Pauli Kotkasta

Vaalea neitonen, E

Tietääkö kukaan mitä kuuluu Pauli Rotille Kotkasta/Karhulasta? Kävi -70 luvulla tansseissa Kvl:n suunnalla. Jos itse näet tämän, tiedät varmaan kuka kysyy.

7

609

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pmmr

Pauli on mun setä ja kerroin sille viestistä.
      Paulilla ei ole nettiä ja pyysi mua antamaan numeronsa mutta ei näin julkisesti.Joten jos laitat mulle sun sähköpostiosotteen ni lähetän Paklen numeron ni voit viestittää.

[email protected]

• Nimetön

En tiennytkään,että hänellä on veli. Luulin, että vain sisko. Silloinhan Pauli olisi enosi. Miten voi luottaa, että asia OK. Kerro jotain tietoja, mistä voin tunnistaa Paulin. Palaan kyllä asiaan ja annan sp-osoitteeni kun saan hiukan varmistusta asialle.

• paulin bile-kamu

Siis täytyy olla epätoivonen neitonen, jos vielä kaipaa rotia...varmaan muistaa yhen vaalean neitosen...neitosia oli viikossa 2-3...ja ympäri suomea, kun matkatöissä oli...ja kerta kuussa oli hoidattamassa tauteja lekurissa...juu...hyvä oli tanssimaan...mutta sehän meillä miehillä oli se esi-leikki...lykkyä kuule sulle pyttyyn...hah..

• pmmr

oliko sun isä tehtaanjohtaja?
      Ja Paklen numeron saat tiedustelusta jos et luota muhun.

• Nimetön vaalea neitonen

Ei ole kyse siitä, etten luottaisi sinuun. Näillä palstoilla kun vaan näkyy kaikenlaista....

• ihmettelevä
        Nimetön vaalea neitonen kirjoitti:

Ei ole kyse siitä, etten luottaisi sinuun. Näillä palstoilla kun vaan näkyy kaikenlaista....

jos,et usko kun sen joku tuntee?
        Eikös tarkoitus olla löytää kyseinen henkilö?

• pmmr

Pauli odottaa soittoasi.
      Nyt mä oon oman osani tehny,pallo on sulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe