No nyt alkaa

Porukka on vetämässä jotain roolipukuja päälle

23

2589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jotain linnanneito-pukuja naisilla, ja ritaripukujen näkösiä miehillä

    • Perttu kai sitten pk-huoneessa kun ei ole näkynyt.. kai kirjoittelee päiväkirjaa...

      Olisiko aiheena muuten larppaus mistä ovat aina välillä vitsailleet :D

      • nam

        systeemit kyllä on! Hienot puvut ja herkut! Kynttilät kakun päällä!


      • Sari

        Viitsitkös kertoa aina pienissä koosteissa tähän. Kiitos sefu!!!!!!!!!


    • jotain rajaa

      oikeesti hei tosi tylsä lopettasit jo noi sun lapselliset kommenttis

      • ******

        Sinua harmittaa kun Perttu on niin suosittu..


      • mä fanitan peraa
        ****** kirjoitti:

        Sinua harmittaa kun Perttu on niin suosittu..

        haluisin panna perttua


    • tunnelma

      Porukka odottaa päiväkirjahuoneen ulkopuolella että Perttu tulisi. Meinaavat ilmeisesti laulaa jotain... Kakkukynttilätkin kohta loppuu heh

    • Ja nyt on ilotulitus!!

    • menossa

      Pihalla katsovat raketteja...

      Pertulla hienoimmat releet.. Miekka ja kaikki.

      Pihalla on joku grillibile tiedossa

      • ropotto

        Keskiaikaiset bileet... Miltäs ilotulitus näytti siellä Espoossa?


    • tulee

      Lahjoja jakavat...

    • Perttu ihmettelee milloin oikein ovat lahjoja tehneet.. Ei ollu Pertulla mitään aavistusta. "Voi vitsi" "ei voi uskoo" Perttu vaan hokee... Repeili muiden tekemille lahjoille

    • Puolikas sikä paistettuna odottamassa pöydässä.. Tästähän tulee oikeen kunnon keskiaikaset syömingit

      • börje.37v

        ihana kommentti sulta .....=)


    • alkaa

      "larppauskamat päällä synttäreillä, voi vitsi" päivittelee Perttu ulkona juhlapöydässä. Perttu piti pienen kiitospuheen ja ei muutaku sian kimppuun. Perttu leikkailee porukalle aimo kimpaleita.

      • Tiinalle

        "sori on vähän lihapainotteiset bileet". "Mä oon kuullu että tällänen musta on kasvispossua" :)


      • ...
        Tiinalle kirjoitti:

        "sori on vähän lihapainotteiset bileet". "Mä oon kuullu että tällänen musta on kasvispossua" :)

        soi musa..fiilikset porukoilla korkealla..


      • Sari
        ... kirjoitti:

        soi musa..fiilikset porukoilla korkealla..

        Kiitos kun kerroitte mitä tapahtui!! Jännitin oliko mitään BB:e järjestänyt Pertulle. Ihanaa, loistavaa, mahtavaa, kyllä nyt ilopillerin kelpaa. Terveisiä Pertun kotiin!!!!!


      • kiva kuulla
        Sari kirjoitti:

        Kiitos kun kerroitte mitä tapahtui!! Jännitin oliko mitään BB:e järjestänyt Pertulle. Ihanaa, loistavaa, mahtavaa, kyllä nyt ilopillerin kelpaa. Terveisiä Pertun kotiin!!!!!

        että saavat vihdoin pitää hauskaa, varsinkin Perttu. Saapa vaan nähdä nouseeko tuostakin katkeruutta kun pohtivat myöhemmin... Mutta nyt kuulostaa ainakin että jokainen nauttii. Hienoa että viitsitte kommentoida, kun ei mullakaan tuota 24/7 ole. Tuollaista irrottelua kaivattiinkin :)


      • Tässä mennee nyt kauan. Tuota porukkaa ei saa pöydän äärestä kuin hetkeksi joraamaan jos sattuu tulemaan hyvä biisi. Juomaa tuntuu riittävän kyllä...


      • Sari
        Cesar kirjoitti:

        Tässä mennee nyt kauan. Tuota porukkaa ei saa pöydän äärestä kuin hetkeksi joraamaan jos sattuu tulemaan hyvä biisi. Juomaa tuntuu riittävän kyllä...

        ..kun juomaa on. Heillä on takana rankka viikko ja on syytä silloin juhlia. Tänään on lisäksi kaksi syytä eli Pertun synttärit ja se huono viikko takana.Kiitos sinulle taas Cesar* !!!


      • pomps
        Sari kirjoitti:

        ..kun juomaa on. Heillä on takana rankka viikko ja on syytä silloin juhlia. Tänään on lisäksi kaksi syytä eli Pertun synttärit ja se huono viikko takana.Kiitos sinulle taas Cesar* !!!

        Ompa viisasta vetää kännit keran viikossa jonkun tekosyyn varjolla, hei halloo.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe