T Kansa ja uusi levy

Evite

milloinka ilmestyy?

20

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikka

En tiedä varmaksi. Epäilen ,että ensivuoden puolella ilmestyy. Uusi Tapio Rautavaaran lauluhuin pohjautuva levy on Tapsa Kansalla ainakin suunnitteilla/valmisteilla.

• Ansku

Mä toivoisin ,että Tapsalta tulisi jossain vaiheessa sellanen levy, johon Jukka Kuoppamäki olis tehnyt sille biisejä. Jukka on paras sanoittaja ja Tapsa hieno laulaja ja vahva tulkitsija.

• Don Juuan

Mistään ei löydy mitään tietoa?
      Ehkä joskus se ilmestyy?

• Toivonmukaan ensvuonna Tapalta ilmestyy uus levy.
      Yleensähän siltä joka toinenvuosi tulee uus albumi, joten ensvuonan olis taas sen aika :)
      Suurella innolla odotan! Olis tosi mahtavaa jos Tapsalta ilmestyis kans joku DVD.

(Olen kans kuullut juttua ,etä Tapsalla olis toinen Rautavaara-levy tekeillä. Hieno homma! :D )

• ....................

Toivottavasti Kansan ei enää ANNETA PILATA MÄÄKIMISELLÄÄN Rautavaaran upeita kappaleita.

• Kikka
        .................... kirjoitti:

Toivottavasti Kansan ei enää ANNETA PILATA MÄÄKIMISELLÄÄN Rautavaaran upeita kappaleita.

Määkimisellä ??? No, se voi olla ,että kun olet sitä Kari Tapion mörinää kuunnellut, että kaikki kunnon laulu kuulostaa määkimiseltä.

• ....................
        Kikka kirjoitti:

Määkimisellä ??? No, se voi olla ,että kun olet sitä Kari Tapion mörinää kuunnellut, että kaikki kunnon laulu kuulostaa määkimiseltä.

Kuuntele sä sitä määkijä Kansaa niin mä kuuntelen laulajaa jolla on UPEA ÄÄNI.

• Kikka
        .................... kirjoitti:

Kuuntele sä sitä määkijä Kansaa niin mä kuuntelen laulajaa jolla on UPEA ÄÄNI.

Minä kuuntelen Kansaa, jolla on upea ääni ,eikä mikään viskibasso.

Kansa ei muuten määi. Vaikkei sillä ole niin matala ääni, kuin Kari Tapiolla, niin ei se tarkoita silti ,että se määkisi.

• Sulo Sointu
        Kikka kirjoitti:

Minä kuuntelen Kansaa, jolla on upea ääni ,eikä mikään viskibasso.

Kansa ei muuten määi. Vaikkei sillä ole niin matala ääni, kuin Kari Tapiolla, niin ei se tarkoita silti ,että se määkisi.

on se, että T. Kansan pikkupoikamainen, ja kovin vähän mataliataajuuksia sisältävä lauluääni ei ole yhtä mielyttävä ihmiskorvalle, kuin mitä on esim. mollaamasi Kari Tapion lauluääni.
        Karin lauluääntä vain on paljon mielyttävämpi kuunnella.

• Kikka
        Sulo Sointu kirjoitti:

on se, että T. Kansan pikkupoikamainen, ja kovin vähän mataliataajuuksia sisältävä lauluääni ei ole yhtä mielyttävä ihmiskorvalle, kuin mitä on esim. mollaamasi Kari Tapion lauluääni.

No, eipä kai sitä makuasioista käy kinaaminen, mutta jos oikein matalasta lauluäänestä puhutaan, niin kyllä se Kari Tapion äänikin kuulostaa aika kimitykseltä, jos vertaa johonkin Matti Salmiseen tai Jaakko Ryhäseen.

• Mimmu
        Sulo Sointu kirjoitti:

Tuo pikkupoikamainen oli osuvasti sanottu "Sulo Sointu"!

Kari Tapion äänessä taas on sellaista karskia miehekkyyttä

• Sulo Sointu kirjoitti:

Tapsalla on kaunis äänenväri. Ei liian korkea eikä liian matala. Kyllä sitä on hyvin miellyttävä kuunnella.

