Tänäpäivänä heräsin aamulla varhain joka on tarkoitettu heräämiseen. Olin herätessäni hyvin levähtänyt.Aamut yleensä kuuluu olla heräämisen aikahetki vuorokaudesta.
Aikanani istuskelin mietiskellen onko vielä hetki nukkumiseen vai onko nousemisen ehtoja täytetty ja on liikuttava kohti alkavaa päivää jossa saa kokea uuden päivän alottamisen mieliherkkyyttä.
Kerro mielipiteesi.
tänä päivänä
3
147
Vastaukset
- ehkä?
olevasi uutinen? Palstan aihehan on
Keskustele päivänpolttavista koti- ja ulkomaan uutisista.- alusiterk
Jojoo, mutta kun oli niin herkkä hetki että mun oli pakko purkaa tunteitani muitten lukioitten keskudessa.
saadessani kirjoitella runollisesti, avautuu herkyys sisisäni pieninä pisaroina kohti tunnepurskaduksia aavaan tunnemereen joka virtaa ympäri maapallon kokonaisutta sadakseen liittää muille mieliherkille kanssaihmisille jotka kokeavat auroramaista auringonnousua synkässä syysilmoissa jotkä vain sydän näkee ja tunnistaa runoutta ylimässä ilmakehässä,keskelle kumpupilvien saattelemana lävistäen otsoonikerroksen suojaava ohutmaisen seittiä,
olo on mikä ilmavaa. - junnu
alusiterk kirjoitti:
Jojoo, mutta kun oli niin herkkä hetki että mun oli pakko purkaa tunteitani muitten lukioitten keskudessa.
saadessani kirjoitella runollisesti, avautuu herkyys sisisäni pieninä pisaroina kohti tunnepurskaduksia aavaan tunnemereen joka virtaa ympäri maapallon kokonaisutta sadakseen liittää muille mieliherkille kanssaihmisille jotka kokeavat auroramaista auringonnousua synkässä syysilmoissa jotkä vain sydän näkee ja tunnistaa runoutta ylimässä ilmakehässä,keskelle kumpupilvien saattelemana lävistäen otsoonikerroksen suojaava ohutmaisen seittiä,
olo on mikä ilmavaa.entäs aamulääkeet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862