Luin juuri seitsemän päivää lehden sivuilta jossa henna väitti olevansa synnitön. Kukaan ihminen ei ole synnitön jokaisessa meissä on jotain pahaa. Uskovaisetkin on tavallisia ihmisiä.
Typerästi sanottu hennalta
8
1191
Vastaukset
- Hanski
Joo, mutta luuletko, että Seiska kirjoittaa kommentit sanasta sanaan? Itse en olisi ollenkaan varma, että Henna on noin sanonut.
- raatelija lehti
No voi himskutti kun mekin täällä menttiinkin hehkuttamaan tuota uskisasiaa. Kaduttaa ja todella.
Seiska on aika raatelija lehti. Omaan arvoonsa tuommoset
- kansa
valitsisi kunnon tyttöä. Niitä pelottaa?
16 v saa ollakin synnitön vielä. Häh? Synnillinenkö pitäs olla ja sitäjulistaa ?- ateisti
olen isoskoulutuksen käynyt, mutta nykyisin ateisti. ihmiselle "annetaan" syntymässä perussynnin taakka kannettavaksi. taakka tarkoittaa pidättäytymistä "viinan himoista", seksistä ennen avioliittoa jne. eli hennalla on perussynnin taakka kannettavanaan, mutta synnitön hän voi olla siinä mielessä ettei ole "sortunut"
- myös
ateisti kirjoitti:
olen isoskoulutuksen käynyt, mutta nykyisin ateisti. ihmiselle "annetaan" syntymässä perussynnin taakka kannettavaksi. taakka tarkoittaa pidättäytymistä "viinan himoista", seksistä ennen avioliittoa jne. eli hennalla on perussynnin taakka kannettavanaan, mutta synnitön hän voi olla siinä mielessä ettei ole "sortunut"
isoskoulutuksen käynyt ateisti... ;) Eikös synniksi lasketa myös "pahat" ajatukset, kateus, juoruilu jne. Olen melko varma, ettei kukaan voi välttyä kaikielta synniltä, ei edes kuorotyttömme Henna. Tai ehkä hän oli juuri rukoillut ennen Seiskan haastattelua ja kokenut saaneensa synnit anteeksiannetuiksi ja unohdetuiksi. Toisaalta "itsensä ylentäminen", tässä tapauksessa synnittömäksi kehuminen, on myös synti... Heh! Veikeää!
- Mikke
myös kirjoitti:
isoskoulutuksen käynyt ateisti... ;) Eikös synniksi lasketa myös "pahat" ajatukset, kateus, juoruilu jne. Olen melko varma, ettei kukaan voi välttyä kaikielta synniltä, ei edes kuorotyttömme Henna. Tai ehkä hän oli juuri rukoillut ennen Seiskan haastattelua ja kokenut saaneensa synnit anteeksiannetuiksi ja unohdetuiksi. Toisaalta "itsensä ylentäminen", tässä tapauksessa synnittömäksi kehuminen, on myös synti... Heh! Veikeää!
Kukaan Raamattua tunteva ei sano, että olen synnitön. Ottakaa nyt hyvät ihmiset huomioon, että Seiska ei kirjoita haastatteluja kasetilta sanatarkasti. Myös lauseyhteydestä voi poimia sopivia lausahduksia, joita ei ole tarkoitettu sellaisiksi.
Jos teidän mielestä Seiska on asiallinen lehti, niin sitten voitte kyllä mun puolesta arvostella Hennaa tästä asiasta. - olin
myös kirjoitti:
ennen ateisti. Enää en usko ateismiin.
- Justiina
Henna on vielä lapsi.Ja lapsethan on tunnetusti aika viattomia.*virn*.
Mutta aika naivia on ajatella noin......Uskovaiset on kuiteskin aika outoo sakkia muutenkin,ja ajattelevat maailmaa vääristyneesti,jotenka pannaan tämä synnittömyyskin sen piikkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027