miksi työntekijä on aina sorrettu ja riistetty ja työnantaja sortaja ja riistäjä?
Ilman työnantajia ei olisi töitä ja ilman työntekijöitä ei työt tulisi tehtyä. Työnantaja haluaa maksaa mahollisimman vähän palkkaa ja työntekijä haluaa taas mahollisimman paljon palkkaa.
periaatteessahan molemmat pelaa vaan omaan taskuun.
Toki työnantajalla on yleensä parempi palkka kuin rivissä seisovalla työläisellä mutta onhan tuo vastuukin hieman suurempi. Miksi nämä työnantajat ja työntekijät eivät lähtisi yhdessä sotimaan suomen verotusta vastaan jotta työnantajalla olisi mahdollisuus maksaa parempaa palkkaa? Tämä voitaisiin jopa laissa taata. Ei voi ymmärtää miksi kääntää veistä omassa haavassa.
tulipahan vaan mieleen
22
748
Vastaukset
- Pena
kommunisti voi olla, kun sinulla on noinkin
selvä ajatuksenjuoksu.- k.o.m Mari
Eipä tainnut olla kovin vanhakaan kun oli noin lapsellinen kaikki halii kaikkia asenne.
Sulle se toimi,ettet olisi alaikäinen sinäkin?
Opetelkaa ensin perusasiat sillä niiden aika on tullut... - Pena
k.o.m Mari kirjoitti:
Eipä tainnut olla kovin vanhakaan kun oli noin lapsellinen kaikki halii kaikkia asenne.
Sulle se toimi,ettet olisi alaikäinen sinäkin?
Opetelkaa ensin perusasiat sillä niiden aika on tullut...siinä on, jos Suomalaiset puhaltavat yhteen hiileen. Vai pelkäätkö, että joku puhaltaa
kovemmin kuin muut ja joku luuserikomukka
saa tuhkat silmilleen. - k.o.m Mari
Pena kirjoitti:
siinä on, jos Suomalaiset puhaltavat yhteen hiileen. Vai pelkäätkö, että joku puhaltaa
saa tuhkat silmilleen.Suomalaiset?Yhteenhiileen?Silmilleen?
Eikös sun pena pitänyt ensin opiskella perusasiat?
Sanoppa nyt alkuun suomalaisia yrityksiä pois lukien valtion yritykset?Joista niistäkin suurin osa on ulkomaalaisen rahan hallussa.Kenen kanssa me sitä kauppa tuloista tehdään?Sen näkymättömän rahan ja sijoittajien?Emme enään elä 70luvulla,harmi.
Duunari saa palkkatuloa ja johtaja pääomatuloa ja niitä verotetaan nimiensä mukaan,arvaa kumpi on tekijälleen edullisempaa?
Tässä on saanut tuhkat silmilleen koko yhteiskunta . Niinistökin on vielä työläinen mihin tässä komukka voi enään luottaa. - puhaltaa puuh
Pena kirjoitti:
siinä on, jos Suomalaiset puhaltavat yhteen hiileen. Vai pelkäätkö, että joku puhaltaa
saa tuhkat silmilleen.puuh puuh
http://www.prodemokratia.net/verotus/
http://www.iloisetveronmaksajat.org/ - !?!?!?!?
k.o.m Mari kirjoitti:
Suomalaiset?Yhteenhiileen?Silmilleen?
Sanoppa nyt alkuun suomalaisia yrityksiä pois lukien valtion yritykset?Joista niistäkin suurin osa on ulkomaalaisen rahan hallussa.Kenen kanssa me sitä kauppa tuloista tehdään?Sen näkymättömän rahan ja sijoittajien?Emme enään elä 70luvulla,harmi.
Duunari saa palkkatuloa ja johtaja pääomatuloa ja niitä verotetaan nimiensä mukaan,arvaa kumpi on tekijälleen edullisempaa?
Tässä on saanut tuhkat silmilleen koko yhteiskunta . Niinistökin on vielä työläinen mihin tässä komukka voi enään luottaa.työntekijä on helpommalla. mutta ei se katso sitä että pitää vaan purnata. mitä enemmän vaatii sitä ilkeemmäksi antaja muuttu.
- Jaakko Koivula
k.o.m Mari kirjoitti:
Suomalaiset?Yhteenhiileen?Silmilleen?
Tässä on saanut tuhkat silmilleen koko yhteiskunta . Niinistökin on vielä työläinen mihin tässä komukka voi enään luottaa.Kaikki olemme työihmisiä. Olit sitten suorittavan työn tekijä tai päällikkö. Ihan tiedoksi vaan, että suurin osa johtajatason ihmisistä ovat ihan samanlaisia palkansaajia. Se seikka että Suomessa ehkä 1000-2000 ihmistä pörrää pääomatuloilla, ei ole perisuomalaisen kateuden väärti!
