Rasvan liuottaminen, kokemuksia???

Furioso

Onko kukaan kokeillut Siluetin mainostamaa uutta tapaa poistaa rasvaa pistoksella? Oliko oikeasti tehokas?

48

62107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki tai ei mitään

Hei!

Rakastelurivat on nyt olleet viikon turvoksissa ja pientä kipua painellessa. Se on sen merkki, että jotain tapahtuu. Viimeistään kahden kuukauden päästä tiedän enemmän. Toivottavasti pienenevät! Kommentoin sitten lisää!

• tyhmälle

Mitä ovat "rakastelurivat"?. Olen itsekin menossa Siluettiin mahdollisesti keväällä. Kerrottehan miten auttoi, odottelen innolla.

• pysyvä?

...rasvaimussahan pitäisi (ainakin periaatteessa) olla.

• miten menee?

Millä tavalla tuo hoito hinnoitellaan?

Meneekö se hoitokerran mukaan (hoidettavan alueen koosta riippumatta), injektoitavan aineen määrän mukaan, pistosten lukumäärän mukaan vai miten?

Siluetin sivulla sanotaan vain
      "Lipolyysi eli rasvan liuottaminen injektioterapialla 560"

Rasvaimusta sanotaan
      "Muotoilu rasvaimulla: reidet 4600 - 6600 4100 -
      Muotoilu rasvaimulla: vartalo 5800 - 6400 3800 - 4100
      Muotoilu rasvaimulla: leuan alus 1400 - 3000"

Eli miten tuo hinnoittelu oikein menee?

Jos tuota hinnastoa noin suoraan lukee niin yhden rasvaimun hinnalla saisi 7-13 kertaa lipolyysi hoidon.

Eihän sitten missään tapauksessa pitäisi olla mitään järkeä edes harkita rasvaimua... vai?

Vai onko tuo lipolyysi suoraan sanottuna niin tehoton, että edes kymmenen kertaa käymällä ei saa samoja tuloksia kuin yhdellä rasvaimulla, eli rasvaimu tulee kuitenkin käytännössä halvemmaksi?

• Rentukka

luin siluetin sivuilta niin se ei korvaa rasvaimua
        tarkoittaakohan se hinta 560 euroa niin kerta piikitys?

• tyttö

Soitin ja kysyin (jokunen viikko sitten) ja se on kuulemma niin, että tuolla 560 eurolla saa maksimissaan 10 pistosta joka on suurin kerta annostus jonka voi ottaa. Pistokset tulevat 1,5 cm:n välein eli kauhean suuria alueita ei kerralla voi hoitaa.

• kysynyt
        tyttö kirjoitti:

Soitin ja kysyin (jokunen viikko sitten) ja se on kuulemma niin, että tuolla 560 eurolla saa maksimissaan 10 pistosta joka on suurin kerta annostus jonka voi ottaa. Pistokset tulevat 1,5 cm:n välein eli kauhean suuria alueita ei kerralla voi hoitaa.

Kerralla voi saada 10 AMPULLIA, ei mistään pistoksen määrästä mulle puhuttu. Se määrä kattaa esim. ulkoreidet tai alavatsan tai esim. ylävatsan.Itse haluan esim. leuan hoidettavaksi ja samalla kertaa voidaan hoitaa vielä hieman jotakin muutakin.

• Suus123

Terve kaikki.

Olen pitkään ollut selluliittejeni uhri.
        Olen kokeillut kaikki kuivahieronnat kylmä/kuuma käsittelyt jotka pitäis tehostaa pintaverenkiertoa, mutta tuloksetta.
        Joten kävin juuri eilen ottamassa pistokset ja tänään on kyllä niin turvonneet ulkoreidet että huhuuhjakka.
        Kävin Clinik Kristiina nimisessä paikassa Ruoholahdessa.
        Ulkoreisien kämmenen kokoinen alue maksoi 900,- ja tämän jälkeen otan vielä pari Vela Smooth selluliitti hoitoa 45,- kerta.
        Kerron parin viikon päästä kuinka hoidot vaikuttivat ja lähtikö selluliitti.

• Nimetön

Kävin melkein kuukausi sitten hoidattamassa sisäreiteni. Koska kyseessä oli niinkin iso alue minulle laitettiin 10 ampullia, eli hinnaksi tuli tuo 560 (pistokset 500 Eur 60 toimistomaksu).

Alkuun oli turvotusta ja kipua, mutta nyt alkavat tulokset hiljalleen näkyä! Lopullisia tuloksia täytynee odotella vielä muutama viikko, mutta jo nyt olen tyytyväinen että menin :)

Parin viikon päästä pitäisi sopia jälkitarkastusaika. En ole vielä uskaltanut mitata kuinka monta senttiä lähti, mutta silmin sen huomaa selvästi.

