..yleensä vähän hörhöjä tai hulluja?.. oon tullut siihen päätökseen että tärpättihöyryillä on jotain tekemistä asian kanssa.. oon kuitenkin keksinyt ratkaisun tähänkin ongelmaan.. hengityssuojain.. tästä lähtien maalaan kaasunaamari päässä..
mixi taidemaalarit ovat
14
424
Vastaukset
- miukuli22
siitä se johtuu...
Pistätkös ilokaasua sinne säiliöösi? :o))..juuei.. maalaamisesta ei tulis yhtään mitään jos hekottaisin selälläni maassa omille typerille ajatuksilleni..
- miukuli22
pervokki kirjoitti:
..juuei.. maalaamisesta ei tulis yhtään mitään jos hekottaisin selälläni maassa omille typerille ajatuksilleni..
ajattele kuinka riemunkirjavaa tulisi, siinä hihitellessä vaan montaa sortia väriä joka seinään, niin eiköhän omistajat ole tyytyväisiä lopputulokseen.
Ja hintaa voit nostaa samantein, ei sitä nyt normaalitaksoilla sovi abstaktia taidetta julkisivuihin ainakaan jaella. :o))) miukuli22 kirjoitti:
ajattele kuinka riemunkirjavaa tulisi, siinä hihitellessä vaan montaa sortia väriä joka seinään, niin eiköhän omistajat ole tyytyväisiä lopputulokseen.
Ja hintaa voit nostaa samantein, ei sitä nyt normaalitaksoilla sovi abstaktia taidetta julkisivuihin ainakaan jaella. :o)))..saattaa sopii muttei oikein mulle.. en tee värikkäitä enkä abstrakteja maalauksia.. oikeasti päihtyneessä olotilasssa maalaaminen ei oo mun juttu..
- miukuli22
pervokki kirjoitti:
..saattaa sopii muttei oikein mulle.. en tee värikkäitä enkä abstrakteja maalauksia.. oikeasti päihtyneessä olotilasssa maalaaminen ei oo mun juttu..
siitä taitaisi kenelläkään muullakaan mitään tulla olisi se sitten työ kuin työ... vaarallista se silloin olisikin...
miukuli22 kirjoitti:
siitä taitaisi kenelläkään muullakaan mitään tulla olisi se sitten työ kuin työ... vaarallista se silloin olisikin...
..tehdessä ei paljoo kannata päihteitä käyttää.. hommat menee yleensä vaan pilalle.. oon joskus pienessä hiprakassa maalannut ja voin sanoo ettei tuu mitään.. ainakin tässä hommassa pitää olla niin tarkka ja kun käsikään ei oo tarpeeks vakaa..
- miukuli22
pervokki kirjoitti:
..tehdessä ei paljoo kannata päihteitä käyttää.. hommat menee yleensä vaan pilalle.. oon joskus pienessä hiprakassa maalannut ja voin sanoo ettei tuu mitään.. ainakin tässä hommassa pitää olla niin tarkka ja kun käsikään ei oo tarpeeks vakaa..
huuhaata tietenkin.
Olin kanssa sellaisessa työssä ennen kun piti käsi olla tosi vakaa....
Hmm.. päätin sitten yhtenä iltana pikkuisen juhlistaa ja seuraavana aamuna kun meni töihin, oli siinä naurussa pitelemistä kun kädet vispas kuin sähkövatkain.
Eipä sinä päivänä kauhean ahkera työläinen ollut, oli ihan ensimmäinen ja viimeinen kerta keskellä viikkoa. :o)) miukuli22 kirjoitti:
huuhaata tietenkin.
Olin kanssa sellaisessa työssä ennen kun piti käsi olla tosi vakaa....
Hmm.. päätin sitten yhtenä iltana pikkuisen juhlistaa ja seuraavana aamuna kun meni töihin, oli siinä naurussa pitelemistä kun kädet vispas kuin sähkövatkain.
Eipä sinä päivänä kauhean ahkera työläinen ollut, oli ihan ensimmäinen ja viimeinen kerta keskellä viikkoa. :o))..on iihan kauhee.. ei kai käsi koskaan täysin vakaa voi olla..
- miukuli22
pervokki kirjoitti:
..on iihan kauhee.. ei kai käsi koskaan täysin vakaa voi olla..
ehkä kuulostaa, mutta puukolla puolen millin väliin, eikä ohi saa lipsahtaa vetäessä alaspäin.
Kyllä käsi "harjaantuu" vuosien saatossa, ekat kerrat oli täyttä verta, hikeä ja tuskaa. :o)) miukuli22 kirjoitti:
ehkä kuulostaa, mutta puukolla puolen millin väliin, eikä ohi saa lipsahtaa vetäessä alaspäin.
Kyllä käsi "harjaantuu" vuosien saatossa, ekat kerrat oli täyttä verta, hikeä ja tuskaa. :o))..sellasta en kyll näillä käsillä menis yrittää.. puukko olis pian otsassa..
- miukuli22
pervokki kirjoitti:
..sellasta en kyll näillä käsillä menis yrittää.. puukko olis pian otsassa..
edes sitten kokeile... älä edes ilokses...
Kaikkea sitä on elämässä joutunut/ saanut tehdä.
Nyt miukuli lähtee kylille, mene sinä ostamaan se naamari, ovat muuten aika arvokkaita, mutta mitä ei terveytensä eteen tekisi. :o)) miukuli22 kirjoitti:
edes sitten kokeile... älä edes ilokses...
Kaikkea sitä on elämässä joutunut/ saanut tehdä.
Nyt miukuli lähtee kylille, mene sinä ostamaan se naamari, ovat muuten aika arvokkaita, mutta mitä ei terveytensä eteen tekisi. :o))..multa löytyy enshätään pienempi hengityssuojain..
- i`m ok
kyllä se niistä myrkkyhöyryistä johtuu.tai sitten vaan yksinkertaisesti siitä että hulluus on "in".idiootteja kaikki tyyni.
..aionkin tästä lähin suojata aivoni niiltä höyryiltä tai siirtyy vesiliukoseen öljyväriin.. sellasiikin kuulemma on..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752853- 572796
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172633- 412072
- 522046
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2772015Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21100Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009