ESPOON mielenkiintoinen TIE-

DOTUSONGELMA

Lauantain (29.10) hesari kertoo Espoon kaupungin tiedotuspäällikön eroavan virastaan kaupungin ylimmän johdon ja tiedotuspäällikön linjaerojen johdosta.

Tiedotuspäällikkö haluaisi olla REHELLINEN

Kaupungin ylin johto haluaisi SILOITELLA asioita.

Mutta miten on palstalaiset, siloitteleeko asiaoiden tilaa myös

-- YLE
-- Hesari
-- ASUNNONVÄLITTÄJÄT
-- Hallituksen kätyri TILASTOKESKUS
-- Ja kaikki muutkin RAHANVALLASTA elävät prsnta-mediat?

Otetaan nyt vaikkapa aiheiksi vaikkapa

-- TYÖLLISYYSKEHITYS todellisuudessa
-- Suomalaisten keskipalkka 2600 eur/kk ???
-- Välittäjien jälleen lupaamat hinnannousut
-- BKT:n kasvu irtisanomisaalloissa
-- EU-vakaussopimuksen rooli irtisanomisissa

jne jne jne..........

Miksi rahanvallasta elävät prsnta-mediat sittenkään toimisivat yhtään sen rehellisemmin kuin Espoon PORVAREISTA koostuva ylin johto?

eikö totta !

4

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KARVINISTI

Suomi tarvitsisi surkeesti rehellisen tiedonvälitys kanavan. Olen pitkään miettinyt mikä taho sellaisen voisi saada aikaan ja millä lihaksilla, mutta en keksi mitään.
      Keksiikö joku muu? Ehdotuksia.

• tiedotusvälineistö?

Kenties niihin aikoihin, kun kansalla oli todellisia EDUSTAJIAAN eduskunnassa.

Nythän demaritkin ovat porvareita ja lehdistönsä elää rahanvallasta.

Luulen, että muutosta ei tule, ellei ÄÄNESTYSKÄYTTÄYTYMINEN muutu !

Eikö totta!

• saivarrellaan,
        tiedotusvälineistö? kirjoitti:

Kenties niihin aikoihin, kun kansalla oli todellisia EDUSTAJIAAN eduskunnassa.

Nythän demaritkin ovat porvareita ja lehdistönsä elää rahanvallasta.

Luulen, että muutosta ei tule, ellei ÄÄNESTYSKÄYTTÄYTYMINEN muutu !

Eikö totta!

niin se on mitä ilmeisintä kusestusjatkoa jo meneillään olevaan.

Kokoomus olisi Suomessa halukas alentamaan äänestysikää nykyisestä 18 vuodesta 16 vuoteen.

Noita 16-vuotiata olisi kokoomuksen namusetien helpompi johdatella.

Vertailun vuoksi, USA:ssa äänestysikä alkaa vasta jostain 24 ikävuodesta. Eikä viinaakaan saa juoda sitä ennen.

Kokoomus taas haluaisi johdatella keskikaljan pehmittämiä 16 vuotiaita aivoja omaan leiriin.

• muumaa

Media menettää omasta mielestään keskeisimmän merkityksensä, mielipidevaikuttamisen, jos se kertoisi asioista kuivan totuuden. Totuus tulee median mielestä valjastaa hyötykäyttöön ja jotta sillä olisi tuota käyttöä on totuutta viilattava, siitä on etsittävä sopivia painotuskohtia, siitä on osa jätettävä kertomatta, joskus kaikki ja siihen on lisättävä asiaan kuulumatonta mutta mielipidevaikuttamisen kannalta sopivaa materiaalia. Se on vielä sijoitettava sopivaan kohtaan, sopivan kokoisena ja sopivana aikana.

Nyt totuus on valmis julkaistavaksi mutta alkuperäisen totuuden kanssa sillä on vain vähän jos ollenkaan yhteneväisyyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      122
      7111
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      122
      4907
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      64
      4215
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3443
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      719
      2241
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      270
      1663
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1445
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1418
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      57
      1366
    10. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1336
    Aihe