Kyllähän hieman kosketti mua ja Bettiinasta on puhuttu paljon missähän myös oli ja itse en ikäväkyllä muista hänen lauluaan mutta olisi hänkin ansainnut olla valittavissa.
Ida Saarela tippui ja kosketti mua
3
387
Vastaukset
- sillä Idassa potentiaalia
Minuakin harmitti se, että Ida Saarelalle ei annettu mahdollisuutta. Ida on söpö pikkutyttö, josta olisi voitu melkoisen vähällä vaivalla hioa tosi näyttävä Idols. Hänessä on sitä jotain! Idols-tuomarien olisi pitänyt ottaa riski ja ottaa hänet mukaan. Finaaliin mennessä Ida olisi harjoitellut itsensä aivan toiseen kuntoon kuin semifinaalissa.
- myös
Mutta luulen että Ida on niin nuori, että tuomarit ajattelivat että Idan täytyy "kasvaa" vielä muutama vuosi...
Mutta Ida kosketti myös minua ja näen Idassa tulevan staran.
Bettinan kohdalla tuomarit ovat varmaan ajatelleet että Bettina ei osaa kuunnella eikä noudattaa "käskyjä" tarpeeksi kuuliaisesti.
Mutta Mun mielestä Bettina kuitenkin ehkä kisan parhaimmistoa (eli laulutaidollisesti ja Bettinalla hieno ääni myös), vaikkei koskettanutkaan sillä tavalla kuin Ida, Agnes ja Katri.
- iituliini0
Mä oon iida
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795289
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai694685Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1304635Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3502002- 901650
- 961580
- 2571486
- 3451177
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.571002- 2001001