Hei!
Onko jollain tietoa minne Tauno Palo on haudattu?
tauno palon hauta??
6
3724
Vastaukset
- senn
Suomen suurimmalle hautausmaalle, Malmille.
Siellä lepää Ansa Ikonenkin.- senn
Heh, netistä löytyy, laitanpa nämä linkit vielä jatkoksi.
http://lepo.it.da.ut.ee/~lehti/Oralhistory/3.5.Triin.htm
(Sivun puolessavälissä kuva).
http://www.demari.fi/Article.jsp?article=2425
(Juttu Malmista). - tauno palo fani
Kiitti tiedosta. Tauno Palo on mielestäni paras suomalainen näyttelijä ja olis kiva joskus käydä sen haudalla.
- elokuva fani
Olihan se hyvä.
Mä oon käynyt Palon haudalla ja mulla on kuva siitä.
Kannattaa ehdottomasti käydä sen haudalla, jos vaan löytyy niin isosta paikasta.
Voihan Malmin hautausmaalle myös lähettää sähköpostia tai soittaa ja kysyä hautapaikkaa, korttelia ja hautariviä, kos haluaa olla ihan varma paikasta.
Mun piti ainakin kysyä, muuten ei sitä löydä.- tällainenkin on
Tätini, sekä hänen tuttaviaan kävi katsomassa Kotkan kaupungin teatterissa Tauno Palon elämään perustuvan musiikki näytelmän, jota kehui kovasti. Ajattelin vaan kirjoittaa tähän,jos siitä jotain iloa olisi.
- Anonyymi
Kävin Tanen haudalla kuukausi sitten.Karmeessa kunnossa.Outoa että lähiomaiset eivät välitä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1364185Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232126Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik31904Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481851- 1061770
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4411719Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4691578MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531355Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441296Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4621288