• uuno

Oliko sinulla appelsiini-ihoa,ns .sellua? Jos, niin tasoittiko pistokset ihoa? Itsellä olis monta kohtaa korjattava, siksi utelen. Kiitos, jos jaksat vastata.

• Nimetön
        uuno kirjoitti:

Oliko sinulla appelsiini-ihoa,ns .sellua? Jos, niin tasoittiko pistokset ihoa? Itsellä olis monta kohtaa korjattava, siksi utelen. Kiitos, jos jaksat vastata.

Mulla ei ole appelsiini-ihoa joten valitettavasti en osaa vastata tuohon kysymykseen :(

Sisäreisieni yläosissa on aina ollut pullottavat rasvakertymät, joista olen aina halunnut päästä eroon. Luettuani noista rasvanliuotuspiikeistä päätin oitis kokeilla. Eräänä maantaina sitten soitin Siluettiin ja jo tiistaina piikit oli annettu :)

Turvotusta kesti mulla viikon verran, odotin malttamattomana että koska se laskee. N. kolmen viikon kuluttua oli tuloksia nähtävissä. Yleensä olen tosi mustelmaherkkä, mutta piikeistä ei tullut montaakaan mustelmaa, olin varautunut paljon pahempaan :) Itse pistäminen ei myöskään tuntunut juuri missään, tosin sekin kai on hoidettavasta alueesta kiinni, reisissä ei kai tuntohermoja ole läheskään siinä määrin mitä esim. jossain kasvoissa.

• tulos
        Nimetön kirjoitti:

Mulla ei ole appelsiini-ihoa joten valitettavasti en osaa vastata tuohon kysymykseen :(

Sisäreisieni yläosissa on aina ollut pullottavat rasvakertymät, joista olen aina halunnut päästä eroon. Luettuani noista rasvanliuotuspiikeistä päätin oitis kokeilla. Eräänä maantaina sitten soitin Siluettiin ja jo tiistaina piikit oli annettu :)

Turvotusta kesti mulla viikon verran, odotin malttamattomana että koska se laskee. N. kolmen viikon kuluttua oli tuloksia nähtävissä. Yleensä olen tosi mustelmaherkkä, mutta piikeistä ei tullut montaakaan mustelmaa, olin varautunut paljon pahempaan :) Itse pistäminen ei myöskään tuntunut juuri missään, tosin sekin kai on hoidettavasta alueesta kiinni, reisissä ei kai tuntohermoja ole läheskään siinä määrin mitä esim. jossain kasvoissa.

pysyvä?

• uuno
        tulos kirjoitti:

pysyvä?

Tietääkseni mainostetaan pysyvänä menetelmänä. Poistaa, liuottaa pinnassa olevaa rasvaa ja supistaa syvemmällä olevia rasvasoluja.Rasvaa poistuu munuaisten ja maksan kautta.

• sitten
        uuno kirjoitti:

Tietääkseni mainostetaan pysyvänä menetelmänä. Poistaa, liuottaa pinnassa olevaa rasvaa ja supistaa syvemmällä olevia rasvasoluja.Rasvaa poistuu munuaisten ja maksan kautta.

jos se aiheuttaa syöpää tai ainakin on munuaiset ja maksa koetuksella

• Tuomas
        sitten kirjoitti:

Onkos täällä taas se sama silikoonihörhö liikkeellä.Kas kun et anna mitään ikävää linkkiä meille innokkaille luettavaksi. Se on selvä, että munuaiset ja maksa ovat koetuksella, mutta; toimenpiteeseen menevällä ei siis saa olla mitään aineenvaihduntasairauksia. Tänään joku ruokakin on erittäin terveellistä ja jo huomenna se todetaan erinäisiä sairauksia aiheuttavaksi. Sellaista vaan elämä on...

• likka
        Tuomas kirjoitti:

Onkos täällä taas se sama silikoonihörhö liikkeellä.Kas kun et anna mitään ikävää linkkiä meille innokkaille luettavaksi. Se on selvä, että munuaiset ja maksa ovat koetuksella, mutta; toimenpiteeseen menevällä ei siis saa olla mitään aineenvaihduntasairauksia. Tänään joku ruokakin on erittäin terveellistä ja jo huomenna se todetaan erinäisiä sairauksia aiheuttavaksi. Sellaista vaan elämä on...

voin sanoa, että en olisi lähtenyt ellen olisi ensin selvittänyt tarkkaan mistä on kyse. Eli aine jota annetaan on samaa jolla liuotetaan keuhoista rasvaveritulppia, eli silloin annetaan tavara suoraan suoneen. Vaikutus on se, että aine rikkoo rasvasolut,(rasvasolujen määrähän on kohtalaisen vakio, eli rasvasoluja ei synny lisää vaan olemassa olevat "imevät" itseensä rasvaa ja kasvavat)ja tämän toimenpiteen ansiosta solut tuhoutuvat pysyvästi.
        Ainahan on olemassa myös se vaihtoehto, että jollekin toimenpide ei vaan kertakaikkiaan tehoa, itse odotan innolla tuloksia. Vielä on paikat turvoksissa ja mustelmilla, mitään särkyä ei ole vaikka siitäkin varoiteltiin. Olo on siis vähän samanlainen kuin ampiaisen piston jäljiltä ilman kutinaa. Samaa keskustelua käydään myös aiheessa Lipolyysi. Palataan asiaa kun nähdään mihin ollaan menossa.

