Onko täällä vanhainkotien työntekijöitä joissa on käytössä tulospalkkaus?Eivät kunnanisät voisi enää pahemmin työntekijöitään nöyryyttää kun antamalla valituilleen 50€kk lisää liksaa jonkun arvioimansa hyveen takia.Paitsi näyttävät jakelevan sitä pomot toisilleen.Nämä valittujen nimet joudutaan kyllä tiedotteisiin lain takia laittamaan.Oletko sinä saanut sen ja oletko tietoinen miksi?
Tulos tai
5
311
Vastaukset
- aikuinen
On kyllä melko vaikeaa arvoida oikeudenmukaisesti mikä on se juju jolla on erottautunut toista hoitajista.
Sitäpaisi eikös hoitohomma olet tiimityötä?
Tuollainen palkitseminen voi herättää kateutta ja katkeruutta?
Ja lisätä johtajien perseennuolentaa?- hoitsu
Itse sain tällaisen lisän, kun olen pyörittänyt isoa projektia, johon sisältynyt paljon kirjallisia tehtäviä, joista suurimman osan olen ihan vapaaehtoisesti tehnyt kotona vapaa- ajallani.
Ja kun sain tietää näistä johtuen saaneeni tuon lisän, niin se tuntui hyvältä ja motivoivalta, että juku, tämä on huomattu ja sitä on arvostettukin.
Eli koen tekeväni tiettyjä tehtäviä enemmän kuin muut hoitotiimin porukka, ja se että siitä saa muutakin kuin tekemisen tuoman vaivan ja ilon tuntuu oikeasti oikeudenmukaiselta ja motivoi taas jatkamaan uurastusta yhteisen hyvän eteen. - kerroitko
hoitsu kirjoitti:
Itse sain tällaisen lisän, kun olen pyörittänyt isoa projektia, johon sisältynyt paljon kirjallisia tehtäviä, joista suurimman osan olen ihan vapaaehtoisesti tehnyt kotona vapaa- ajallani.
Ja kun sain tietää näistä johtuen saaneeni tuon lisän, niin se tuntui hyvältä ja motivoivalta, että juku, tämä on huomattu ja sitä on arvostettukin.
Eli koen tekeväni tiettyjä tehtäviä enemmän kuin muut hoitotiimin porukka, ja se että siitä saa muutakin kuin tekemisen tuoman vaivan ja ilon tuntuu oikeasti oikeudenmukaiselta ja motivoi taas jatkamaan uurastusta yhteisen hyvän eteen.tiimillesi tämän?Miten suhtautuivat?
- hoitsu
kerroitko kirjoitti:
tiimillesi tämän?Miten suhtautuivat?
Miksi se olisi heiltä salattu?
Kyllä he kaikki tietävät mitä olen tähän työyhteisöön panostanut. Eikä ainakaan vielä ole kukaan tullut minulle mitään valittamaan.
Ja tiedoksi vielä, etten ole ainoa, joka on saanut henkilökohtaisen lisän tekemiensä erikoistehtävien vuoksi. - pientä rajaa
hoitsu kirjoitti:
Eli koen tekeväni tiettyjä tehtäviä enemmän kuin muut hoitotiimin porukka, ja se että siitä saa muutakin kuin tekemisen tuoman vaivan ja ilon tuntuu oikeasti oikeudenmukaiselta ja motivoi taas jatkamaan uurastusta yhteisen hyvän eteen.Että vallan kotona vapaa-ajalla teet työtehtäviä ja sait mahtavat 50 euroa palkanlisää,ompa mahtava juttu. HYI!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475285Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "511790Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1361707Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151619- 141355
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41240No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol26121981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171077Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771028Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60877