lentääkö noidat tänää??

....olenko edes oikeassa päivässä?.. väänsin kellon viisareita mutta väänsinkö liikaa? oikeeseen vai väärrään?onko tietokoneen kello oikeassa tai kännyn.. tai telkun?.. oonko mä ihan pihalla? jos noita lehahtaa pääni yli.. jos on kovin kaunis ..saatan hameen helman alle vilastakin..

41

1035

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos sattuu osumaan muori Säävirkku kohdalle ja sen hameen alle kurkkaset niin voit löytää luudan todella yllättävästä paikasta.

• ..mä oon sen verran nuori etten kurki muorien hameen alle.. se mistä luuta löytyy voin vain kuvitella..

• pervokki kirjoitti:

..mä oon sen verran nuori etten kurki muorien hameen alle.. se mistä luuta löytyy voin vain kuvitella..

joutuisit lakaisemaan:)))

• tuputuu kirjoitti:

joutuisit lakaisemaan:)))

..kai sentään?

• pervokki kirjoitti:

..kai sentään?

moderni noita niin joudut imuroimaan.

• tuputuu kirjoitti:

moderni noita niin joudut imuroimaan.

..vielä.. jooh ja imuteho iha holtiton..

• pervokki kirjoitti:

..vielä.. jooh ja imuteho iha holtiton..

Näissä nykynaisissa on se vika ettet koskaan tiedä koska kyseessä on noita ja koska tyttö onkin tavallinen kiltti gootti. Eli siis miten ne imutushommat menee, kuka imee ja mitä.

• tuputuu kirjoitti:

Näissä nykynaisissa on se vika ettet koskaan tiedä koska kyseessä on noita ja koska tyttö onkin tavallinen kiltti gootti. Eli siis miten ne imutushommat menee, kuka imee ja mitä.

..eiköhän noidat ja kiltit gootit oo yhtä innokkaita imuroimaan.. jos ei oo niin mä ainakin ihmettelen.. oon tuntenut melko kilttejä gootteja ja yhden varsinaisen noidan...

• pervokki kirjoitti:

..eiköhän noidat ja kiltit gootit oo yhtä innokkaita imuroimaan.. jos ei oo niin mä ainakin ihmettelen.. oon tuntenut melko kilttejä gootteja ja yhden varsinaisen noidan...

noidatkaan mustiin pukeudu.

• tuputuu kirjoitti:

noidatkaan mustiin pukeudu.

..se on.. mutta musta musta on kiva.. valkonen on kalponen.. tosin niin on joittenkin goottien naamatkin..

• pervokki kirjoitti:

..se on.. mutta musta musta on kiva.. valkonen on kalponen.. tosin niin on joittenkin goottien naamatkin..

etsiä kahta goottityttöö pimeestä goottikapakasta. Oli se hilpeetä kun kalpeita kasvoja leijui ilmassa. Sit vaan kyselemään että onko kukaan nähnyt kahta mustatukkaista tyttöä:))) Taisin olla sen illan väripilkku:)))

• tuputuu kirjoitti:

etsiä kahta goottityttöö pimeestä goottikapakasta. Oli se hilpeetä kun kalpeita kasvoja leijui ilmassa. Sit vaan kyselemään että onko kukaan nähnyt kahta mustatukkaista tyttöä:))) Taisin olla sen illan väripilkku:)))

..voi säikähtää.. ikäänkuin ilmassa leijuvia kalpeita naamoja..

• pervokki kirjoitti:

..voi säikähtää.. ikäänkuin ilmassa leijuvia kalpeita naamoja..

pimee, hyvin ne sinne osas sulautua:)))

• tuputuu kirjoitti:

pimee, hyvin ne sinne osas sulautua:)))

..kummitusefekti.. vielä kun hohtais..

• pervokki kirjoitti:

..kummitusefekti.. vielä kun hohtais..

nimittäin tyttöjen valkoinen puuteri.

• tuputuu kirjoitti:

nimittäin tyttöjen valkoinen puuteri.

..se valkonen pulveri hohtaa sit tarpeeks..

• Reini

illansuussa lakeutuvat maan kamaralle kuten Tupolevin Veljesten postikortissa aikoinaan nähtiin.

