Israel vaatii

Iranin erottamista YK:stä johtuen Iranin demokraattisesti valitun presidentin mielipiteestä Israelin valtion olemmassaolon oikeutuksesta.

YK:n turvallisuusneuvosto tuomitsi Iranin demokraattisesti valitun presidentin lausunnon.

Miksei YK:n turvallisuusneuvosto tuominnut Amerikan Yhdysvaltain presidentin lausuntoa, jossa tämä niputti joukon YK:n jäsenmaita Pahan akseliksi? Miksei yksikään valtio vaatinut Amerikan Yhdysvaltojen erottamista YK:sta?

Miksi se, jolla on väkivallan imperiumi, on aina oikeassa?
Koska Suomi on myös väkivallan puolella, niin pitäisikö Suomessakin siirtyä vahvemman lakiin? Ase joka miehelle ja naiselle mukaan, Suomen hallitus on jo periaatepäätöksen antanut aseellisen voiman käytölle aina kun vastapuoli aukaisee suunsa.

23

888

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ateisti

      Milloinkas, te kommarit tuomitsette Iranin uhittelun?

      • jerre myrkky

        Kommareista en tiedä,mutta Iran aivan varmasti lopettaa "uhittelun" heti,kun maa tuntee olevansa turvassa USA.n ja sionismin raakalaisten hyökkäyksiltä.


      • vain niin
        jerre myrkky kirjoitti:

        Kommareista en tiedä,mutta Iran aivan varmasti lopettaa "uhittelun" heti,kun maa tuntee olevansa turvassa USA.n ja sionismin raakalaisten hyökkäyksiltä.

        Kyllä jerre tietää :)

        Kertoiko Iranin presidentti sinulle tämän?

        Sano nyt vielä kuitenkin pidätkö oikeana vai vääränä tälläisiä lausuntoja vai onko se epämiellyttävää sanoa?


      • jerre myrkky
        vain niin kirjoitti:

        Kyllä jerre tietää :)

        Kertoiko Iranin presidentti sinulle tämän?

        Sano nyt vielä kuitenkin pidätkö oikeana vai vääränä tälläisiä lausuntoja vai onko se epämiellyttävää sanoa?

        Jos maa on uhan alla,on siihen reakoitava. Kiistatta yhdysvallat ovat uhka Iranille!


      • vain niin
        jerre myrkky kirjoitti:

        Jos maa on uhan alla,on siihen reakoitava. Kiistatta yhdysvallat ovat uhka Iranille!

        Oliko iranin presidentin lausunto israilin täydellisestä hävittämisestä sinusta hyväksyttävä vai ei?


      • hyökännyt
        jerre myrkky kirjoitti:

        Kommareista en tiedä,mutta Iran aivan varmasti lopettaa "uhittelun" heti,kun maa tuntee olevansa turvassa USA.n ja sionismin raakalaisten hyökkäyksiltä.

        Eikö sinne iraniin viimeksi hyökännyt IRAK huom Jerre se on joku muu kuin noi sun mainitsemat. Vai oliko ne USA:n sotilaita naamioituneena Irakilaisiksi, ja Gaddam anto niille lainaksi maaperän josta hyökätä. HEI AJATELKAA ENSIN MITÄ KIRJOTATTE JOS TEILLÄ ON AIVOT KUNNOSSA.


      • uutisia?
        hyökännyt kirjoitti:

        Eikö sinne iraniin viimeksi hyökännyt IRAK huom Jerre se on joku muu kuin noi sun mainitsemat. Vai oliko ne USA:n sotilaita naamioituneena Irakilaisiksi, ja Gaddam anto niille lainaksi maaperän josta hyökätä. HEI AJATELKAA ENSIN MITÄ KIRJOTATTE JOS TEILLÄ ON AIVOT KUNNOSSA.

        Mikä valtio on uhannut Irania viimeaikoina ennen Iranin presitentin lausuntoa?


    • Antti

      Johan oli taas yksi kirjotus, oliko toi maininta pahan akselin valtiosta jokin uhkaus, sehän on sama jos sanois että sulla on paskat housuissa. Maa joka havittelee ydinasetta ja uhkaa hävittää israelin on kyllä erittain varteenotettava asia. Järki päähään , eikä perseeseen.

      • jerre myrkky

        USA ON uhka IRANILLE. Israel on vain työkalu!!


      • Tepi
        jerre myrkky kirjoitti:

        USA ON uhka IRANILLE. Israel on vain työkalu!!

        Ja mä oon uhka sulle. Ooot varmaan käynyt jonkun peräkylän apukoulun. Mikset puhu venäjästä mitää, eikö se ole uhka suomelle. Ja Ruotsi on uhka suomelle jääkiekossa. OHO


      • jerre myrkky
        Tepi kirjoitti:

        Ja mä oon uhka sulle. Ooot varmaan käynyt jonkun peräkylän apukoulun. Mikset puhu venäjästä mitää, eikö se ole uhka suomelle. Ja Ruotsi on uhka suomelle jääkiekossa. OHO

        Mitä Venäjä ja Ruotsi kuuluu tähän keskusteluun? Teillä on ihmeellinen kyky tarttua ainoaan "oljenkorteenne",koska asioista on tedän mielestänne vaikea keskustella.


      • Asko
        jerre myrkky kirjoitti:

        Mitä Venäjä ja Ruotsi kuuluu tähän keskusteluun? Teillä on ihmeellinen kyky tarttua ainoaan "oljenkorteenne",koska asioista on tedän mielestänne vaikea keskustella.

        Oletko jerre huomannut että täällä on israelin ja usa:n vihaajia ettei ne huomaa kuin kaksi pahaa valtiota mailmassa, mistäköhän se johtuu. Varmaan siitä kun on lelut tai tutti otettu liian aikasin pois. Jos mä sanon että oot pahan akseli tai tapan sut kumpi on pahempi uhkailu, jos tota ekaa vois uhkailuksi sanoa. Eiköhän se oo jotain muuta.


    • tekemistä

      pahanakselin nimeämisellä ja suvereenin valtion kartalta pyyhkimisellä on keskenään.

      Iran on vakava uhka papistoineen koko maailmalle se siin on paha. Jos Iran saa tahtonsa läpi niin kohta täälläkin kivitetään ihmisiä hengiltä.

      USA ei ole pyyhkimässä valtioita maailmakartalta toisin kuin Iran.

      • Eron

        Jerre tietää varmaan ton eron mikä se on.


      • jerre myrkky
        Eron kirjoitti:

        Jerre tietää varmaan ton eron mikä se on.

        Ei Iran ole hyökännyt rajojensa ulkopuolelle.Katsellaan nyt tätäpäivää. USA.han riehuu aseinensa ympäri maailmaa. Fiktiota,vai faktaa??


      • J.R
        jerre myrkky kirjoitti:

        Ei Iran ole hyökännyt rajojensa ulkopuolelle.Katsellaan nyt tätäpäivää. USA.han riehuu aseinensa ympäri maailmaa. Fiktiota,vai faktaa??

        Nyt oli kyse siitä Iranin presidentin lausunnosta. Hän lausui, että Israel on pyyhkäistävä maailmankartalta. Minusta erittäin hälyttävä lausunto. Ja lisäksi kun muistetaan, että Iran tukee terroristijärjestö Hezb Allahia, joka sekin vannoo Israelin tuhoamista, niin mitä tuumaat tästä?

        Vertauksesi USA:han ontuu. Sillä USA ei ole lausunut minkään valtion tuhoamista, vain terroristien tuhoamista, mikä on täysin oikein. Se, että sanoo toisen valtion olevan paha ei merkitse sitä, että se olisi tuhottava. Eihän USA puhunut mitään pahan akselin tuhoamisesta. Niin huomaatko mitä eroa on sanoa toista pahaksi tai sanoa tuhoavansa toisen?


