Saatiinhan sitten kasteelle oma palsta.

engelmama

Hei!

Ilokseni huomasin, että kasteella ja sen pohtimisella on nyt sitten oma palsta, jossa sitä voi pohtia ilman, että muut kristillisyydestä keskustelevat palstat ovat täynnä kastekeskustelua. Ehdotin palstaa ylläpitoon, koska ainakin helluntailaisuus-palstalla olen saanut palautetta siitä, että siellä ei jakseta jatkuvasti vatvoa kastekysymystä.

Tälläkin palstalla toivon, että asiasta voitaisiin keskustella MAHDOLLISIMMAN kiihkottomasti ja toista ihmistä kunnioittaen. Vain asiat saavat riidellä, eivät ihmiset.

Keskustelua odottaen

Anne

6

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RitariOlevainen

Otit sitten vaan lisää sheriffin "taakkaa" vastuullesi,vaikka kyllä tuo homma sinulle sopii hyvin.
      kestät ,sen olen nyt huomannut,kritiikkiä aika hyvin,pillastumatta,että ei muutakuin siunausta sinulle.
      Oli hyvä oivallus tuoda kaste pois tuolta "pää" palstalta,täällä on tilaa vaikka pidempiinkin selityksiin,jos sitä mielii?
      Hyvät jatkot. t."RitariOlevainen"

• Ehkä on hyvä näin.

Itse mielelläni keskustelen kasteesta millä palstalla vain, enkä soisi sitä rajoitettavan.
      Onhan Raamattukin täynnä kasteasiaa, niin miksi emme mekin siitä saisi puhua.
      Niin monia kasteasiat pohdituttavat.
      Voi olla vuosien "projekti" edessä, kun sitä alkaa pohtimaan ja tutkimaan Raamatusta.
      Ja aina on jotain uutta opittavaakin, vaikka jo luulee oppineensa lähes kaiken.

Pysytään kuitenkin keskusteluissa asialinjalla, eikä mollata toisinajattelijoita.
      Perustellaan myös näkemyksemme Raamatun Sanalla!

vielä kiitos engelmama (mistä moinen nimi?)

• engelmama

Hei Tapio!

Silloin, kun rekisteröin nikkini engelmama, olisin halunnut oikeastaan rekisteröidä pelkästään Anne, mutta se oli jo varattu. Olen kulkenut useammalla foorumilla (tosin en suomenkielisellä) nikillä Engelmama ja se oli sitten ainoa, joka tuli mieleen.

Alkunsa nikkini saa parin vuoden takaisista tapahtumista, kun minusta tuli pienen enkelin äiti... kun poikani syntyi suoraan Taivaaseen.

Anne

• tode'

vielä kun saataisiin helari-palstalla jatkuvaa kärhämää aiheuttavalle ilmiölle, "homous", oma palsta...

• sun-glasses

Tämä tode´n ehdotus tuli kuin omista ajatuksistani, että myös "homous"-keskusteluille olisi aivan oma palstansa. Vai olisiko tasapuolisuuden nimissä parempi esim. otsikko:
        "seksuaaliset vähemmistöt ja uskonto"?

• engelmama
        sun-glasses kirjoitti:

Tämä tode´n ehdotus tuli kuin omista ajatuksistani, että myös "homous"-keskusteluille olisi aivan oma palstansa. Vai olisiko tasapuolisuuden nimissä parempi esim. otsikko:
        "seksuaaliset vähemmistöt ja uskonto"?

Iltaa vaan tytöt!

Tuota minäkin toivoisin. Ja kai se ylläpito siihen suostuisikin. Vaikka asiassa on tietty yksi pikku juttu. Jos nimittäin ehdottaa uutta palstaa, niin on lähdettävä sille sheriffiksi. Ja NIIN masokisti se en ole minäkään, että... ;-)

Hyvät sunnuntai-illan jatkot!

Anne

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      66
      5994
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      53
      3011
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      31
      2193
    4. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1807
    5. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      19
      1773
    6. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      18
      1750
    7. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18
      1519
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      13
      1512
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      48
      1486
    10. Hyvää joulua!

Naiselle. Tänä vuonna tutustuttiin ❤️
      Ikävä
      9