• ..tainnut nähdä tupolevin veljesten postikorttii.. pitää pistää tulet pihalle.. ja kattoo mitä siellä lentelee..

• TrueLady

Lentää. Voi olla. Onko sen väliä. Kaikki kellot on oikeassa, sehän riippuu vain minkä maan aikaa haluat noudattaa. Voit ollakin jos sul o läppärin akku kunnossa. Kauniit noidat kulkee skootterilla (ihan vaan sivuhuomautuksena)

• ..vaan.. suomen aikaa mä yritän selvittää..ja pääasia että on edes oikea päivä..

niin kai ne kauniit nykynoidat vaatii moderneja vehkeitä..

• TrueLady
        pervokki kirjoitti:

..vaan.. suomen aikaa mä yritän selvittää..ja pääasia että on edes oikea päivä..

niin kai ne kauniit nykynoidat vaatii moderneja vehkeitä..

on olemassa NeitiAika? Sitäpä olen miettinyt jo vuosia, että olikohan hän todellakin neiti vai olikos se vain huuhaata....

Kyl kyl.. montakin noitaa oon nähny skootterilla päristelemässä tänäänkin.

• pervokki
        TrueLady kirjoitti:

on olemassa NeitiAika? Sitäpä olen miettinyt jo vuosia, että olikohan hän todellakin neiti vai olikos se vain huuhaata....

Kyl kyl.. montakin noitaa oon nähny skootterilla päristelemässä tänäänkin.

..tuntuu että ilman neiti aikaa ei ole aikaa ja että neiti aika on aina ollut ajanlaskumme alusta ajanlaskumme loppuun.. elikä maailman loppuun..

harmi.. että kauniit noidat eivät enää lennä luudilla.. mikä on seksikkäämpää kuin mustiin pukeutunut.. mustahiuksinen noita..tötteröhattuineen ja luutineen.. köh tuolla jalkojen välissä..

• TrueLady
        pervokki kirjoitti:

..tuntuu että ilman neiti aikaa ei ole aikaa ja että neiti aika on aina ollut ajanlaskumme alusta ajanlaskumme loppuun.. elikä maailman loppuun..

harmi.. että kauniit noidat eivät enää lennä luudilla.. mikä on seksikkäämpää kuin mustiin pukeutunut.. mustahiuksinen noita..tötteröhattuineen ja luutineen.. köh tuolla jalkojen välissä..

mielenkiintoinen mielikuva tuli =DDD Soot ihanku luuta? =DDDDD

Aika ilman aikaa on ajatonta ja siksi arvokasta sekin. Tosin NeitiAika ei saa aikaa kulumaan ilman aikaa.

• TrueLady kirjoitti:

mielenkiintoinen mielikuva tuli =DDD Soot ihanku luuta? =DDDDD

Aika ilman aikaa on ajatonta ja siksi arvokasta sekin. Tosin NeitiAika ei saa aikaa kulumaan ilman aikaa.

..mutta joskus olis kiva olla luuta oikeassa paikassa mutta olen lähinnä moppi..

mä oon jo aika sekasin tuon ajan kanssa..

• TrueLady
        pervokki kirjoitti:

..mutta joskus olis kiva olla luuta oikeassa paikassa mutta olen lähinnä moppi..

mä oon jo aika sekasin tuon ajan kanssa..

vai simmoseen kuppiin ryntättävä moppi?

Aika aikaansa kutakin. Kyl se siit aikanaan selkiintyy.

• TrueLady kirjoitti:

vai simmoseen kuppiin ryntättävä moppi?

Aika aikaansa kutakin. Kyl se siit aikanaan selkiintyy.

..on kierretty ja ryntätty.. mutta kuppiin mahtunut..

• TrueLady
        pervokki kirjoitti:

..on kierretty ja ryntätty.. mutta kuppiin mahtunut..

en epäile lainkaan =)

• verkkoksisukka

Soitto pressanlinnaan tuonee vastauksen kysymykseesi.

• ..harja talonen neiti aika?.. ei kai noita?

• Herra_X

Noidat eivät lennä tänään. Et vääntänyt. Jompaankumpaan. On ja ehkä, kyllä. Saatat ollakin. Ja ei kannata vilkaista.

