Onko koskaan elämässä tullut sellainen olo, että ei auta edes Maamme-laulu?
*huoks*
Ei auta edes Maamme-laulu
23
1111
Vastaukset
- Judge
Silloin kuunnellaan tukevampaa inspiraation lähdettä. Nykyään kelpaa kappale "Taivas lyö tulta". Siis edelleen! Taidan olla omituinen. xD
- Maxelle
-jos auttais minuakin-
- Maxelle
Ja nauroin ihan hurjasti!
*oonko omituinen minäkii?*
- fr. Vasa..
-noo,joskus tulee sellanen fiilis ku lukee näitä juttuja,ja funtsii et ei taida suomalaisilla olla toivoa..-sit kuitenki muistaa,et täällä sätissä onnex kuitenki pieni vähemmistö KAIKISTA kansalaisista.. :)
- Maxelle
Päinvastoin...
- puhuri
Mitä sä siellä ojan pohjilla teet? Annas nyt ku mä vähän nostan sua ylös. Vaatteetki ihan kurassa. Lauletaan se vanha Neuvostoliiton kansallislaulu, jos vaikka olis apua. Ja sit kyllä kerrot mikä sut kaikkien vitsien jälkeen tommoselle vaihteelle sai.
- tukkusutija
voi tulla syliin ämpärillinen.
- Maxelle
Ämpäri näköjään auttaa :D
- eeva-sisko
aika toivotoman tuntuinen fiilis, mutta tullut ja mennyt.
Kaikkiin ongelmiin ja pattitilanteisiin löytyy kuitenkin ratkaisu.
Täytyy vain rauhoittua miettimään, suunnittelemaan ja pohtimaan.
PS, enkä ole edes optimistista luonteen laatua omistava, vaan se ryppyotsainen melankoolikko.- Maxelle
Sitä on olo kuin jäitä polttelis.
*sight* - eeva-sisko
Maxelle kirjoitti:
Sitä on olo kuin jäitä polttelis.
*sight*kuin joisi tervaa, tai todellakin yrittäisi poltella jäitä.
Nyt minulla on juuri sellainen olo.
Sauna on lämmin ja ruokakin oli, mutta ehti jäähtyä kun mies ei muistanutkan tulla kolmen vartin kuluttua kaljoilta. On kulunut jo kolme tuntia ja minä tässä mietin, että suuttuisinkohan ;) - Maxelle
eeva-sisko kirjoitti:
kuin joisi tervaa, tai todellakin yrittäisi poltella jäitä.
Nyt minulla on juuri sellainen olo.
Sauna on lämmin ja ruokakin oli, mutta ehti jäähtyä kun mies ei muistanutkan tulla kolmen vartin kuluttua kaljoilta. On kulunut jo kolme tuntia ja minä tässä mietin, että suuttuisinkohan ;)no tuo olis jo jäävuorenpolttoa...
Kannattaako suuttua? tuskin se auttaa.
- Jermu
ja sitten naurattaa taas...Kjäh!
- Maxelle
On sulla kans neuvot
:D
- Irmeli
on tosi surkee lauluääni mut aika usein on ollu tilanteita joissa on täysin pimennossa labyrintissä.Ulospääsyä ei löydy vaikka kuinka hortoilis ja ali ei mahdu vaikka kuinka punnertais.
- Maxelle
väkisinkin epävireeseen
- Pirre*
*perkele*
- Irmeli
iltaa vaan.Mitäs noi tähdet merkkaa ton voimasanan ympärillä?Sulla muutes oli lyhy mut ytimekäs mielipide.
- Pirre*
Irmeli kirjoitti:
iltaa vaan.Mitäs noi tähdet merkkaa ton voimasanan ympärillä?Sulla muutes oli lyhy mut ytimekäs mielipide.
*vituttaa*
- Irmeli
Pirre* kirjoitti:
*vituttaa*
kans *vituttaa* aika usein ja tiedän tunteen.Sun kantsis päästää vähä höyryjä pihalle.Menee sillai nopeemmin ohi.Tee jotain sellasta mitä inhoot oikeen raivolla ja pura se *vitutus* siihen.
Mää alan aina siivoomaan ja sillä menee ohi tosi nopsaan. - Pirre*
Irmeli kirjoitti:
kans *vituttaa* aika usein ja tiedän tunteen.Sun kantsis päästää vähä höyryjä pihalle.Menee sillai nopeemmin ohi.Tee jotain sellasta mitä inhoot oikeen raivolla ja pura se *vitutus* siihen.
Mää alan aina siivoomaan ja sillä menee ohi tosi nopsaan.inhoon siivoamista, siitä *vitutus* vain lisääntyy..:/
Tähdet olivat siksi, kun minulle sanottiin pienenä ettei saa kiroilla..:)
- Tanevaan
Silloin vaan kampaan hiukset taaksepäin ja oion kravatin.
- Maxelle
No kammalle sentään löytyis vielä töitä.
Semmosta vaan joskus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760