• tosiaankin
        sitten kirjoitti:

"jos se aiheuttaa syöpää tai ainakin on munuaiset ja maksa koetuksella"

Tätä minäkin pelkään. Ja tämä ei tosiaan ole silikonitiedon hörhöilyä, koska tämä on ihan oikeasti kysymys, mihin ei osata vastata. Pitää muistaa, että lipolyysissä KÄYTETÄÄN LÄÄKEAINETTA TARKOITUKSEEN MIHIN SITÄ EI OLE TARKOITETTU EIKÄ VALMISTAJAN TAHOLTA TESTATTU!!!

Eli tuossa voi olla tuntemattomia riskejä, jotka tulee ehkä esille vasta vuosien päästä.
        On monia kosmeettisia hoitoja, jotka on alkaneet tuolla tavalla. Mm. botox oli aluksi migreenin yms. hoito, mutta sitten sitä vaan alettiin käyttää kasvoihin (nykyään jo virallisesti hyväksytty). Samaten miehille tarkoitettu hiustenlähtö lääke Propecia on johdannainen eturauhasen liikakasvu lääkkeestä Proscar. Ja toinen hiuslääke Rogaine on johdettu verenpainelääkkeestä.

Eli todennäköisesti tuo lipolyysikin lopulta hyväksytään virallisesti rasvan kosmeettiseksi liuttojaksi, mutta sitä ennen noihin hoitoihin mennään vähän omalla vastuulla, kun kukaan ei takaa että tuo aine tehoaa oikealla tavalla tuollaiseen käyttöön.

Ja pitää tosiaan muistaa, että tuo asettaa elimistön todella koville, koska elimistön pitää kestää
        1) liuottava aine
        2) rasva
        3) solun hajoamistuotteet.

Näistä rasva on itsessään luonnollista, ja palaisi ihan samalla tavalla vaikka kuntosalilla. Liuttoava ainekin on vissiin aika turvallinen, jos ei ole allergikko. Joten suurin vaara on siinä, että mitä tapahtuu kun solut hajoavat? Periaatteessahan niiden pitäisi säilyä kehossa ehjänä hautaaan saakka.
        Eli tuossa tavallaan rikotaan luonnonlakeja. Rasvaimussa tätä ongelmaa ei ole, kun solut imetään ulkoisesti pois, mutta kun ne lipolyysissä kierrätetään elimistön kautta, niin ei osata varmasti sanoa että mitä tapahtuu pitkällä tähtäimellä...

Sitten oma kysymys on vielä se, että miten tuollainen äkillinen rasvanpurkaus sopii elimistöön? Jos treenaa salilla, niin rasva palaa hitaasti, mutta tuossa se purkautuu nopeasti, ja ei osata sanoa että mitä se tekee. Syntyykö samanlainen "rasvamaksa" kuin vaikka pakkoruokituille hanhille?

Paljon kysymyksiä, vähän vastauksia.

Eli ei noihin riskeihin kannata ihan olan kohautuksella suhtautua. Kannattaa ainakin lukea asiasta saatavilla olevaa tietoa (jota on valitettavasti aika vähän) ennen kuin tekee mitään päätöksiä.

Itsekin olen miettimässä, että uskaltaako mennä lipolyysiin vai ei. Itse operaatio on takuulla turvallisempi kuin rasvaimu (missä puudutus/nukutus lisää oman riskitekijänsä), mutta juuri nuo pitkän aikavälin tuntemattomat riskit pelottaa.

• ottaa
        tosiaankin kirjoitti:

Tätä minäkin pelkään. Ja tämä ei tosiaan ole silikonitiedon hörhöilyä, koska tämä on ihan oikeasti kysymys, mihin ei osata vastata. Pitää muistaa, että lipolyysissä KÄYTETÄÄN LÄÄKEAINETTA TARKOITUKSEEN MIHIN SITÄ EI OLE TARKOITETTU EIKÄ VALMISTAJAN TAHOLTA TESTATTU!!!

Eli tuossa voi olla tuntemattomia riskejä, jotka tulee ehkä esille vasta vuosien päästä.
        On monia kosmeettisia hoitoja, jotka on alkaneet tuolla tavalla. Mm. botox oli aluksi migreenin yms. hoito, mutta sitten sitä vaan alettiin käyttää kasvoihin (nykyään jo virallisesti hyväksytty). Samaten miehille tarkoitettu hiustenlähtö lääke Propecia on johdannainen eturauhasen liikakasvu lääkkeestä Proscar. Ja toinen hiuslääke Rogaine on johdettu verenpainelääkkeestä.