Itse olen "johtaja" ilman pääomatuloja. Opintojen jälkeen on opintolainaa ja ostamastani asunnosta maksan asuntolainaa. Opiskeluaikana rahasta oli puute ja söin riisi / tonnikalaa. Veroprosenttini on nyt hulppeat 35% ja lainojen takia seuraavat 10v. ovat joka tapauksessa kitkuttelemista.
Suomeksi sanottuna vituttaa tällaiset todellista elämää ymmärtämättömät k.o.m. Marit!!! Ilmeisesti olettavat saavansa hienon elintason tekemättä ja uhraamatta mitään. Sitten vaan itketään ja ollaan kateellisia k.o.m. Mareita!! Itse olen köyhästä perheestä ja kovalla työllä päässyt elämässä eteenpäin.
K.o.m. Marin mielestä ilmeisesti joku on hänelle velkaa? Mitä k.o.m. Mari on itse tehnyt oman elämänsä eteen???? Miksi Neuvostoliitto kaatui ja loput sosialistiset maat ovat henkitoreissaan??? Kiina EI ole sosialistinen maa, vaan siellä "sosialistinen" valtaklikki toteuttaa erittäin raadollista KAPITALISMIA.
K.o.m Mari ryhdistäydy ja ota itseäsi niskasta kiinni!!! - k.o.m Mari
Jaakko Koivula kirjoitti:
Kaikki olemme työihmisiä. Olit sitten suorittavan työn tekijä tai päällikkö. Ihan tiedoksi vaan, että suurin osa johtajatason ihmisistä ovat ihan samanlaisia palkansaajia. Se seikka että Suomessa ehkä 1000-2000 ihmistä pörrää pääomatuloilla, ei ole perisuomalaisen kateuden väärti!
Itse olen "johtaja" ilman pääomatuloja. Opintojen jälkeen on opintolainaa ja ostamastani asunnosta maksan asuntolainaa. Opiskeluaikana rahasta oli puute ja söin riisi / tonnikalaa. Veroprosenttini on nyt hulppeat 35% ja lainojen takia seuraavat 10v. ovat joka tapauksessa kitkuttelemista.
Suomeksi sanottuna vituttaa tällaiset todellista elämää ymmärtämättömät k.o.m. Marit!!! Ilmeisesti olettavat saavansa hienon elintason tekemättä ja uhraamatta mitään. Sitten vaan itketään ja ollaan kateellisia k.o.m. Mareita!! Itse olen köyhästä perheestä ja kovalla työllä päässyt elämässä eteenpäin.
K.o.m. Marin mielestä ilmeisesti joku on hänelle velkaa? Mitä k.o.m. Mari on itse tehnyt oman elämänsä eteen???? Miksi Neuvostoliitto kaatui ja loput sosialistiset maat ovat henkitoreissaan??? Kiina EI ole sosialistinen maa, vaan siellä "sosialistinen" valtaklikki toteuttaa erittäin raadollista KAPITALISMIA.
K.o.m Mari ryhdistäydy ja ota itseäsi niskasta kiinni!!!Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...
Mites nyt hyvätuloinen,työnraastaman komun viestistä noin?Olisiko asiasi sittenkään ihan noin?
Kysyppä kirjanpitäjältäsi että mites niitä veroja voi kiertää ja mites tuloja voi siirtää?
Tai vaihda kirjanpitäjääsi.Älä tule jeesustelemaan mulle mitä oot tehnyt tai jättänyt tekemättä.Olen ihan tarpeekseni saanut tuosta suomalaisesta rehellisyydestä nauttia.
En tunne kateutta tuollaista munatonta rakkikoiraa kohtaan jollain lailla inhoan tuota ylempää keskiluokkaa ja tietämätöntä maailmaasi.
Saatan jopa itse kuulua siihen ja se tuntuu pahalta.Miksi nliitto hajosi?Mitenkäs tämä liittyy aiempaan?Kuuleppas riistäjä ota itseäsi niskasta kiinni ja mene töihin. - !?!?!?!?!??
k.o.m Mari kirjoitti:
Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...
Mites nyt hyvätuloinen,työnraastaman komun viestistä noin?Olisiko asiasi sittenkään ihan noin?
Kysyppä kirjanpitäjältäsi että mites niitä veroja voi kiertää ja mites tuloja voi siirtää?