• rita
        Sulo Sointu kirjoitti:

Kyllä mun makuun on kans matala ja miehekäs ääni.Sellainen on just Karilla ja Mäkeläisen Mikolla.Kuten myös monella muulla mut ei Kansalla.

• Kikka
        rita kirjoitti:

Kyllä mun makuun on kans matala ja miehekäs ääni.Sellainen on just Karilla ja Mäkeläisen Mikolla.Kuten myös monella muulla mut ei Kansalla.

Rita taisi olla myös Jari Sillanpää fani jos oikein muistan. Onko muka Jarilla sitten matala ja miehekäs ääni????

• Tuhatkasvo
        Kikka kirjoitti:

No, eipä kai sitä makuasioista käy kinaaminen, mutta jos oikein matalasta lauluäänestä puhutaan, niin kyllä se Kari Tapion äänikin kuulostaa aika kimitykseltä, jos vertaa johonkin Matti Salmiseen tai Jaakko Ryhäseen.

""""Kari Tapion äänikin kuulostaa aika kimitykseltä, jos vertaa johonkin Matti Salmiseen tai Jaakko Ryhäseen""""

Re: Ei kuulostaisi.

Toisekseen. - Sinä täällä yhtenään vänkäät vastaan, kun muut eivät olekkaan samaa mieltä asioista kuin sinä.

Maailma olisi varmaan aika ikävä, jos täällä kaikki olisi sinun mieltymysten mukaan laadittu.

• Vaahterasiirappi
        Kikka kirjoitti:

Rita taisi olla myös Jari Sillanpää fani jos oikein muistan. Onko muka Jarilla sitten matala ja miehekäs ääni????

laulajana on ihan muualla kuin pelkästään äänessä.
        Kaikkeen vaikuttaa aina kokonaisuus.

• rita
        Kikka kirjoitti:

Jarin äänestä ja Jarista pidän muista syistä.Ääni on persoonallinen ja Jari osaa käyttää sitä.Olen kyllä Jarifani mutta pidän kovasti monista muistakin,kuten just Karista ja Mikosta,jolla on todella muhkea,matala ja miehekäs ääni,ihana.Ylipäätään pidän enemmät bassoista mut kuten jo sanoin,Jari on muuten aivan upea.On monia syitä pitää jostain,ei pelkkä ääni.

• Amppari

Innolla ja mielenkiinnolla odotan minkä tyylinen levy on seuraavaksi luvassa.
      Tapanille nostan hattua siitä ,että hän uskaltaa ja tekee erityylisiä levyjä (etenkin nykyään) ,eikä aina vaan sellaista tyypillistä ja samankaltaisia perushumppa-levyjä, kuten monet iskelmälaulajamme tekevät .

Tapsan viimeisimmät levythän on tangolevy (argenttiinalaisia tangoja), Romanssi levy ( kevyttäklassisia rakkauslauluja sisältävä levy), Joululaulu-levy, Salaisuudessain- levy ( iskelmää ja pop-iskelmää), sekä uusimpana Tapio Rautavaara levy ( levy jossa Tapsa Kansa tulkitsee Rautavaaran tutuksi tekemiä laulelmia uusin raikkain sovituksin ). Eli kaikki aivan erillaista materiaalia sisältäviä levyjä.

• turha mollata

juttu on niin,että jarilla ja karilla on charmikkaat ja sointuvat äänet,ja he ovat muutenkin merkittävät esiintyjät Suomessa tänäpäivänä.Ovat kohteliaita ja keikoilla aina paljon yleisöö.
      Kaikki eivät pidä kaikista --valitkoon jokainen ite ketä artistia kuuntelee.

• Kari fani

Kirjoitat totta mutta kun se ei mahdu ton Justiinan ja Kikan kaaliin niillä taitaa olla pää umpiluusta.

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6754
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4562
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      32
      3618
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3047
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1915
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1630
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1626
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1543
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1409
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1360
    Aihe