ja vielä tasapuolosest,mitä siitä nyt ressiä ottaa yhest kellost,mä käännän samal jo 3 tuntii ne ei tarvii joka päivä niit ruuvata
hyv hument huuhaaa
7
166
Vastaukset
- pyörremyrsky
AAMU?? Zelvä!!! Mä siirrän kans...3 tuntii..joo kiitos vinkist!!! ;)
- rahtari1
buenos dias gratsias vivas logos tres hombres
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
buenos dias gratsias vivas logos tres hombres
MAHTAVAA UPEETAA...jätkä puhuu ULKOMAATA!!!! Tää kääntää taas kelloja, ku menin niin sekasin!!! huh huh !!!
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
MAHTAVAA UPEETAA...jätkä puhuu ULKOMAATA!!!! Tää kääntää taas kelloja, ku menin niin sekasin!!! huh huh !!!
varma mut se vois tarkottaa terve terve,onko päivä? olen ajanut sänkeni tänään jas omistan lippiksen ,mut varma en kyl oo mut veikkaan niin ,se on pelkkä arvaus vasta
- pyörremyrsky
rahtari1 kirjoitti:
varma mut se vois tarkottaa terve terve,onko päivä? olen ajanut sänkeni tänään jas omistan lippiksen ,mut varma en kyl oo mut veikkaan niin ,se on pelkkä arvaus vasta
ARVONTAAAA!!! Se alkaakii jännittää mua...koht varmaa sit selvii se VOITTAJA??? selvii juu...läps läps...Ylös sielt!!! ARVONTA ALKAA!!!
- rahtari1
pyörremyrsky kirjoitti:
ARVONTAAAA!!! Se alkaakii jännittää mua...koht varmaa sit selvii se VOITTAJA??? selvii juu...läps läps...Ylös sielt!!! ARVONTA ALKAA!!!
taas jo toisen kerran, mikä arvonta nyt alkaa
- rahtari1
suomennosta se näytti et massapostittaminen kielletty,yritän myöhemmin uudestaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954