Tai vaihda kirjanpitäjääsi.Älä tule jeesustelemaan mulle mitä oot tehnyt tai jättänyt tekemättä.Olen ihan tarpeekseni saanut tuosta suomalaisesta rehellisyydestä nauttia.
En tunne kateutta tuollaista munatonta rakkikoiraa kohtaan jollain lailla inhoan tuota ylempää keskiluokkaa ja tietämätöntä maailmaasi.
Saatan jopa itse kuulua siihen ja se tuntuu pahalta.Miksi nliitto hajosi?Mitenkäs tämä liittyy aiempaan?Kuuleppas riistäjä ota itseäsi niskasta kiinni ja mene töihin.ylempää luokkaa?
en ole koskaan käsittänyt tuota kommunistien ääretöntä vihaa paremmin menestyviä kohtaan. Toki on ymmärrettävää että kaikissa meissä elää pikku piru joka on kateellinen mutta silti.Minua ei voisi vähempää kiinostaa muitten tulot ja varallisuudet. Sen mitä saan niin otan ja sen mukaan toimin.kistään en ole joutunt tinkimään kaikkea en ole kylläkään saanut.
Jos tietäisit mitään yrittäjyydestä niin et paljoa veron kiertämisistä jauhais. Helpompaa sinun on veroilla pelata kuin työnantajasi. miksi purra ruokkivaa kättä? - k.o.m Mari
!?!?!?!?!?? kirjoitti:
ylempää luokkaa?
en ole koskaan käsittänyt tuota kommunistien ääretöntä vihaa paremmin menestyviä kohtaan. Toki on ymmärrettävää että kaikissa meissä elää pikku piru joka on kateellinen mutta silti.Minua ei voisi vähempää kiinostaa muitten tulot ja varallisuudet. Sen mitä saan niin otan ja sen mukaan toimin.kistään en ole joutunt tinkimään kaikkea en ole kylläkään saanut.
Jos tietäisit mitään yrittäjyydestä niin et paljoa veron kiertämisistä jauhais. Helpompaa sinun on veroilla pelata kuin työnantajasi. miksi purra ruokkivaa kättä?Kateellisuus?Voi voi,mitä syytä minun on kadehtia teitä?Jos ihminen haluaa poistaa nälänhädän niin onko hän kateellinen nälkäisille?Tai haluaa tehdä lopun raiskauksista haluaisiko hän tulla raiskatuksi?Puhumattakaan kuolemantuomionvastustajista.Olenko kateellinen jos haluan oikeudenmukaisemman tulonjaon.
En halua asuntoasi tai autoasi,suojattua ja pitkästyttävää elämääsi.Tiedän yrittäjyydestä ihan tarpeeksi,lue aikaisemmat rivini.
Laulun sanoja lainaten:
"Se mitä sinulla ei ole älä luovu siitä,
se mitä et saa sitä vaadi sä ain" - !?!?!?!?!
k.o.m Mari kirjoitti:
Kateellisuus?Voi voi,mitä syytä minun on kadehtia teitä?Jos ihminen haluaa poistaa nälänhädän niin onko hän kateellinen nälkäisille?Tai haluaa tehdä lopun raiskauksista haluaisiko hän tulla raiskatuksi?Puhumattakaan kuolemantuomionvastustajista.Olenko kateellinen jos haluan oikeudenmukaisemman tulonjaon.
En halua asuntoasi tai autoasi,suojattua ja pitkästyttävää elämääsi.Tiedän yrittäjyydestä ihan tarpeeksi,lue aikaisemmat rivini.
Laulun sanoja lainaten:
"Se mitä sinulla ei ole älä luovu siitä,
se mitä et saa sitä vaadi sä ain"Olenko kateellinen jos haluan oikeudenmukaisemman tulonjaon.
et ole, mutta et voi vaatia niiltä hyötyä pois jotka jostain hyötyvät. Vastusta sitä mikä tämän hyödyn jaon estää. se ei löydy johtoportaan takaa. Tuo oikeudenmukaisuus kun sattuu oleen suomessa aika kumma homma. - ;;;
!?!?!?!?! kirjoitti:
Olenko kateellinen jos haluan oikeudenmukaisemman tulonjaon.
et ole, mutta et voi vaatia niiltä hyötyä pois jotka jostain hyötyvät. Vastusta sitä mikä tämän hyödyn jaon estää. se ei löydy johtoportaan takaa. Tuo oikeudenmukaisuus kun sattuu oleen suomessa aika kumma homma.on vain sinun käsityksesi oikeudenmukaisemmasta tulonjaosta.
- fffffffffffffffffffffff
Itselleni on tärkeämpi työttömyys
ongelmat eikä työnantajan riistosta valittaminen.