Eli todennäköisesti tuo lipolyysikin lopulta hyväksytään virallisesti rasvan kosmeettiseksi liuttojaksi, mutta sitä ennen noihin hoitoihin mennään vähän omalla vastuulla, kun kukaan ei takaa että tuo aine tehoaa oikealla tavalla tuollaiseen käyttöön.

Ja pitää tosiaan muistaa, että tuo asettaa elimistön todella koville, koska elimistön pitää kestää
        1) liuottava aine
        2) rasva

Näistä rasva on itsessään luonnollista, ja palaisi ihan samalla tavalla vaikka kuntosalilla. Liuttoava ainekin on vissiin aika turvallinen, jos ei ole allergikko. Joten suurin vaara on siinä, että mitä tapahtuu kun solut hajoavat? Periaatteessahan niiden pitäisi säilyä kehossa ehjänä hautaaan saakka.
        Eli tuossa tavallaan rikotaan luonnonlakeja. Rasvaimussa tätä ongelmaa ei ole, kun solut imetään ulkoisesti pois, mutta kun ne lipolyysissä kierrätetään elimistön kautta, niin ei osata varmasti sanoa että mitä tapahtuu pitkällä tähtäimellä...

Sitten oma kysymys on vielä se, että miten tuollainen äkillinen rasvanpurkaus sopii elimistöön? Jos treenaa salilla, niin rasva palaa hitaasti, mutta tuossa se purkautuu nopeasti, ja ei osata sanoa että mitä se tekee. Syntyykö samanlainen "rasvamaksa" kuin vaikka pakkoruokituille hanhille?

Eli ei noihin riskeihin kannata ihan olan kohautuksella suhtautua. Kannattaa ainakin lukea asiasta saatavilla olevaa tietoa (jota on valitettavasti aika vähän) ennen kuin tekee mitään päätöksiä.

Itsekin olen miettimässä, että uskaltaako mennä lipolyysiin vai ei. Itse operaatio on takuulla turvallisempi kuin rasvaimu (missä puudutus/nukutus lisää oman riskitekijänsä), mutta juuri nuo pitkän aikavälin tuntemattomat riskit pelottaa.

omat riskinsä, kun lähtee leikkaukseen. Ja kannattaa miettiä tarkkaan kannattaako vaarantaa omaa terveyttään ja tarvitseeko todella sitä leikkausta.

• se käy?
        Nimetön kirjoitti:

Eräänä maantaina sitten soitin Siluettiin ja jo tiistaina piikit oli annettu :)

-------------------------------------------------

noinko helposti sinne pääsee? eikö tosiaan ole mitään ennakkotarkastusta, että voi vaan kävellä sisään ja ottaa piikkiä?

vai olitko jo "vanha tuttu" siellä sairaalassa?

eli jos minä soitan vaikka sinne puhelinpäivystykseen, niin ei tarvitse tuhlata aikaa (ja rahaa) neuvotteluvastaanottoon vaan voi suoraan sanoa tulevani piikkiä ottamaan?

jos siitä ei ole liikaa vaivaa, niin voisiko joku tuolla hoidossa käynyt laittaa ihan yksityiskohtaisen selostuksen siitä, että miten menitte sinne, mitä kysyitte/pyysitte ja mitä tehtiin missäkin vaiheessa.

• miksi?
        se käy? kirjoitti:

noinko helposti sinne pääsee? eikö tosiaan ole mitään ennakkotarkastusta, että voi vaan kävellä sisään ja ottaa piikkiä?

eli jos minä soitan vaikka sinne puhelinpäivystykseen, niin ei tarvitse tuhlata aikaa (ja rahaa) neuvotteluvastaanottoon vaan voi suoraan sanoa tulevani piikkiä ottamaan?

jos siitä ei ole liikaa vaivaa, niin voisiko joku tuolla hoidossa käynyt laittaa ihan yksityiskohtaisen selostuksen siitä, että miten menitte sinne, mitä kysyitte/pyysitte ja mitä tehtiin missäkin vaiheessa.

Itselle ei ole tehty mitään, mutta miksi sinullekaan kenenkään pitäisi antaa raporttia ruodittavaksi. Jos et itse ole menossa, anna oikeus toisille päättää omista asioistaan.

