Matti, sota ja

prohveetta

SEURAKUNTA
ESTÄÄ SUURSODAN SYTTYMISEN
Vuoden 1986 kirjaseni takakansitekstin alku:
"`Tuleva lähi-idän rauhansopimus ja uskovien katoaminen´
kirjassaan `Seurakunta lähtee´julistuksellaan tunnetuksi tullut raamatuntutkija,
maamme ensimmäisen kristillisen antikvariaatin omistaja, lappeenrantalainen Harri
Veijonen käsittelee Raamatun profetioiden toteutumista meidän aikanamme ja selvittää
tulevia tapahtumia.
"Koska Raamattu sanoo, että seurakunta ei lähde ennen kuin antikristus ilmestyy (2 Tess 2:3)
vahvistamaan rauhansopimusta yhdessä monien kanssa (Dan 9:27),
en ryhdy selittämään selvää sanaa vastakohdakseen."

Yleinen selitys - mm. Kalervo Syvännön selitys lähteenä - niidenkin uskovien piirissä, jotka ymmärtävät Daniel 9:27:n kuuluvan meidän aikaamme, on että kun rauhansopimuksen vahvistaminen on sama kuin antikristuksen ilmestyminen, seurakunta pidättää, estää antikristuksen ilmestymisen ja katoaisi maan päältä siis jo ennen tuota antikristuksen ilmestymistä vahvistamaan Jerusalemin valerauhaa.

Vaikka nuo selittäjät ovat jo parhaimpaan päähän kuuluvia, olen kuitenkin vielä juuri päinvastaisella kannalla heihin nähden tuossa kysymyksessä, että antikristus ei ilmesty seurakunnan ylösoton jälkeen vaan ylösoton tulon merkkinä juuri ylösottoa ennen. Ensin valerauha ja sitten ylösotto eikä päinvastoin.
2 Tess 2 puhuu estämisestä, pidättämisestä. Pidättäviä tekijöitä on kaksi. SE MIKÄ pidättää ja HÄN JOKA pidättää. Noilla SE tai HÄNkin on yleensä seurakunta maan päällä olemassaolollaan estämässä antikristuksen ilmestymistä. Minulla se on se, että aiemmin ei oltu noustu suoranaiseen kapinaan Jumalaa vastaan, luopumuksen huipun tulemattomuus. Olihan 2 Tess 2:ssa sanottu, että se ylösoton päivä ei tule ennen kuin luopumus tapahtuu (ja antikristus ilmestyy). Hän joka poistuisi pidättämästä olisi Jumala itse, joka sallii suuren antikristuksen tulla, koska Hänen silmäteränsäkin kimppuun (ennen) kristillinen maailmakin hyökkäsi, salli Israelin Jerusalemistakin käytävän neuvotteluja että se jaettaisiin kansainväliseksi kaupungiksi. Ulla Järvilehto taisi vastustaa ennustusta, että Jerusalem jaettaisiin osiin. En minä ole puhunut mistään silmäterä-Jerusalemin jakamisesta osiin vaan omistusoikeuden jakamisesta.

SEURAKUNTA PIDÄTTÄÄ SUURSODAN SYTTYMISEN

Seurakunta ei siis estä Antikristuksen tuloa ja ilmestymistä vaan näkee ne tapahtumat jo parhaillaan alkaneena. Mutta vielä kongreettisemminkin Gorba tulee ja ilmestyminen selkeästi nimensä laitto Jerusalemin valerauhan sopimuspaperiin noin 11. 9. 2007.

RAAMATUN MAALISKUUN IDUS
Seurakunnan olemassaolo maan päällä kuitenkin estää, pidättää suursodan syttymisen. Maaliskuun idus, 15. 3., tunnetaan Caesarin murhapäivänä ja pelättynä salaliittojen puhkeamisajankohtana. "Raamatun maaliskuun idus" taas on Danielin kirjan lopun 1335 päivää, 45 päivää enemmän kuin siinä mainittu 1290 päivää. Tiesin odottaa "Caesarin murhaa" 45 päivää jälkeen vuodenvaihteen 2000. Sivuni http://wwnet.fi/users/veijone/ind00d.html on autenttinen kuvaus siitä. Poikkeuksellisesti jopa tunti tunnilta päivitystä, että vieläkö olet elossa Caesar, ystäväni? Minä en ole sinun Brutuksesi, petollinen ystäväsi, vaan minulla on Otto niminen valeystävä Skepsis ry:n varapuheenjohtajana. Joko Otto on vienyt sinun henkesi, Caesar? Tiesin Caesarini naispuoliseksi. Epäilin myös hänen nimeään. Hän oli paskan Palestiinan syntyyn liittyvä ja nimensäkin oli - Eveliina.

Vuonna 2007 45 päivää oikeasta vuodenvaihteesta ja toinen täysikuu on noin 25. - 29. 10. 2007. Kuu on vain merkkinä siitä, että taas idustellaan. Kaikkien aikojen mahtavin idus ja täysikuu: Seurakunta lähtee!
Pääministeri Matti Vanhanen on aloittanut presidentinvaalikampanjansa Helsingistä. Olen jo itse paljastanut "salaisuuden", että katsohan Matti pykälää 26. Voin tässä kertoa loputkin. Sanoin, että katsohan Matti lukua 26 sittenkin, kun olet 52 vuotta ja 26 päivää. Se on taas 30. marraskuuta, ja tunnetusti IDUS, jolloin sota Helsingistä alkaa.
Harri Veijonen 29. 10. 2005 klo 12.30

http://wwnet.fi/users/veijone/

1

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysyä

sielä uskontopalstoilla huuhaajuttuines.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1479
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1406
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1205
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      16
      827
    Aihe