(Me emme elä marxin aikaa)
Me ei olla missään ameriikassa ei jouduta tekemään kahta työtä väkisin.
On kyllä poikkeuksia.
Siivoojilla on taas vitun huonot palkat täällä suomessa että jotkut perheet ei pärjää.Jos palkka on sellainen että sillä ei pärjää niin ymmärrän että se vituttaa.
Helsingissä ei kovin hyvin pärjää siivoojan palkalla kuulema.- !?!?!?!?
mutta jos siivooja käy siivoomassa firmassa X niin palkka pitää olla sellainen että firma x pystyy sen maksamaan. Kuten varmaan tiedät firma x maksaa palkan lisäksi lähes saman verran valtiolle. Tämä valtiolle menevä osuus pystyttäisiin jakamaan niin että lain säädöllä siittä annettaisiin tietty prosentti tälle siivoojalle lisää ja loput jaettaisiin tuotekehitykseen ja lisä palkkaukseen tai palkkojen parantamiseen. Näin saataisiin lisää ostovoimaa ja tämän mukana lisää työpaikkoja. Toki tämä voisi taas nostaa tuotteitten hintoja mutta uskon että tähän pystyttäisiin myös kirjaamattomalla sopimuksella puuttumaan. ei ole järkeä että työntekijöitä verotetaan jotta työttömät saisi tukia jos nämä työttömät voitaisiin myös työllistää. Toki työttömiä ei pidä jättää tyhjän päälle
- ""
mietippäs sitä sitten kun jonotat terveyskeskuksen odotus salissa tai makaat vanhainkodissa paskat housussa ja kukaan ei tuu auttamaan , miks verotulot piti pienentää?
- *?!?!?!?!?
ja oikein kohdistaa.
Ei veroja pidä lopettaa mutta on turhaa verottaa liikaa. Ei tätä hyrrää pysty pyörittää vain muutamat. Homma menee siihen että muutama rikastuu ja loput köyhtyy jos ei toimintaa muuteta. Työnantaja ei pysty maksamaan enempää palkkaa kuin mitä se tuottaa ja taloon tulevasta rahasta pitäisi puolet laittaa suoraan kehitykseen ja loput jakaa oikein. nyt vain verotetaan ja itketään. Järki käteen mutta kun ei. Itse olen jonotellut kaupungin terveyskeskuksen odotushuoneessa aivan tarpeeksi ja maksan ennemmin yksityiselle kuin noihin tehottomiin virastoihin.
Kuten saksalainen kantaaottava lyyrikko,Bertold Bretecht, totesi eräässä tekstissään;"Opi
perusasiat, ennenkuin on liian myöhäistä...". Sen lisäksi analysoi rauhassa , mitä palveluja
itse tulet elämäsi varrella mahdollisesti tarvitsemaan. Nimittäin ne tuotetaan verotuksen
kautta kerätyillä varoilla! Tämä näin aluksi!
vom- !?!?!?!?!?
mutta veroilla on turha maksaa tukea niille jotka pystyttäisiin tai pystyvät itse työllistämään itsensä. Verot pitää olla en ole niitä poistamassa.
- .............................
Suomi on hyvinvointivaltio.
hyvinvointivaltio=korkea verotus,ilmaiset peruspalvelut(koulut,terveydenhuolto,eläke jne)
mietippä vaikka että mitä tapahtuisi jos verotusta laskettaisiin,nuo ilmaiset peruspalvelut eivät olisi enään ilmaisia.ajatteleppa tuota!- !?!?!?!?!?!?!
jos verotusta pienemmällä saataisiin lisää työpaikkoja ja kulutus nousemaan. Tämä toisi saman verran ellei enemmän rahaa verokirstuun.
- ...
!?!?!?!?!?!?! kirjoitti:
jos verotusta pienemmällä saataisiin lisää työpaikkoja ja kulutus nousemaan. Tämä toisi saman verran ellei enemmän rahaa verokirstuun.
tuskin toimisi
- !?!?!?!?!?
... kirjoitti:
tuskin toimisi
että työllä rikastuvilta otettaisi pois ja annettaisi niille jotka vähemmän työtä tekisi.sekö pyörittäisi tätä kansaa?
Käytä nyt hyvä ihminen järkeä. Palkan nostolla ja investoinneilla saataisiin enemmän työpaikkoja ja rahaa kiertämään. Jos nyt nostetaan työntekijöiden palkkoja, tulevat tuotteetkin nousemaan entistä enemmän koska firmalle on jotain jäätävä käteen. se voisi olla ainakin kokeilemisen arvoinen juttu. nyt vaan nuristaan ja kadehditaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381279
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27556Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471