• tietää
        miksi? kirjoitti:

Itselle ei ole tehty mitään, mutta miksi sinullekaan kenenkään pitäisi antaa raporttia ruodittavaksi. Jos et itse ole menossa, anna oikeus toisille päättää omista asioistaan.

no tässähän juuri ideana on saada tietää tästä hoidosta.

ei tuossa minun mielestäni mitään kohtuutonta kysytä. muista että kyseessä on hoito, mitä saa vain yhdeltä lääkäriltä koko maassa.

en tiedä mistä nyt vetäisi herneen nenään. kysymys on täysin asiallinen ja vastaus varmasti hyödyllinen jokaiselle joka haluaa lisää tietoa tästä hoidosta.

• Jensku
        tietää kirjoitti:

no tässähän juuri ideana on saada tietää tästä hoidosta.

ei tuossa minun mielestäni mitään kohtuutonta kysytä. muista että kyseessä on hoito, mitä saa vain yhdeltä lääkäriltä koko maassa.

en tiedä mistä nyt vetäisi herneen nenään. kysymys on täysin asiallinen ja vastaus varmasti hyödyllinen jokaiselle joka haluaa lisää tietoa tästä hoidosta.

Ja tuloksia on jo tullut.. :)Olin tasan viikko sitten ja nyt on turvotus laskenut ja mustelmat häipyneet. Jenkkakahvat turposivat ensin n.5cm ja ympärys oli siis siinä vaiheessa 101cm nyt siis tasan viikon jälkeen mittaa on 94 cm ja kuukautisetkin ovat vielä päällä. Eli enemmänkin saattaa olla lähtenyt. en millään jaksa odottaa,että aika kuluu ja nään lähteekö vielä enemmän. Tässä hyvä linkki kiinnostunelle http://www.lipolysisfinland.com/

• missä
        Jensku kirjoitti:

Ja tuloksia on jo tullut.. :)Olin tasan viikko sitten ja nyt on turvotus laskenut ja mustelmat häipyneet. Jenkkakahvat turposivat ensin n.5cm ja ympärys oli siis siinä vaiheessa 101cm nyt siis tasan viikon jälkeen mittaa on 94 cm ja kuukautisetkin ovat vielä päällä. Eli enemmänkin saattaa olla lähtenyt. en millään jaksa odottaa,että aika kuluu ja nään lähteekö vielä enemmän. Tässä hyvä linkki kiinnostunelle http://www.lipolysisfinland.com/

kävit ottamassa tämän hoidon? kun luulin ettei tätä saa tehdä enään Suomessa.

• Umppalumppalimppapumppa
        tosiaankin kirjoitti:

1) liuottava aine
        2) rasva

Tuolla on AINOA Suomen plastiikkakirurgi, joka saa antaa lipolyysihoitoa!

http://www.lipolysisfinland.com/

• Pimppalimppapumppa
        se käy? kirjoitti:

Kyllä oli nopeata toimintaa! Keskiviikkona soitin ja lauantaina piikit oli annettu.

Toimenpide on sen verran turvallinen, että ainoat kontraindiktiot ovat raskaus ja soija-allergia. Kehon omaa ainettahan siinä piikissä on.

Lue vaikka: http://www.lipolysisfinland.com/

• hiihuuhaahoohöö
        missä kirjoitti:

------------------------------------------------------------------

Miten niin "ei saa enää"? Suomessa toimenpide on täysin laillinen ja täällä on VASTA yksi koulutettu lääkäri!    

• opimisti
        tosiaankin kirjoitti:

1) liuottava aine
        2) rasva

Olen kanssasi samaa mieltä: vaaroja kannattaa pohtia. Analysoit asiaa tarkasti ja huolella.

• Kinuski40v
        tosiaankin kirjoitti:

1) liuottava aine
        2) rasva

**"Joten suurin vaara on siinä, että mitä tapahtuu kun solut hajoavat? Periaatteessahan niiden pitäisi säilyä kehossa ehjänä hautaaan saakka.

Sitten oma kysymys on vielä se, että miten tuollainen äkillinen rasvanpurkaus sopii elimistöön? Jos treenaa salilla, niin rasva palaa hitaasti, mutta tuossa se purkautuu nopeasti, ja ei osata sanoa että mitä se tekee. Syntyykö samanlainen "rasvamaksa" kuin vaikka pakkoruokituille hanhille?"**

- Siis eikö näin tapahdu rasvaimussa? Minäkin tässä makkaroineni harkitsen eri vaihtoehtoja, mutta... näinköhän menen hautaan kahvoineni???
        Aika näyttää kuinka "pelkuri" olen ja mikä vie voiton... Mutta eikö tuo rasvaimu ole myös "äkillinen rasvanpurkaus"???

• Kinuski40v
        Umppalumppalimppapumppa kirjoitti:

Tuolla on AINOA Suomen plastiikkakirurgi, joka saa antaa lipolyysihoitoa!

http://www.lipolysisfinland.com/

Eli kukaan ei enää saa kun nämä mitkään linkit ei johda enää mihinkään?????

