Joonas oli selkeästi paras, vakuuttava ääni. Biisivalinnan vuoksi ei finaaliin pääsy saisi estyä. Kummallisia kommentteja tuomareilta että coldplay olisi muka tylsä.. Hyvin Joonas veti, ainoo ryhmästä jolla oli idoli statusta. Antti ja Elisa on vähän nobodyja, Karoliina liian valmis ja Pauliiina taas.. no ei ihan ehkä kuitenkaan idoli-kilpailuun sopiva.Äänestäkää hyvät ihmiset Joonas jatkoon!!!
Joonas FINAALIIN!!!!
10
608
Vastaukset
- aivan,
aivan
- aivan,
aivan.
- Nainen334
heh! Se oli ihan ylivoimaisesti surkein esitys mitä semeissä on ollut. Vielä huonompi kuin Ville.
- det
samaa mieltä.surkea.
- hymypoika
villen esitys meni jokseenkin poskelleen, mut oli mun mielestä silti hyvä. Ääni on jotenki sykähdyttävä. Samaten se edelliskierroksen joonas omaa aika erikoisen hienon äänen, epäselvä puhe vaa juippii!
- Jere
Joonas oli ihan jees, mutta Eli(i)san ääni kyllä puri
parhaiten. Ihmettelen miksi hän sai niinkin paljon
riepottelua tuomareilta.- Jere
Joonakselle pisteet siitä että tuntee muutakin musiikkia
kuin vanhat legendat ja soittolistojen vakiobiisit.
Itse äänestäisin Elisaa.
- gfgrse
Mikä sen coldplayn veisun nimi oli, jonka toi Joonas laulo?
- nimi oli
the scientist
- Uusi fani!
nimi oli kirjoitti:
the scientist
Tosi idoliainesta! Komea kuin mikä tuo Joonas!
Kaunis ääni ja ihana hymy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760