Kyllähän hieman kosketti mua ja Bettiinasta on puhuttu paljon missähän myös oli ja itse en ikäväkyllä muista hänen lauluaan mutta olisi hänkin ansainnut olla valittavissa.
Ida Saarela tippui ja kosketti mua
3
364
Vastaukset
- sillä Idassa potentiaalia
Minuakin harmitti se, että Ida Saarelalle ei annettu mahdollisuutta. Ida on söpö pikkutyttö, josta olisi voitu melkoisen vähällä vaivalla hioa tosi näyttävä Idols. Hänessä on sitä jotain! Idols-tuomarien olisi pitänyt ottaa riski ja ottaa hänet mukaan. Finaaliin mennessä Ida olisi harjoitellut itsensä aivan toiseen kuntoon kuin semifinaalissa.
- myös
Mutta luulen että Ida on niin nuori, että tuomarit ajattelivat että Idan täytyy "kasvaa" vielä muutama vuosi...
Mutta Ida kosketti myös minua ja näen Idassa tulevan staran.
Bettinan kohdalla tuomarit ovat varmaan ajatelleet että Bettina ei osaa kuunnella eikä noudattaa "käskyjä" tarpeeksi kuuliaisesti.
Mutta Mun mielestä Bettina kuitenkin ehkä kisan parhaimmistoa (eli laulutaidollisesti ja Bettinalla hieno ääni myös), vaikkei koskettanutkaan sillä tavalla kuin Ida, Agnes ja Katri.
- iituliini0
Mä oon iida
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805519
- 1263887
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj423675- 663384
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262848Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72369- 242141
- 2022055
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431727Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91638