Hei!
Onko jollain tietoa minne Tauno Palo on haudattu?
tauno palon hauta??
7
4101
Vastaukset
- senn
Suomen suurimmalle hautausmaalle, Malmille.
Siellä lepää Ansa Ikonenkin.- senn
Heh, netistä löytyy, laitanpa nämä linkit vielä jatkoksi.
http://lepo.it.da.ut.ee/~lehti/Oralhistory/3.5.Triin.htm
(Sivun puolessavälissä kuva).
http://www.demari.fi/Article.jsp?article=2425
(Juttu Malmista). - tauno palo fani
Kiitti tiedosta. Tauno Palo on mielestäni paras suomalainen näyttelijä ja olis kiva joskus käydä sen haudalla.
- elokuva fani
Olihan se hyvä.
Mä oon käynyt Palon haudalla ja mulla on kuva siitä.
Kannattaa ehdottomasti käydä sen haudalla, jos vaan löytyy niin isosta paikasta.
Voihan Malmin hautausmaalle myös lähettää sähköpostia tai soittaa ja kysyä hautapaikkaa, korttelia ja hautariviä, kos haluaa olla ihan varma paikasta.
Mun piti ainakin kysyä, muuten ei sitä löydä.- tällainenkin on
Tätini, sekä hänen tuttaviaan kävi katsomassa Kotkan kaupungin teatterissa Tauno Palon elämään perustuvan musiikki näytelmän, jota kehui kovasti. Ajattelin vaan kirjoittaa tähän,jos siitä jotain iloa olisi.
- Anonyymi
Kävin Tanen haudalla kuukausi sitten.Karmeessa kunnossa.Outoa että lähiomaiset eivät välitä mitään.
- Anonyymi
Oli kyllä karmeassa kunnossa. Ansa Ikosen Hautapaikka oli ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1393235Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki92995Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma242734Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne492619Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv872498PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist482447Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest102294Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k801952Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle2021817- 1341715