Mistä ne löytää näitä "lapsilahjakkuuksia" salattuihin elämiin. Varmasti olisi paljon parempi lapsinäyttelijöitä, kun niko ja oona! Kun vertaa amerikkalaisiin sarjoihin niin lapsinäyttelijät ovat täysin eriluokkaa
Kummituskakarat!
6
725
Vastaukset
- mieltä
niko varsinkin on akikessa aneemisuudessaan ja apattisuudessaan karmeeta katseltavaa..
- Ihhailija
Mutta Oona on suloinen ja enemmän eläytyvä. Aaro on niin ihana "isukki" sille :-).
- moi
Ihhailija kirjoitti:
Mutta Oona on suloinen ja enemmän eläytyvä. Aaro on niin ihana "isukki" sille :-).
aaro ei oo hyvä isä oonalle!
- Ihhailija
moi kirjoitti:
aaro ei oo hyvä isä oonalle!
Eihän Aaro Oonalle ole tehnyt mitään pahaa. Hauskasti aina ilmeilee, kun puhuu Oonalle. Kerran tosin jätti Oonan yksin, mutta näkyyhän tuo osaavan karata, vaikka on kaksikin "miestä" talossa.
En toisaalta ymmärrä, miksi 6-vuotiasta pitää niin hirveästi vahtia. Kyllä minä jo tuolla iällä luuhasin naapurustot ym. ja ekalla luokalla ollessa olin yksin kotona illat.
- Stiina
Tämä suuri luonnenäyttelijä Niko ainakin on löytynyt ihan Salkkareiden tuottajan Stiina Laakson (ja Lauri Törhösen) kotoa. Eli sukulaissuhteillahan sitä pelataan näissä asioissa.
- oona1
Oona on tosi sympaattinen ja suloinen joka toivottavasti on sarjassa pitkään. Niko jännittää liikaa ja siksi takertelee sanoissaan ja on jäykkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760