MINNA PARAS; kiitos minnalle

kiitos

Kiitos minnalle!
minna on kylsä nainen.toivottavasti
minna lukee hyätkin palautteen hänestä.
minnalle kaikkea hyvä!:)

7

1151

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • caitlin

jopa iina ehti äkkiä ylistamään minnaa .

• Kyllä Antti sanoi hyvin että "iso osa taloa lähti pois... muualtakin kuin keittiöstä". Kiitos Minnalle, talon nuorekkaalle äidille :)

• äänestäjille

Hyvä kaikki äänestäjät, nyt saimme mahdollisuuden päästä selvään tyyliin eroon tästä henkilöstä.

Muiden jo mainittujen kielteisten attribuuttien lisäksi kaikkitietävyys näytti viimekädessä astuneen kuvaan. Tiesin että...tiesin, että...Odotin, että..

Noinkohan meni pelit ihan pasmojen mukaan.

Mutta nyt on parempi, eikä tule ikävä.

• hemppa

vastaustaan ett sanoinko mä että minna talon ainut ystäväni ,,,et en kai mä noin sanonu johon tiina tokas ett kyllä sä jotain tollasta tuumit

• Kiia
        hemppa kirjoitti:

vastaustaan ett sanoinko mä että minna talon ainut ystäväni ,,,et en kai mä noin sanonu johon tiina tokas ett kyllä sä jotain tollasta tuumit

Antti sekaisin: "mitäh kaik hänen faninsa poissa..mitä nyt...aaa eiku mitä mä sanoin...eiku." Hyvä, että Minna nyt tippui, kun sillä koko ajan kuitenkin oli niiiiiin kova ikävä lapsia. Tsemppiä vaan tupakkalakkoon jos päättääpi sitä Minna jatkaa:)

• mitä?

minnasta on keskustelua jo vaikka kuinka monella avauksella. ja seriffi täällä vaan vastailee vaikka pitäisi poistaa näitä uusimpia avauksia.

• mitä? kirjoitti:

minnasta on keskustelua jo vaikka kuinka monella avauksella. ja seriffi täällä vaan vastailee vaikka pitäisi poistaa näitä uusimpia avauksia.

Juu no oikeassa olet toisaalta kyllä, mutta ei raaskinut näin positiivista avausta poistaa juuri kun Minna on pudonnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79