• ..no varmaan tulee sit sillä skootterilla ja helmat paukkuu.. kiitos näistä tyhjentävistä vastauksista..

• sweet_lemon

Tämä noita ainakin lentää paikasta toiseen aika lujaa! Onhan marrasyö...

• ..noita?.. sä lennät luudalla etkä skootterilla ajele niinkuin nykyajan noidat..

..marrasyö.. miten voisin juhlistaa tätä päivää?

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..noita?.. sä lennät luudalla etkä skootterilla ajele niinkuin nykyajan noidat..

..marrasyö.. miten voisin juhlistaa tätä päivää?

on monenlaisia... Luuta on tänäkin päivänä ihan käyttökelpoinen kulkuneuvo, usko pois! Saa tuntea tuulen kasvoillaan ja kiitää pimeässä marrasyössä... onko parempaa? Se on juhlaa se.

• sweet_lemon kirjoitti:

on monenlaisia... Luuta on tänäkin päivänä ihan käyttökelpoinen kulkuneuvo, usko pois! Saa tuntea tuulen kasvoillaan ja kiitää pimeässä marrasyössä... onko parempaa? Se on juhlaa se.

..varmaan kivaa kiitää yläilmoissa.. pimeässä marrasyössä..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..varmaan kivaa kiitää yläilmoissa.. pimeässä marrasyössä..

vähän lämpeni tuo sääkin. Vielä kun löytyis hieno linna marrasjuhlia varten.

• sweet_lemon kirjoitti:

vähän lämpeni tuo sääkin. Vielä kun löytyis hieno linna marrasjuhlia varten.

..harmi ettei suomessa ole paljon linnoja.. raasepori on pirun kylmä.. pitänee käydä jollakin wicca-sivulla katsomassa miten marrasyötä perinteisesti vietetään..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

..harmi ettei suomessa ole paljon linnoja.. raasepori on pirun kylmä.. pitänee käydä jollakin wicca-sivulla katsomassa miten marrasyötä perinteisesti vietetään..

minäkään oikeasti tunne aihetta (marrasyötä), en taidakaan olla oikea noita :(
        Espanjassa oli hienoja linnoja, upeita. Ens kerralla menen sisään asti katsomaan, nyt oli seuralaiset sitä mieltä että ei. No ehtiipä tuota. Valokuviin sain kuitenkin mukavasti, miten siellä voikin olla niin paljon linnoja? Ja Barcelonan keskiaikaiset kujat, siellä oli tunnelmaa... Hieno goottikirkko oli remontissa :(

• sweet_lemon kirjoitti:

minäkään oikeasti tunne aihetta (marrasyötä), en taidakaan olla oikea noita :(
        Espanjassa oli hienoja linnoja, upeita. Ens kerralla menen sisään asti katsomaan, nyt oli seuralaiset sitä mieltä että ei. No ehtiipä tuota. Valokuviin sain kuitenkin mukavasti, miten siellä voikin olla niin paljon linnoja? Ja Barcelonan keskiaikaiset kujat, siellä oli tunnelmaa... Hieno goottikirkko oli remontissa :(

epsanja..siellä olis mukavaa.. jospa joku noita kyyditsee mut mukanaan espanjalaiseen linnaan viettää marrasyötä..

• sweet_lemon
        pervokki kirjoitti:

epsanja..siellä olis mukavaa.. jospa joku noita kyyditsee mut mukanaan espanjalaiseen linnaan viettää marrasyötä..

kannattaa odottaa... Jos olis luuta, lentäisin kyllä sinne.

Nyt täytyy mennä pois, hyvää marrasyötä!

• sweet_lemon kirjoitti:

kannattaa odottaa... Jos olis luuta, lentäisin kyllä sinne.

Nyt täytyy mennä pois, hyvää marrasyötä!

....hyvää marrasyötä sulle..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      378
      40284
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      116
      8697
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      6050
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      22
      4648
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      62
      3865
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3640
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      74
      3191
    8. Miten sinut

Voisi hurmata uudelleen?
      Ikävä
      34
      2863
    9. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      19
      2438
    10. Keilahalli

Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!
      Ähtäri
      19
      2262
    Aihe