Eihän tämä tänne mitenkään kuulu. Mutta olen niin kovin ihastunut. Ehkä vihdoinkin niistä monista tapaamistani miehistä olen löytänyt sen Ihan oikeasti oikean miehen, jonka kanssa viettää loppuelämä yhdessä ja onnellisena. Vaikka tapaamisestamme on vain viikko (naurettavaa tiedän), mutta silti Fiilis sisälläni on tosi vahva.
-C-
Olen niin ihastunut!!
7
1770
Vastaukset
- jouh
20 cm fiilistä sisälle vahvasti ja pää heti sekaisin viikon sisällä. Ei hjuva jutu.
- armastelijakarvastelija
Olet vaan ihastunut ihastumisen tunteeseen. Olet saanut sitä mitä olet hakenutkin ja luulet löytäneesi. Harhaa vain.
- -Cilla-
Kukaan phunut mitään 20cm pienemmästä tai suuremmasta missään kohtaa sisällä olosta? ;)
- onnea !
...en halua olla negatiivinen tai katkera, itsekin olen ihastunut, rakastunutkin...mutta se oli ja meni, jäin vähän roikkumaan.
Olen iloinen sun puolestas että oot ihastunut, nauti niin kauan kun sitä kestää, aina ei onni kestä...
Viikko tapaamisesta...en hehkuttais tai kertoisi täällä, olen taikauskoinen ja kokemuksen perusteella kätken ihastumisen ja onnen siihen asti kunnes tuntuu olevan tosi varmalla pohjalla
Pidän peukkuja sulle !- -Cilla-
Kiitos kannustavasta viestistäsi. Tiedän sen itsekin että viikko on LIIAN lyhyt aika. Aijon silti nauttia tästä. Enää en osaa olla hiljaa. Tämä tuntuu Nyt hyvältä. .
Jaksamisia sinulle elämässäsi!
-C- - usko, toivo ja yrjö
-Cilla- kirjoitti:
Kiitos kannustavasta viestistäsi. Tiedän sen itsekin että viikko on LIIAN lyhyt aika. Aijon silti nauttia tästä. Enää en osaa olla hiljaa. Tämä tuntuu Nyt hyvältä. .
Jaksamisia sinulle elämässäsi!
-C-Ota lääke, jotta jaksat. Pateettista touhua kerta kaikkiaan.
- sieppari ruis.....jotain
kaunista!! ota hetkestä kiinni ja NÄYTÄ tuntees ettei mee ohi. mut jos menee v#tuiks niinkuin 75% menee, niin oo oma ittes= VITUT TÄÄ SATU!!
onneks elämä on niin helppoo....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862