Millä tavalla muovia voi kierrättää? Onko jotain keräyspisteitä? En haluaisi heittää kaikkea muovia tavalliseen roskikseen.
Kierrätätkö muovia?
3
122
Vastaukset
- hyvä kysymys
Itsekin olen samaa pohtinut . Muoviroskat laitetaan pääsääntöisesti yleiseen roskikseen ja sieltä ne ilmeisesti menevät suoraan kaatopaikalle . Jöätteet hävitetään polttamalla ja siitä saadaan kai jonkin verran energiaa hyötykäyttöön. En ole ole ihan varma.
Tietääkö joku lisää??- missään
Karu totuus on kun sen kerääminen ja lajitteleminen, puhdistus ja rouhiminen maksaa liikaa. Itse suosin kotimaista Elokuu sarjaa, jota saa kehitysmaakaupoista. Siinä voi ehkä jonkin verran säästää muovijätettä kun on täyttöpullot.
- näpertelyä
Tämä kaupunkilaisten muovipussihössötys on turhaa näpertelyä verrattuna maajussien muovin käyttöön
Me kaikki olemme nähneet teittenvarsipelloilla valkoisia raktorinmunia, joihin käytetään runsaasti kertakäyttöistä muovikäärettä.
Arvatkaapa mihin päätyy nuo muovitonnit... kaatopaikalle niitä ei ainakaan viedä, poltetaanko ne pellonojassa vai navetan pesässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862