Tietääkö kukaan mitä kuuluu Pauli Rotille Kotkasta/Karhulasta? Kävi -70 luvulla tansseissa Kvl:n suunnalla. Jos itse näet tämän, tiedät varmaan kuka kysyy.
Pauli Kotkasta
7
609
Vastaukset
- pmmr
Pauli on mun setä ja kerroin sille viestistä.
Paulilla ei ole nettiä ja pyysi mua antamaan numeronsa mutta ei näin julkisesti.Joten jos laitat mulle sun sähköpostiosotteen ni lähetän Paklen numeron ni voit viestittää.
[email protected]- Nimetön
En tiennytkään,että hänellä on veli. Luulin, että vain sisko. Silloinhan Pauli olisi enosi. Miten voi luottaa, että asia OK. Kerro jotain tietoja, mistä voin tunnistaa Paulin. Palaan kyllä asiaan ja annan sp-osoitteeni kun saan hiukan varmistusta asialle.
- paulin bile-kamu
Siis täytyy olla epätoivonen neitonen, jos vielä kaipaa rotia...varmaan muistaa yhen vaalean neitosen...neitosia oli viikossa 2-3...ja ympäri suomea, kun matkatöissä oli...ja kerta kuussa oli hoidattamassa tauteja lekurissa...juu...hyvä oli tanssimaan...mutta sehän meillä miehillä oli se esi-leikki...lykkyä kuule sulle pyttyyn...hah..
- pmmr
oliko sun isä tehtaanjohtaja?
Ja Paklen numeron saat tiedustelusta jos et luota muhun.- Nimetön vaalea neitonen
Ei ole kyse siitä, etten luottaisi sinuun. Näillä palstoilla kun vaan näkyy kaikenlaista....
- ihmettelevä
Nimetön vaalea neitonen kirjoitti:
Ei ole kyse siitä, etten luottaisi sinuun. Näillä palstoilla kun vaan näkyy kaikenlaista....
jos,et usko kun sen joku tuntee?
Eikös tarkoitus olla löytää kyseinen henkilö?
- pmmr
Pauli odottaa soittoasi.
Nyt mä oon oman osani tehny,pallo on sulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760