• Limppulamppu

Kävin tänään lipolyysissä, minulla käsiteltiin kaulan alue. Pistokset eivät olleet ollenkaan pahan tuntuisia ja lääkäri oli tosi kiltti. Kysyi aina että saako jatkaa ja miltä tuntuu. Pistokset eivät siis sattuneet, mutta pian sen jälkeen alkoi pistokohta kirvellä, kuin ampiainen olisi pistänyt. Tätä kesti koko hoidetulla alueella ½ tuntia, jonka aikana alue turposi. Nyt illalla olo on jo ihan hyvä, kipu minimaalinen. Ei kirvele, mutta tuntuu että jotain on tehty. Alue todella turvoksissa, jota peittelen kaulahuiveilla.

Älkää ainakaan kivun pelossa jättäkö menemättä!!!

• utelias

miten hoito vaikutti painoonne? Putosiko paino hoidon vaikutuksesta? Kiinnostaisi kovasti tietää...

• mia r
        utelias kirjoitti:

miten hoito vaikutti painoonne? Putosiko paino hoidon vaikutuksesta? Kiinnostaisi kovasti tietää...

Hei itse olen kaynyt piikilla 4 kertaa, minulta hoidettiin jenkka kahvat, koska halusin taysin rasvattoman alueen piti kaynti kertoja olla muutama. Painoni ei ole laskenut tippaakaan mutta olen keskivartalolta 2/3 kokoa pienempi, en edes harkinnut "riskeja" vaikka asun ulkomailla. Jos saan syovan tai kuolen huomenna niin ainakin olen tyytyvainen vartalooni. olin jo kolmannella kerralla niin tottunut piikitykseen etta kavin toista lounaalla ottamassa piikit ja menin takaisin toihin pukeutuneena verkkareihin, kukaan ei huomannut mitaan. AINOA haitta on etta itse olen koukussa koko aineeseen, mutta missa asun tama on tavallista(LA). Lisaksi sain mustelmia piikeista jotka kestivat noin 6kk. Kun kokoni pieneni lahti myos rasvaa reidesta, kasivarsista ja kasvoista. Eli paino ei ole pudonnut joka on todella outoa mutta voin vakuuttaa etta olen todella tyytyvainen.

• kojootti

onko kenelläkään tietoa millä paikkakunnilla nykyään saa kyseistä lipolyysi hoitoa tai mistä saisi selville missä pääsisi "piikille"? pääkaupunki seudulla on jo useampikin hoitola, mutta esim. meillä itä-suomessa ei ainakaan kukaan ole mainostanut moista mahdollisuutta...

• SENIORA

Hei!
        Itä-Suomessa, Joensuussa, LIPOLYYSI - hoidot aloitetaan elokuun 2007 alussa SENIORASSA.
        Hoidot tekee lipolyysikoulutuksen käynyt sairaan
        hoitaja.

• sellulliittihirmu
        SENIORA kirjoitti:

Hei!
        Itä-Suomessa, Joensuussa, LIPOLYYSI - hoidot aloitetaan elokuun 2007 alussa SENIORASSA.
        hoitaja.

Miks ihmeessä siluetissa ei tehdä tällä hetkellä toimenpidettä, varmasti asiakkaitakin riittäisi näin kesällä. Onkohan heillä lääkäri lomalla vai puuttuuko kokonaan ammattitaito...

• minäkin kävin
        sellulliittihirmu kirjoitti:

Miks ihmeessä siluetissa ei tehdä tällä hetkellä toimenpidettä, varmasti asiakkaitakin riittäisi näin kesällä. Onkohan heillä lääkäri lomalla vai puuttuuko kokonaan ammattitaito...

Kävin tänään lipolyysissä, leuan alus ja vatsa käsiteltiin. pistäminen tuntui lähinnä vain ikävältä, ei niinkään sattunut. kirvelyn kesti hyvin ja meni ohi buranalla.nyt olen turvoksissa kuten asiaan kuuluu. vatsaan en edes kerta hoidolla odota suuria muutoksia, mutta olen kenties jo niihin tyytyväinen, riippuu miten rasvatonta tulosta hakee jne. kerron tuloksista ajan kuluessa :)

• kojootti
        SENIORA kirjoitti:

Hei!
        hoitaja.

mistäpäin joensuuta tällanen seniora löytyy, missä lipolyysi hoitoa saa? en löytäny sillä nimellä minkaanlaista yritystä tai hoitolaitosta....