      • Topias
        jerre myrkky kirjoitti:

        Ei Iran ole hyökännyt rajojensa ulkopuolelle.Katsellaan nyt tätäpäivää. USA.han riehuu aseinensa ympäri maailmaa. Fiktiota,vai faktaa??

        Johan vitsin möläytit. Aika moni terroristi on iranista kotosin. Missä muualla ne riehuu kuin rajojen ulkopuolella????????


      • ja jee
        Topias kirjoitti:

        Johan vitsin möläytit. Aika moni terroristi on iranista kotosin. Missä muualla ne riehuu kuin rajojen ulkopuolella????????

        Tämä jerre ja huu ovat prikulleen samanlaisia, kumpikaan ei ryhdy keskusteluun vaan heittelee vain kiukkuisia ja irrallisia kommentteja. Liekkö veljeksiä tai muute sukua :)


    • Kysyin, miksi hiekkalaatikon isoin poika saa terrorisoida muita, siihen en vastausta saanut.

      Minua ei kiinnosta paskan vertaa, onko Maapallolla Amerikan Yhdysvaltoja, Israelia, Suomen Tasavaltaa tai Xanadua.

      Missä teidän moraalinne on? Missä käsityksenne oikeasta ja väärästä?

      Miten te voitte olla sitä mieltä, että yksi on kategorisesti paha ja toinen on hyvä?

      • se, että

        YKn loisivat ja ahneet virkailijat jäisivät vaille siirtomaaherran elintasoa mikäli suurin maksaja (USA) erotettaisiin.


      • Enska
        se, että kirjoitti:

        YKn loisivat ja ahneet virkailijat jäisivät vaille siirtomaaherran elintasoa mikäli suurin maksaja (USA) erotettaisiin.

        En hyväksynyt tyyliä millä Itakiin mentiin. Ja onhan siitä selsiä dokumenttia, että USA:n pressaa huijattiin cia:n taholta. Nyt kuitenkin toi Iranin presidentin puhe ja heidän havittelema pommi, sillä ei takuulla ole kuin ensiksi tarkotus lähettää se lentopostissa israeliin. Nyt hyväksyn ehdottomasti ennaltaehkäisevän iskun tonne iraniin. Tais tois iranin presidentti te3hdä karhunpalveluksen israelille ja USA:lle. Sillä nythän jopa vanha tukija venäjä tuomitsi ton puheen.


      • Noona
        Enska kirjoitti:

        En hyväksynyt tyyliä millä Itakiin mentiin. Ja onhan siitä selsiä dokumenttia, että USA:n pressaa huijattiin cia:n taholta. Nyt kuitenkin toi Iranin presidentin puhe ja heidän havittelema pommi, sillä ei takuulla ole kuin ensiksi tarkotus lähettää se lentopostissa israeliin. Nyt hyväksyn ehdottomasti ennaltaehkäisevän iskun tonne iraniin. Tais tois iranin presidentti te3hdä karhunpalveluksen israelille ja USA:lle. Sillä nythän jopa vanha tukija venäjä tuomitsi ton puheen.

        Suosittelen että kaikki iranin ydinlaitokset tuhotaan ennaltaehkäisevässä iskussa. Ja takuulla jotain tohon suuntaan israel harkitsee.Silloin säästyy siviilit. Työntekijät tietää mitä on tulossa, voisivat jo valmiiksi pötkiä pakoon.


      • Shalom -1

        tod. näk. pari hihhulia on laittanut kaikki vastaukset aloitukseesi.

        Kyllä suomalaisten moraali on kohdallaan ja omat aivot käytössä.

        Harmaan sävyjä löytyy kaikkialta, kukaan ei ole vain paha ja toinen vain hyvä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe