillä on varmasti hyvät olot verrattuna paikallisiin yrityksiin.
Osta suosiolla nokialainen- webe71
Mutta valmistaa niitä puhelimia Kiinan kommunistisessa kansantasavallassa jossa puolue pitää tosi hyvää huolta ympäristöstä, ihmisoikeuksista ja korruption vastaisesta taistelusta.
webe71 kirjoitti:
Mutta valmistaa niitä puhelimia Kiinan kommunistisessa kansantasavallassa jossa puolue pitää tosi hyvää huolta ympäristöstä, ihmisoikeuksista ja korruption vastaisesta taistelusta.
Se kommunismi murenee. Kiinalaiset ovat sentään ihmisiä verrattuna Saharan eteläpuolisiin afrikkalaisiin! Kysykää Tatu Vanhaselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760