• Jeppiska
        minäkin kävin kirjoitti:

Kävin tänään lipolyysissä, leuan alus ja vatsa käsiteltiin. pistäminen tuntui lähinnä vain ikävältä, ei niinkään sattunut. kirvelyn kesti hyvin ja meni ohi buranalla.nyt olen turvoksissa kuten asiaan kuuluu. vatsaan en edes kerta hoidolla odota suuria muutoksia, mutta olen kenties jo niihin tyytyväinen, riippuu miten rasvatonta tulosta hakee jne. kerron tuloksista ajan kuluessa :)

Moi,

Kerroit, että sinulle tehtiin lipolyysi vatsaan ja leuan alle. Miltä näytät tänäpäivänä, kun hoidoista on n. vuosi aikaa? Kuinka kauan kasvot / Leuka oli turvonnut hoidon jälkeen? Ja jäikö sinulle Mitään jälkiä toimenpiteestä? Esim. pistosjälkiä? Möykkyjä? Mustelmat.. kauan kestivät kasvoillasi? entä turvoitus?

Harkitsen itse myös lipolyysiä kasvoihin leuan ja kaulan alueelle. Ehkä myös vatsaan. Olen kiitollinen kaikille, jotka kertovat minulle kokemuksiaan asiasta.

• maija_84
        Jeppiska kirjoitti:

Moi,

Kerroit, että sinulle tehtiin lipolyysi vatsaan ja leuan alle. Miltä näytät tänäpäivänä, kun hoidoista on n. vuosi aikaa? Kuinka kauan kasvot / Leuka oli turvonnut hoidon jälkeen? Ja jäikö sinulle Mitään jälkiä toimenpiteestä? Esim. pistosjälkiä? Möykkyjä? Mustelmat.. kauan kestivät kasvoillasi? entä turvoitus?

Harkitsen itse myös lipolyysiä kasvoihin leuan ja kaulan alueelle. Ehkä myös vatsaan. Olen kiitollinen kaikille, jotka kertovat minulle kokemuksiaan asiasta.

Hei!!

Kävin n.3kk sitten ottamassa lipolyysi-hoidon leuan alueelle ja olen melko tyytyväinen tulokseen, eli kaduttanut ei ole pätkääkään. Kaksoileuka on pienentynyt huomattavasti ja nyt leuan alue näkyy paremmin. Ainut vaan, että mielestäni pistäminen sattui ihan hirveästi ja olin turvoksissa ja kipeänä kaulasta n. 3viikkoa, että siihen kun varautuu, niin no hätä.
        Menisin uudelleen(jenkkikset), jos olisi vaan rahaa.

• Joensuulainen2
        SENIORA kirjoitti:

Hei!
        hoitaja.

Hei,

Viesti tulee myöhään, mutta tiedätkö onko ko. Seniora vielä voimassa Joensuussa? Onko sinulla yhteystietoja?

• Pömppis

Mulla on kaamee pömppömaha, ja kaksoisleuka. Ne aattelin käydä "pistämässä" pois. Sitä kysyisin, että onko Helsinki lähin missä tehdään (täältä Lahdesta katsottuna)?

Toi mun pömppis on oikeesti heti rintojen alta alkava, joten uskoisin että siihen tarvii monta piikkiä.

Pitääköhän mun mennä useaan kertaan piikille, ja millä väliajoin? Kertokaa jos on kokemuksia samanlaisesta.

Onko muuten mitään syömä/juoma rajoituksia näiden hoitojen aikana?

Kiva kuulla, että ootte saaneet apua tällä menetelmällä!

• Kokeilen

Varasin vastaanottoajan Magnolia Esteettinen Klinikka-nimisestä paikasta Helsingistä.Maksaa 400-600euroa/krt.
        Onko kenelläkään kokemuksia paikan hoitotasosta?

• kannattaako
        Kokeilen kirjoitti:

Varasin vastaanottoajan Magnolia Esteettinen Klinikka-nimisestä paikasta Helsingistä.Maksaa 400-600euroa/krt.
        Onko kenelläkään kokemuksia paikan hoitotasosta?

oletko tyytyväinen tulokseen ?

• Kokeilen
        kannattaako kirjoitti:

oletko tyytyväinen tulokseen ?

Eivät suositelleet, koska jäisi löysää nahkaa.
        Aloitin kuitenkin samassa paikassa mesoterapiahoidot.
        Kannatti.Hyvin toimii.Nyt jo pari senttiä lähtenyt ja iho kiinteytynyt.Hoito jatkuu.

• Kokeiltu on

Otin yhden ampullin kokeeksi leuan alle jossa oli pienellä alueella (n. luottokortin kokoinen alue) n.2cm paksuisesti rasvaa kun sormien väliin puristaa. Yhdellä ampullilla (280e hoitola Virvatulessa) lähti ehkä maksimissaan 0,5cm rasvaa pieneltä alueelta pois jos sitäkään. Eli yhden 10ml ampullin vaikutus on todella minimaalinen.
        Pistäminen oli inhottavaa, joku 30-40 pistosta saa yhdestä ampullista. En olisi kestänyt, jos oltais toinen ampulli pistetty putkeen. Viikon ajan oli kauhea pelikaaniheltta ja pieniä mustelmia leuan alla jota peittelin kaulahuiveilla (onneksi oli talvi). Turvotus ja kuumotus oli todella ikävän tuntuista. Kyllä sitä pari päivää olis kestänyt mutta se viikko tuntui pitkältä. En halua edes kuvitella miltä tuntuu jos ottaa jonkun 5-10ampullia kerralla.
        Tarvisin vielä jonkun 3ampullia jos haluaisin tän mun pikkuisen kaksarin kokonaan pois. Ei vaan ole sen rahan ja epämukavan olon arvoista, paljon helpompaa on vaan laihduttaa.
        Menetelmä tarkoitettu vain ihan pieniin rasvakertymiin ja niihinkin pitää ottaa useampi ampulli jos haluaa näkyvää tulosta.

• Konstit on monet
        Kokeiltu on kirjoitti:

Otin yhden ampullin kokeeksi leuan alle jossa oli pienellä alueella (n. luottokortin kokoinen alue) n.2cm paksuisesti rasvaa kun sormien väliin puristaa. Yhdellä ampullilla (280e hoitola Virvatulessa) lähti ehkä maksimissaan 0,5cm rasvaa pieneltä alueelta pois jos sitäkään. Eli yhden 10ml ampullin vaikutus on todella minimaalinen.
        Pistäminen oli inhottavaa, joku 30-40 pistosta saa yhdestä ampullista. En olisi kestänyt, jos oltais toinen ampulli pistetty putkeen. Viikon ajan oli kauhea pelikaaniheltta ja pieniä mustelmia leuan alla jota peittelin kaulahuiveilla (onneksi oli talvi). Turvotus ja kuumotus oli todella ikävän tuntuista. Kyllä sitä pari päivää olis kestänyt mutta se viikko tuntui pitkältä. En halua edes kuvitella miltä tuntuu jos ottaa jonkun 5-10ampullia kerralla.
        Tarvisin vielä jonkun 3ampullia jos haluaisin tän mun pikkuisen kaksarin kokonaan pois. Ei vaan ole sen rahan ja epämukavan olon arvoista, paljon helpompaa on vaan laihduttaa.
        Menetelmä tarkoitettu vain ihan pieniin rasvakertymiin ja niihinkin pitää ottaa useampi ampulli jos haluaa näkyvää tulosta.

Olen käynyt itse vatsan lipoylyysissä muutaman kerran, joka kerralla meni kaksi ampullia. En ole kipuherkkä enkä pelkää neuloja jne., mutta oli melko epämiellyttävää ja paikoin kivuliastakin. Voin vain kuvitella miltä tuntuu jos pistettäisiin leuan alle/kaulaan, huh. Lipolyysistä ei ollut minulle juurikaan apua ja päätin jatkaa painon pudotusta ja jumppaamista, mutta jotain lisäapuja kaipaisin silti vatsanahan kiinteytykseen/selluliitin siloitukseen.

Olenkin viime aikoina miettinyt Velasmoothia samaiselle vatsan alueelle ja luin, että sillä voi käsitellä myös alakasvojen/kaulan aluetta. Sinnikäs kaksoisleuka on ilona vaikka paino on pudonnut, joten olisikohan Velasmoothista jotain hyötyä kaksarinkin karkotuksessa? Neuloja en tosiaan itse ko. alueelle halua, vatsakin oli karmeilla mustelmilla ja turvoksissa monta päivää ja kasvojen/kaulan alue on vielä herkempää kuin vatsa. Löytyisikö täältä joltain tuoreita kokemuksia Velasmoothista (löysin vain vanhoja ketjuja)?

• Iloinen Ilona

Minun kokemukseni pistoslipolyysistä ovat olleet kyllä ihan positiivinen. Puudutuksesta huolimatta pistäminen jonkin verran sattui ja hoidettu alue oli jonkin verran turvoksissa. Mustelmiakin tuli, mutta paranivat kuten mustelmat paranevat. Ihotunto oli pari päivää "erilainen", muttei särkevä tms. Toimenpidepäivänä otin etukäteen yhden buranan varmuuden vuoksi...Kaksoisleuka kun hoidettiin, niin vaatetusta piti vähän miettiä ja asiakaspalvelussa kun teen työtä, kävin ennen vapaapäiviä hoidossa, jotta turvotus ehti laskea. Kävin tuolla aikaisemmin tässä ketjussa mainitussa Tamperelaisessa Virvatulessa, joten samassakin paikassa voi näköjään kokea saman hoidon eri tavalla... Samassa hoitolassa olen kyllä ottanut muitakin pistoksia, mm, ryppyihin.

• lyysi1

Tehdäänkö tätä vielä? jostakin olin lukevinani netistä että näitä aineita ei saisi käyttää. tosin kuulostaa mielenkiintoiselta vaihtoehdolta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2306
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      425
      2170
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1186
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      975
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      804
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      776
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      774
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      699
    Aihe